Strona 96 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr paź 21, 2015 12:44
autor: brokuuu
Witam,
muszę wymienić pompki w silniku AVF-passat b5fl. Polecacie jakis zakład regenerujący lub sprawdzonego sprzedawce takich rzeczy?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 22, 2015 19:07
autor: srubox
brokuuu odezwij sie na pw do kolegi cobreti jest dystrybutorem końcówek firad na polske i ogarnia regeneracje pompek w dobrych cenach i w dobrym zakładzie znających sie na rzeczy.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 23, 2015 09:58
autor: cowboy
polecam kolege Cobretti
pompki bedzie robił Mariusz z Diesel System w Nadarzynie wiec polecam !!

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 23, 2015 22:37
autor: VW_seller
ile taki komplet do 130km a4 b6 ?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob paź 24, 2015 08:10
autor: Wałek.Gd
https://www.facebook.com/TuningVag" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 08, 2015 23:05
autor: Muszka.d
[vimeo][/vimeo]Zestawik świeżo zrobiony AL + Firad 100% = około 107mg

Zdrowa AL daje 69mg

Zapraszam mamy 50%/80%/100% dostępne od ręki, oraz 0.230/240/260/270


Obrazek

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 08, 2015 23:08
autor: Muszka.d
Obrazek

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 20, 2015 13:36
autor: Skrzak
Witam. Mam AXR, turbo ARL, FMIC, sprzęgło VR6.
Trzy pytania:
1. Jakie pompki były montowane fabrycznie w AXR (oznaczenie, średnice)i jaki mają potencjał? Bo jedni piszą, że na 160ps a inni, że na 180ps.

2. Jakie końcówki ewentualnie do tych pompek brać, czy są takie do PD Boscha 216? (Z tego co się naczytałem to takie są od Boscha najwieksze ale nie wiem czy do VP tylko czy do PD też). Czy większe są tu potrzebne jakieś firady 230 np? Bo Chciałbym wykorzystać potencjał tych gratów, które juz mam - czyli turbo ARL, bo sprzęgło i fmic to wiem, że wiekszy potencjał mają. Tak przy okazji, jaki potencjał ma to turbo, słyszełem że coś 190-195ps?

3. Wpadł mi taki pomysł, żeby, póki co pójść całkiem po taniości i na tym setupie (turbo arl, fmic, sprzęgło vr6, pompki z AXR, map sensor 3bar który już zakupiłem) zrobić podmiankę sterownika silnika na ARL, tylko nie mieszać nic z pamięcią flash czyli ori mapę ARL zostawić na 150ps i tylko skopiować do niego eeprom mojego sterownika AXR. Oba sterowniki hardwerowo są chyba takie same więc teoretycznie powinno się udać. Pytanie tylko jak zareagują na to ori pompki z AXR ale skoro mają przynajmniej na 160p potencjał... czy coś tam trzebaby wtedy ewentualnie przestawić, dawkę czy coś innego.

Oczywiście docelowo po ogarnięciu pompek chcę iść na strojenie do Tune-Up, ale powiedzcie czy pytanie trzecie jest w jakimś stopniu rozsądne czy mogę zapomnieć o tym? Bo to śmiesznie mały koszt - używany sterownik z ARLa.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 20, 2015 14:19
autor: wesol
poczytaj na forum bo wymyslasz nawet nei wiesz sam co i po co. Pompki z AXR wydola na okolo 165 koni pod warunkiem ze zdrowe. Tyel mniejwiecej wycisnal kolega szatanek i jezdzilem jego golfikiem osobicie i na tyle sie shamowal w Szczecinie u LEO. Pompki musisz albo dac na przerobienie albo wstawic inne- wydajniejsze- zaleznie od teog w jaka moc celujesz. Podmiana pompek czy nawet inne ropzylacze to wiarze sie oczeiwscie z tym ze trzeba zrobic soft i raczje na tym seryjnym sofcie nie radze ci jechac gdziekolwiek z pompkami nie przystosowanymi.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 20, 2015 17:36
autor: Skrzak
wesol pisze:poczytaj na forum bo wymyslasz nawet nei wiesz sam co i po co.
Może jakieś uzasadnienie, czy tak tylko "nie bo nie"?
I też nie wiem o jakim seryjnym sofcie mówisz czy AXR czy ARL, bo pytałem o dwie różne rzeczy.
Jak się zmienia rozpylacze w pompkach to wiem bo przeorałem cały temat.

