dzieki za info... tak sobie strzeliłem te 200 mBarDario84 pisze:jesli chodzi o notlaufy to jest 7 sek czasu na wpadniecie w notlauf i roznica ponad 200mbar od limitera
edit: od limitera max przy doładowaniu czy od wartości zadanej ?
to pierwsze co zrobie nie chciałem butować w sobote bo miałem weseleDario84 pisze:zobacz na VAGu czy zgadza sie przeplywka z cisnieniem.
jak bedą wskazania z LMM duże, a doładowanie za małe to znaczy że nieszczelność, z drugiej strony nie ma dymu jak przy nieszczelności...
może przepływka zaniża wskazania i jest cięta dawka i stąd niedoładowanie ?
najgłupsze jest to ze nawet przy jeździe na tempomacie przy doładowaniu 0,5 złapał notlaufa ! a nie zdarzyło mi się żeby na tempomacie pod górke na autostradzie doładowanie przekraczało 0,6-0,7 Bara - nawet przy 160 km/h i jeździ pod górke
mam błąd G71 może to MAP sensor wariuje ? ale na zegarze tez pokazuje niedoładowanie więc chyba nie tedy droga...
no nic nie ma co fatazjować tylko biore lapa wieczorem i diagnozuje - pod domem juz moge dobić turbine bez obaw
[ Dodano: Sro Maj 06, 2009 13:44 ]
mam jeszcze jedną teorię spiskową, że zapierdzielając na Rozecie u Wróbla olej latał na boki i się przytarły panewki na turbinie i teraz wirnik ciężej chodzi ?
co prawda oleju był max stan i teraz jest tak samo (nie ubyło) ale pałując 1,5 minuty po zakrętach moze gdzieś tam smok zassał powietrze ?