Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » pt lut 09, 2007 11:25

twardy pisze:seaseacker, Ładnie :bigok: , jle kosztuje Hamownia ??
normalnie koło 150 zł.. my pojechaliśmy w więcej aut i mieliśmy ustawione, że 50zł od auta.. w tym dwa pomiary...
ja robiłem osobno na serie i osobno na opornik... chciałem mieć pewność, dwa razy się powtórzyło więc gicior jest



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 09, 2007 12:46

musicie nieznacznie zwiekszyc doladowanie o około 100mBar, bo podlane paliwa to kopci a za malo powietrza

trzeba wlutowac opornik na plycie od nozki MAP sensora :)



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pt lut 09, 2007 17:41

cowboy, caly czas Cie korci oporniczek do MAP :D



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 09, 2007 17:48

cowboy, caly czas Cie korci oporniczek do MAP
mnie nie korci bo ja mam AFN-a po zmianie map w sterowniku czyli po chiptuningu :P

ja wiem jaki opornik i gdzie wlutować coby zwiększyć doładowanie o 100 lub 200 mBar :P :bigok:



typeR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 09, 2007 19:06
Lokalizacja: jordanow
Kontakt:

Post autor: typeR » pt lut 09, 2007 20:35

heh jestem tu nowy.... wiec zapytam o kilka dla mnie waznych spraw... posiadam golfa 3 rok 95 sprowadzony z USA seryjny... 1.9 td 75hp at 4200rpm (1896cm3) no wlasnie.... ja mam 1.9td a wy opisujecie tdi?:o czy ja mam ten sam silnik co wy? tylko ze wy dopisujecie to "I"? dodam ze na 1 stronie gdzie jest zalaczona fotoporada jest pokrywa plastikowa silnika z dopiskiem tdi... ja tak owej pokrywy w ogole nie posiadam a ogolnie wszystko mam tak samo rozmieszczone jak u was... 2 sprawa ktora mnie zastanawia to kilka krotie wspomniane jak by ssanie... z tym ze ja mam ssanie w swojej wersji! jest to wajcha ktora sie pociaga jest ona opisana w mojej ksiazce jako COLD STARTER a wiec na polskie ssanie chyba ze sie myle... czy wy posiadacie taka sama wajche? chetnie podjol bym sie takiej przerobki... lecz najpierw chcial bym sie upewnic czy w moim aucie jest to w gole mozliwe... pozdrawiam i prosze o zrozumienie poczatkujacego;)



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pt lut 09, 2007 20:50

ty masz TD to masz manualny wtrysk tdi to jest wszystko sterowane komputerem, ale TD w stanach kto takim czymś jeździł



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 09, 2007 22:01

kupszczelisty pisze:ale TD w stanach kto takim czymś jeździł
wejdz na vwdiesel.net i sprawdz co tam robia z TD


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » sob lut 10, 2007 08:43

cowboy pisze:trzeba wlutowac opornik na plycie od nozki MAP sensora
może zapodasz jakies foto co i jak?

Mam jeszcze pytanie co do oporników, czy oznaczenie po cyfrze R czy K jest to samo np. miałem opornik 390R i gośc powiedział że to 390ohm, a cos takiego? http://www.allegro.pl/item163473834_rez ... 1099_.html albo http://www.allegro.pl/item165016958_rez ... 1031_.html,
cięzko wogóle dostac w sklepie elektronicznym cos z przedziału 360-470ohm wszyscy robią taaaaakie oczy.
cudem znalazłem u gościa co naprawia tv 390ohm.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » sob lut 10, 2007 10:01

chyba chodzi o to, że jedne są 5% a inne 1%.. to chodzi o tzw. granicę błędu... jak ja kupowałem to dawał mi te 5%, a jak powidziałem mu, że chcę 402, to zrobił oczy i powiedział, że to jest 1%...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob lut 10, 2007 10:04

tak, to chyba jest ta tolerancja. ja tez pierwszy opornik dostałem w serwisie tv.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lut 10, 2007 10:07

a przypadkiem K to nie jest Kilo ?? czyli 10 do 3-ciej

pozdrawiam
damcio151



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » sob lut 10, 2007 13:53

A co zrobić w 1z żeby turbo się wcześniej załączało? Podobno w AFN już od 1900 obr a mi łapie gdzieś przy 2200 2300



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob lut 10, 2007 14:01

kupszczelisty pisze:A co zrobić w 1z żeby turbo się wcześniej załączało? Podobno w AFN już od 1900 obr a mi łapie gdzieś przy 2200 2300
Masz zawor upustowy a nie kierownice i taka jest charakterystyka...mozesz troche paliwa dolac wiecej z dolu to szybciej sie napedzi.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » sob lut 10, 2007 15:49

coś takiego sie dowiedziałem
""Rezystory mają oznaczenia barwne i wtedy wartość jest podawana w ohm. Jeżeli rezystory są opisane cyframi to litera R na końcu oznacza wartość w ohm a K w kiloohm. Jeżeli litera jest pomiędzy cyframi to oznacza miejsce przecinka np. oznaczenie 4K7 oznacza rezystancję 4,7kiloohm. Litera na początku oznaczenia np. K47 oznacza rezystancję 0,47 kiloohm. ""

i wynika z tego że te z literka K na końcu nas nie interesują, jedynie R(mam taki 390ohm) a reszta to kolorowe kody paskowe na oporniku i nie dziwie sie że ludzie w sklepach elektr robia taaakie oczy bo chyba nie mam takich 402ohm, tylko skąd koledzy na forum biora te 402. Juz w drugim sklepie gośc mówił że są tylko 360 a nastepny 470, to troche mały przedział jak dla nas.
chyba że ktos założył kilka tysięczno omowy opornik i on tez oszukuje kompa i chodzi OK. Nie jestem elektronikiem a nawet mnie to nie interesuje za bardzo ale w tym wypadku dobrze byłoby wiedziec co najlepiej założyć i co zakładamy.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości