Strona 91 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt lip 03, 2015 17:14
autor: wesol
HF50 to rozpylacze o 50% wydajeniesze do pompek seryjnych w ALkach. Starczja z teog co wiem spokojnei na przekoczenie 3xx koni. 1043 to ALki a po drodze jeszcze mamy HF+25% i te jak dobrz epamietma to wlasnie na 280 koni ogarniaja bez bicia. Dawka dawka ale liczy sie jeszcze w pompkach czas otwarcia wtrysku czego w VPku nie stety nei regulujesz juz jak w PD. Tka wiec dawka razy czasi masz ilosc. Generlanie to tez slyszalem ze kozystniej jest i tak miec pompki wydajniesze. Cyli celujesz w moc 200 koni to conajmniej zdrowe ALki ktire niby ogarna i do 240 koni ( choc nie zawsze) a na moce np 250 koni to albo +25% albo lepiej jeszcze +50%. Tuner to ogarnie ale kozystniej jest dac wiecej paliwa w krótszym czasie niz wydluzac w nieskonczonosc czas wtrysku. Moz ebardziej twardo pracowac ale ozystniej jest dowalic krótko.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz lip 05, 2015 17:23
autor: cowboy
Ral1n pisze:Cześć,

Czy mógłbym prosić o mentoring - jak określa się przełożenie uzyskanej dawki wtrysku na spodziewaną moc auta. Mówi się, że np. HF50 dostarczą paliwa na moc 280KM.
jak masz okolice 100 przy 3000rpm na testowym czasie otwarcia to masz troche lepiej niz race783, czyli paliwa powinno straczyc na 300KM jesli wszystko bedzie OK

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lip 16, 2015 14:29
autor: Ral1n
cowboy,

Dzięki.
Tamto zdjęcie to nie wynik mojego zestawu.

Mój zestaw wyszedł tak: ubolewam, że nie wyszło powyżej 100. Mocna lipa?? Czy dawki akceptowalne? Pompki AL. Końcówki HF100.

Obrazek

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lip 16, 2015 15:12
autor: cowboy
okolice 100-105 wychodziło na HF80, na HF50 około 98

ale czy ja wiem cxzy jest jakas znaczaca roznica pomiedzy HF80 a HF100.... tak czy owak na 300KM starczy, wiec lipy nie ma
RACE783 od Bosio zwykle koło 85 wychgodziło, najlepiej co pamietam to 90

nie sugeruj sie tym tak bardzo bo moc wychodzi znacznie wyzej niz na karcie prób ;)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lip 30, 2015 00:05
autor: Muszka.d
Gdyby ktoś szukał to mam 10 kompletów IDEALNYCH POMPOWTRYSKÓW AL 038130073AL !!! wydajność jak fabrycznie nowa AL-ka czyli ~69mg, niektóre nawet 70 mg ! Do każdego zestawu daje kartę z wydatkami i gwarancję 6 miesięcy. Przy takim wydatku można uzyskać okolice 260 koni. Oczywiście wszystko ori BOSCH !



Więcej info najlepiej telefonicznie 606 40 80 70 lub facebook - rzadko bywam na forum - brakuje czasu.

Pozdrawiam

ProfiTurbo.pl
Wrocław

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw sie 06, 2015 12:42
autor: brokuuu
witam, proszę o pomoc, brat ma Galaxy z silnikiem ANU, padły pompki... jakie można założyć do tego silnika? dla wiadomości podam, że auto nie ma pompy w zbiorniku paliwa więc sporo mocniejszych nie można założyć.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw sie 06, 2015 18:08
autor: wesol
musza byc te co byly czyli 073AH lub 079X. Brak pompy podajacej to nie am nic wspolnego z wydatkiem pompowtryskow. Jest tandemowka ktora robi powazniejsza robote.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt sie 07, 2015 09:18
autor: brokuuu
wesol, i nie da rady założyć mocniejszych? musza być te same? mam 2 od znajomego od 115 konnego silnika od Audi A6, oznaczenia nie znam. Chcieliśmy poszukać jeszcze 2 i złożyć to w końcu chociaż na próbę zeby zobaczyć jak to będzie jechać..

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt sie 07, 2015 11:51
autor: wesol
Ale jakieś lezaki po kilku miesiącach się już do niczego nie nadają. Innych nie możesz dac bez korekty u turnera. Będzie kulal no i może silnik rozwalic.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt sie 07, 2015 14:27
autor: brokuuu
ten co wymyślił ten silnik i ten typ zasilania chyba nie miał pojęcia, że takie dziadostwo mu wyjdzie...
domyślałem się, że trzeba by było korekte zrobić, ale najważniejsze żeby to zaczęło jeździć, tamte 2 sprawne, wyciągnięte z auta bo facet wymieniał wszystkie.
Opłaca się regenerować czy kupować pewne używki ? Przyznam szczerze, że w temacie PD jestem totalnie zielony a opinie są podzielone...
wesol pisze:Ale jakieś lezaki po kilku miesiącach się już do niczego nie nadają
tzn że jak poleżą 4 miesiące nie używane to co się z nimi stanie?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt sie 07, 2015 17:25
autor: wesol
nie rozumiesz mnie Nie to ze korekte tylko trzeba przystosowac te pompki u tunera. Nie ma opcji z edojedziesz na tych nowych pompkach do tunera bo moze byc tak ze bedzie za toba łuna dymu taka jakbys sie palil a co to niesie za soba to chyba nie musze mowic. Jedziesz autem na holu albo na lawecie i dopiero tam zabawa. albo na miejscu dopiero podmieniasz pompki.
Co sie dizeje z pompkami jak lezakują?? hmm a co ma sie dziac jak cos lezy a jest to element mega precyzyjny?? moze przypomne dane techniczne pompowtrysków- cisnienie jakie panuje w pompce to do 2200 atmosfer. Dla pompki ziarnko piasku to ja zderzenie z pociagniem.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt sie 11, 2015 10:05
autor: brokuuu
dzięki za info, widzę, że naprawdę będzie lipa z tym autem, ale chyba założymy te od 105 lub 115 i podjedziemy z autem na lawecie do kogos ogarnietego w tym temacie..

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 16, 2015 20:21
autor: sylwek1191
Witam mam pytanko czy do alh90km da sie zadaptowac wtryski z 2.5 v6 bdh180km ?

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 16, 2015 20:30
autor: VW_seller
sylwek1191 pisze:Witam mam pytanko czy do alh90km da sie zadaptowac wtryski z 2.5 v6 bdh180km ?
nie ,inna konstrukcja wtryskiwacza .nawet jak by się dało to nie wiem czy wogóle by na tym odpalił