Założenie serwa od t4 wiąże się tylko z małą przeróbką końcówki mocowania do pedału hamulca,wypychacza.
Tak jak pisałem w golfie 3 końcówka ma kształt kulki i wkładana jest na nakładkę pedału hamulca na wcisk.
W t4 ten wypychacz mocuje się do pedału hamulca,tak jak w mk2,za pomocą takiego bolca,który wkłada się w ucho i pedał,w którym jest otwór.
Takie biserwo sprawdza się lepiej jak to ori z abs,pomimo,że ma większą średnicę,jak w t4,ale jest cieńsze.
Trzeba tylko przespawać końcówki.Dokładnie zmierzyć długość oryginalnego wypychacza i wspawać odcięty kawałek.
Z dokupieniem pompy nie będzie problemu.Nowe kupisz wszędzie,używki trzeba namierzyć.Mowa o tych 25,4mm.
Komplet od passata b5 różni się mocowaniem do karoserii.
Tam serwo mocowane jest z tego co widzę ,tylko na dwie śruby.
Na dodatek nie po przekątnej,więc będzie problem z osadzeniem go w karserii,w ori otworach.Musiałbyś nowe wiercić.
Można tez pomyśleć nad podobnym zestawem od mk4.Widziałem bi serwa z tych modeli,a tam abs,już w standardzie.Więc pompa już w komplecie.
Mocowanie wydaje się być takie samo,końcówka też,tylko nie wiadomo tylko,jak z długością wypychacza.Ale to trzeba by zmierzyć i ewentualnie przerobić.
Nie wiem tylko,jakie tam były średnice tłoczków w pompach,czy występowały 25,4.
Ale w takim bi serwie montowane są raczej większe pompy.
Opcji jest klika,albo t4,albo golf 4.
Krzysiek pompa od audi a6 ma chyba inny rozstaw otworów mocujących,podobny,albo identyczny jak w passacie b5 i nie zamontujesz go bez rzeźby na serwo od t4,czy nawt ori od mk3.
Ja by wybrał opcję z serwem od t4,bo takie już zakładali do mk3.Kolega Walduś z VW Manii jeździ na takim zestawie.
http://www.vwmania.pl/forum/viewtopic.php?t=27&start=0
Ewentualnie komplecik od golfa 4,ale tylko biserwo.