Strona 92 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw maja 17, 2012 19:24
autor: wesol
W dzile gieldy ostatnio widzialem dwóch kolegow z forum sprzedawalo kompletne zestawt 1M. Ja tez sprzedalem zestaw za 300 zl. Kwestia jakie sprzeglo i docisk.

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw maja 17, 2012 22:00
autor: ciachotdi
a mam pytanie czy kompletne sprzęgło z 1Z (zamach, tarcza, docisk ) podejdzie do mojego ALH seryjne 90 KM i nie zapowiada się na więcej ?

Powinieneś dostać warna z miejsca za takie pytania - czytałeś chociaż pierwszą strone tego tematu :bajer:
Moderator

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw maja 17, 2012 22:47
autor: KoJ@K
Sylwestro, a za dwumasa ile byś musiał wyłożyc ?

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw maja 17, 2012 23:38
autor: valdeeTDI
ciacho840 pisze:ja mam pytanie odnośnie kosztów (w ilu PLn koledzy się zmieścili wymieniając te dwumasy na zwykłe sprzęgła) proszę wymienić co ile kosztuje :) bo mnie to też czeka w mk4 ALh
u mnie było tak:
koło zamachowe kupiłem na szrocie za 50zł razem ze śrubami do wału :bajer: ceny na aukcjach to kosmos :ass:
nowy kpl sprzęgła sachs 400zł :helm:
śrubki do docisku niecałe 10zł za 6szt aso skoda :food:
uszczelniacz wału 100zł u mnie nadawał się do wymiany :bajer:
robocizna u zaprzyjaźnionego mechanika 100zł zważywszy że prawie wszystko zrobiłem sam :los2:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt maja 18, 2012 00:00
autor: KoJ@K
valdeeTDI, noo to takie koszty się rozumie i wtedy widac różnicę cenową między dwumasem,a zmianą na jednomas. :wgore: :helm:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt maja 18, 2012 18:27
autor: leszekrs6
Czy wiemy o jednym fakcie? Ze po zmianie na jednomas jest niemozliwe odkrecenie dwoch srub od miski olejowej. Pekniecie miski rowna sie demontaz jednomasa.Pozdrawiam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt maja 18, 2012 20:13
autor: Baryla
leszekrs6 pisze:Czy wiemy o jednym fakcie? Ze po zmianie na jednomas jest niemozliwe odkrecenie dwoch srub od miski olejowej. Pekniecie miski rowna sie demontaz jednomasa.Pozdrawiam
można je odkręcić imbusem z takim zaokrąglonym łbem, a pozatym były AGR z alu miską i seryjnie z jednomasem

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt maja 18, 2012 20:59
autor: Sylwestro
KoJ@K pisze:Sylwestro, a za dwumasa ile byś musiał wyłożyc ?
Za dwumasa musiałbym wyłożyć około 1800 złotych za zestaw LUKa ,a tu z nowy zamachem wyszło mnie nie całe 1100 złotych.Wiadomo ze mnie drożej to wyszlo bo kupilem zamach w ASO jak ktoś znajdzie uzywke w dobrych pieniadzach to wychodzi to mniej finansowo.Niestety w moim przypadku nie mogłem czekać dluzej i szukac uzywanego kola zamachowego ze wzgledow technicznych.Mimo to jest roznica miedzy nie całym 1100 a 1800 złotych Ale Panowie co tu dużo pisać.Silnik na jednomasie z G60 lepiej sie wkreca,pedał sprzegła wchodzi mieciutko.Jedyny dla mnie malo znaczny mankament to drżenie spręzynek tarczy sprzęgla na biegu jałowym chociaz nie zawsze sie to dzieje.A pomijajać ta drobnostke to wieksza radość z jazdy.Polecam kazdemu a w szczegolnosci tym ktorzy maja wirusa w swoim VW lub powaznie mysla o zwiekszeniu mocy.
ciacho840 pisze:a mam pytanie czy kompletne sprzęgło z 1Z (zamach, tarcza, docisk ) podejdzie do mojego ALH seryjne 90 KM i nie zapowiada się na więcej ?
A pierwszą stronę tematu czytałeś???
Masz tam informacje do jakich silnikow pasuje zestaw

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt lip 17, 2012 10:37
autor: jurgeen
Koledzy, mam skrzynię 6 biegów w MK5 silnik BKC - czy przewidziany jest do tego jakiś zestaw z jednomasem?

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt lip 17, 2012 13:14
autor: trzeci5
jurgeen pisze:Koledzy, mam skrzynię 6 biegów w MK5 silnik BKC - czy przewidziany jest do tego jakiś zestaw z jednomasem?
według katalogu zestaw z VALEO powinien pasować,w BKC jest jedna średnica sprzęgła 228mm,podaj kod skrzyni biegów to jeszcze sie upewnię,pozdrawiam

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt lip 17, 2012 16:26
autor: jurgeen
trzeci5 pisze:
jurgeen pisze:Koledzy, mam skrzynię 6 biegów w MK5 silnik BKC - czy przewidziany jest do tego jakiś zestaw z jednomasem?
według katalogu zestaw z VALEO powinien pasować,w BKC jest jedna średnica sprzęgła 228mm,podaj kod skrzyni biegów to jeszcze sie upewnię,pozdrawiam
kod mojej skrzyni to GQM

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr lip 18, 2012 17:01
autor: trzeci5
jurgeen pisze:
trzeci5 pisze:
jurgeen pisze:Koledzy, mam skrzynię 6 biegów w MK5 silnik BKC - czy przewidziany jest do tego jakiś zestaw z jednomasem?
według katalogu zestaw z VALEO powinien pasować,w BKC jest jedna średnica sprzęgła 228mm,podaj kod skrzyni biegów to jeszcze sie upewnię,pozdrawiam
kod mojej skrzyni to GQM
sprawdziłem kod i będzie pasował ten zestaw z tym sztywnym kołem z VALEO

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn lip 30, 2012 08:12
autor: toffic
Sylwestro pisze:Jedyny dla mnie malo znaczny mankament to drżenie spręzynek tarczy sprzęgla na biegu jałowym chociaz nie zawsze sie to dzieje.A pomijajać ta drobnostke to wieksza radość z jazdy.
To nie sprężynki w tarczy tylko skrzynia się odzywa, było już o tym pisane wielokrotnie

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 08, 2012 08:24
autor: lizuk1990
Panowie, czy dobrze rozumiem?? Mam Passata b4 1z, zaczyna siękończyć sprzęgło, a jako iż mam chipa na 110-115km chcę dać jakieś mocniejsze, zresztą moc i tak będzie kiedyś zwiększana jeszcze.
Do sedna- dobrze rozumiem, że wystarczy jak kupię docisk, tarczę i śrubki od g60 i to będzie razem dobrze działać i jednocześnie dużo wytrzyma??? Montować Sachsa czy też luka??? Proszę Was o porady:) dzięki z góry
P.S. Numer Sachs 3000332001 to wychodzi ori sprzęgło do 1Z- teraz sprawdzałem...
Poradzicie coś???