Dobra zadam te pytania jeszcze raz i prościej:
1. Jakie są ori pompki w AXR - oznaczenia i ŚREDNICA OTWORÓW?
2. Jak chcę więcej koni na moich pompkach, to jakie końcówki dać (rozmiar, producent) pod 190-200KM?
3. Czy zadziałałby patent podmiany sterownika silnika z AXR na ARL, gdy mam turbo ARL,map sensor 3bar, fmic, sprzęgło VR6, kat out, egr out? Chodzi mi o skopiowanie eeprom ze sterownika AXR do nowego sterownika ARL, mapy w pamięci flash zostają ARL na 150KM. Co wtedy z pompkami, da się to złożyć na AXR'owych tylko pokombinować z dawkami itd? Czy może dopiero gdybym wsadził AL lub BA to by to grało? Czyli krótko mówiąc robota jak coś na kształt wgrania gotowca tyle że ten gotowiec to seria ARL i bez potrzeby kabli typu galletto (wgrywanie map do pamięci flash), bo do skopiowania eeprom wystarczy vag commander, który mam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 20, 2015 18:13
autor: krzysiek1606
wrzucaj pompki 073AL nie kombinuj tylko jedz na program to jest jedynie sensowne rozwiazanie :bajer:
bez kabli typu galletto czy mpps nic nie zrobisz :bigok:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 20, 2015 19:01
autor: Skrzak
No dobra rozumiem takie podejście, ale chodzi mi o to czy teorytcznie jest to możliwe, typu, że kupuję te wtryski AL (loteria pewnie) i nie mam już kasy na program to wkładam sterownik z ARL (+-100pln) i jeżdżę na seryjnej mapie ARL dopóki nie pójdę na strojenie. Chyba że też na moich wtryskach się da też.

Do edycji eeprom ecu wystarczy vag commander, nie chodzi mi o wgrywanie mapy do pamięci flash. Ecu trzyma mapy w pamięci flash a eeprom gdzie indziej i dostęp do tego gdzie indziej jest łatwy.

Albo może jeszcze inaczej zapytam:
Jakie dawki trzebaby ustawić gdyby włożyć pompki z AXR do seryjnego silnika ARL?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 20, 2015 19:42
autor: wesol
Przy kombinacjach z innymi pompkami to nie tylko chodzi o dawki. Podchodzisz do tego jak do silnika VP a tu niestety tak juz nie ma.

Jesli wlozysz sterownik ARL plus pompki AL i jeszcze czujnik MAP 051C czyli 3 barowy tkai jak w ASZ/ARL to mozna powiedziec z tym twoim turbo masz jakby juz w 99% auto z ARL'em na pokladzie. Tyle ze pompki AL sprawne na rynku?? TO juz slysalem od wielu mądrych głów- nie istnieją. Cos tam muszkaD sie reklamuje ze ma ale niestety nie za 800 czy 1000 zl za komplet tylko duzo wiecej wiec życze powodzenia z pompkami. Wszlekie modyfikacje z pompkami innymi na sterowniku tym od AXR to mysle ze sobie sam sprayw nieogarniesz nawet majac galletto itp a mozesz jeszcze sobie biedy narobić.

CO do pompek ich koncowek i srednic to znowu sprawa nie wyglada tak jak w VP wiec nie wiem po co ci wiedziec jakie sa srednice otworków. Nic ci to nie da i tak. Zreszta nawet gdyby to zazwyczja si enei gada o srednicach otworkow w pompkach. Poza srednica jest jeszcze wazna ilosc otworkow choc tu raczej nie oto chodzi w twoim przypadku. W pompkach masz poza dawką paliwa jeszcze regulowany cza wtrysku i wtedy masz ilosc paliwa podlaną na gar.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 20, 2015 19:58
autor: Skrzak
No dzięki w końcu za rzeczową odpowiedź.
wesol pisze:Wszlekie modyfikacje z pompkami innymi na sterowniku tym od AXR to mysle ze sobie sam sprayw nieogarniesz
Tu właśnie odwrotnie miałoby być - sterownik seria ARL właśnie + pompki z AXR
Ale myślę że to przejęzyczenie i kumasz o co mi chodziło.