Strona 94 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw sie 20, 2015 19:06
autor: brabus124
Moim zdaniem lepiej brać WZM niż te wszystkie seven czy star diesel, jeśli jest tak mała różnica w cenie- wzm - 80zł szt. a seven - 100zł to wątpię że to włoskie cudo jest lepsze, to proste za WZM płaci się po polsku, za włoskie - po włosku ( czytaj- drogo).

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw sie 20, 2015 21:05
autor: mk4tdi
Eee tam gadacie ze Star Diesel to lipa a ja uwazam ze nie sa takie zle. Brat w a3 ALH na 216 Star Diesel zrobil przez 2 lata 60tys i jak na razie zadnych niepokojacych objawow niedomagania wtryskow nie ma.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw sie 20, 2015 21:52
autor: marcinas1983
VW_seller pisze:jak narazie nie nażekam ,korekcje mam blisko 0.05 na każdym garze
korekcje z kompa nie są wyznacznikiem jakości/sprawności wtrysków :helm:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt sie 21, 2015 09:24
autor: cowboy
dokładnie bo np wszystkie cisnienia bedą siedziec na 270 Bar ;) albo wszystki wtryski równomiernie zuzyte bedą...i bedą równe korekcje... ludzie sie uczepili korekcji...

ps. a loguje ktoś korekcje pod obciązeniem ? ;)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt sie 21, 2015 11:12
autor: marcinas1983
cowboy pisze:ps. a loguje ktoś korekcje pod obciązeniem ? ;)
nie da się korekcji logować pod obciążeniem bo powyżej pewnych obrotów komp już ich nie czyta. Korekcje zmieniają się też zależnie od ustawiania dawki nastawnikiem. Mam wtryski 205tki gdzie korekcje są bliskie zera, a jak wtryskom się przyjrzeć to na 5 otworków po 3 mają czarne smugi pozostałe czyste :helm: .

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt sie 21, 2015 21:06
autor: VW_seller
jak jezdzi dobrze .malo pali i ma moc .nic nie szarpie nie przerywa .gdzie jak swoje jak mialem po okolo 300tys km wlasnie szarpal i duzo palil .wtyski mialy korekcje rozjechane i na maszynie takiej garazowej mialy po 170 175 bar .temat wszystko o... wiec dziele sie tym co w miare wiem .po wymianie na te co mam jezdzi super choc 2 cisnienia nie bylo ustawiane.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sie 22, 2015 12:04
autor: cowboy
ile zrobiłeś na tych trzpieniach z intercarsu

Diesel System testowało włoskie zamienniki to uklepywały sie po 10 tys km

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt wrz 04, 2015 16:34
autor: VW_seller
cowboy pisze:ile zrobiłeś na tych trzpieniach z intercarsu
sporo ,jakieś 35-40 tyś km i dalej jeździ tak samo .

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt wrz 11, 2015 21:48
autor: Suchy_PL_
Ja właśnie założyłem wtryski kupione od muszki.d na końcówkach 0.216 wzm- na starych klepał dość głośno a ustępowało po odjęciu gazu . Autko B5 AFN chodzi bardziej miękko ale korekcje są gorsze niż na starych i 2 sprawa praktycznie nie zmieniła mi się na nich dawka a kąt wtrysku tylko trochę - miałem opóźniony na starych ok 42 na 0.216 38 i ustawiłem 55. Ogólnie na 2 i 3 biegu lepiej się zbiera i to czuć i widać ale przy bucie dymi jak z komina takim siwo ciemnym dymem....nie wiem czy pompa nie wyrabia się bo chyba po ustawieniu kata i dawki na 3.4mg aż takiego Batorego (dosłownie zasłona dymna) być nie powinno co ? Wiem ,że powinno się robić korektę i że są to większe otworki i więcej gnoju ale nie sądziłem ,że aż tak będzie dymił po ustawieniu kata i dawki :/

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt wrz 11, 2015 22:15
autor: tomek08
Witam, był jakiś program wcześniej?
Stare wtryski to 0,205tki, czy też 0,216tki?
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt wrz 11, 2015 22:39
autor: VW_seller
u mnie na 0.205 ori bosch jest troche dymu ,program niby na 125km to pewnie podlane paliwem a suszara ori t15 wiec za dużo nie dmuchnie ale buta ma konkret ,jak się zapomne to trakcje gubi na chwile ( na suchym ) na mokrym to już wogóle szkoda aby opon ,na zime chyba ori kompa wsadze bo strach jechać jak sie tak koła ślizgają na mokrym to na lodzie czy śniegu to już wogóle :( . u mnie korekcje blisko 0.10 do 0.50 zależy jakie paliwo wlane .kąt mam na 55 dawke mam zmniejszoną do 5.0 bo na 3.0 but był ale też spalanie wzrosło . do tego rsw ruszone do 0.800v na postoju i zwiększone ciśnienie w pompie bo dynamiczny nie wyrabiał przy 130km/h
Suchy_PL_ pisze:utko B5 AFN chodzi bardziej miękko ale korekcje są gorsze niż na starych
nie przegrzej końcówek , nie zalecał ci delikatnej jazdy przez co najmniej 100km ? korekcje się zmienią i tak ,musza się doklepać i będzie ok o ile jakość końcówek jest w miare ok .nawet nówki boscha można zajechać jak ktoś wsadzi nowe i od razu but :?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt wrz 11, 2015 22:47
autor: Suchy_PL_
Nic nie gadał o uklepywaniu i wygrzewaniu-stare seria 0.205....u mnie korekcje od 0.05 na sterującym do 0.50 na 4 garze ...na starych miałem na 2 po 0.05 a 2 max do 0.14....a co daje i jak ustawić rsw na 0.800v i jak zwiększyć ciśnienie na pompie ???

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt wrz 11, 2015 22:53
autor: tomek08
Tu masz opisane, co i jak. :grin:
viewtopic.php?t=203976" onclick="window.open(this.href);return false;

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt wrz 11, 2015 23:07
autor: Suchy_PL_
Ale to do jakiejś starej pompy :P