Strona 10 z 98

: pt sty 23, 2009 13:10
autor: Matijas
cowboy pisze:o 0,0003 KM
+- 0.0001 :grin:
cowboy pisze:ładnie, chłopaki ja to juz teraz sie boje łapać z TDIkami po mieście bo co drugi to po wirusie a co dopiero po tej akcji...
hehhe to samo odczucie mam, polowa aut w wawie niedlugo spod rogala reki bedzie jezdzic, sie mandaty posypia :green_fuck: :bigok:
cowboy pisze:Matijas, trza 11-tki wkładać na wiosne
heh bardzo mozliwe ze tak sie stanie, stalo sie co rzekles i Leon mi sie odwidzial, w sumie to padlo, a jako ze nie ma takiego auta ktore by mi odpowiadalo w 100% narazie jeszcze troche przy mk3 zostane :bigok: Chociaz moze mk4 GTI w ARL :chytry:

: pt sty 23, 2009 13:14
autor: Furia
Dobrze macie sie z kims poscigac schociaz w tej Wwa. U mnie nie raz jakas 320 wyjedzie na miasto z LPG power i to juz jest furora:P

: pt sty 23, 2009 13:20
autor: cowboy
Matijas pisze:Chociaz moze mk4 GTI w ARL
:bigok:

ale wyłącznie 4 Motion !! :bigok:

: pt sty 23, 2009 13:27
autor: sagon
CrocodileReggae pisze:Auto nie jedzie tylko fruwa.
Też tak mówiłem,jak przejechałem się swoim po sofcie.(u mnie hamownia wypluła zaledwie 3 niutki mniej,moc identyczna)
Jednak po kilku tygodniach jazdy już było mało.Powiem Ci kolego,ze jak brykniesz się czymś
mocniejszym,to też dojdziesz do takiego samego wniosku.
Ja miałem okazję testować wtedy seryjnego jeszcze ARLa i od razu padła decyzja o założeniu 216tek.
Po takim zabiegu autko dopiero fruwa,a to jeszcze nie koniec modów.

: pt sty 23, 2009 14:01
autor: CrocodileReggae
jaro4444 pisze:Krokodyl teraz podążaj moją ścieżką
Miałem okazję podziwiać nabytek Jarka... jest czego pozazdrościć w serii - a tu:
silnik na swap i mody czeka, hamulce jak z JumboJeta... brakuje tylko jakiegoś karabinu pod zderzakiem... (ale pomyślimy o jakimś grupowym dozbrojeniu u Rogala)
sagon pisze:od razu padła decyzja o założeniu 216tek.
moim zdaniem ma sens dopiero razem z turbo... ale żeby nie było że nie mam ochoty na więcej niutonów

: pt sty 23, 2009 14:05
autor: adrian25wawa
a mi ile rogal zrobi mniej wiecje ze 110ps golf mk4 na pompie 99 rok i jaki moment???

: pt sty 23, 2009 14:23
autor: sagon
CrocodileReggae pisze:moim zdaniem ma sens dopiero razem z turbo... ale żeby nie było że nie mam ochoty na więcej niutonów
Te 160 będziesz miał na seryjnej turbinie przy doładowaniu 1.2.
Ja tak miałem,troche kopcił,wiec założyłem większą turbinę i teraz kopci mniej.

[ Dodano: 23 Sty 2009 13:25 ]
adrian25wawa, tyle samo co koledze.Popatrz na wykres i będziesz wiedział.

[ Dodano: 23 Sty 2009 13:28 ]
cowboy, nie opowiadaj,że 110tka po wirusie to godny Ciebie przeciwnik... :grin:

: pt sty 23, 2009 15:14
autor: adrian25wawa
sagon a gdzie ten wykres bo juz sie zakrecilem!!!! daj linka jak cos ile zrobi mi ze 110 ps?

: pt sty 23, 2009 15:20
autor: cosmoo
adrian25wawa pisze:sagon a gdzie ten wykres bo juz sie zakrecilem!!!! daj linka jak cos ile zrobi mi ze 110 ps?
wykres masz na poprzedniej stronie

: pt sty 23, 2009 17:45
autor: PeterekOCP
CrocodileReggae pisze: Dekretem Rogala zamykam na chwilę obecną listę - następną utworzę jak Doktor Niuton upora się z wszystkimi zgłoszonymi autami. Czyli startujemy w połowie lutego od nowa w tym samym wątku.
No, to kaczo, człowiek zachorował, pare dni bez netu przeżył i już zapóźno, a miało być do końca stycznia. Na ten wątek trafiłem z forum OCP.
Może jakaś lista rezerwowa? :grin:
Jeśli nie, to czekam do lutego.

: pt sty 23, 2009 20:51
autor: CrocodileReggae
I tak na styczeń nie ma szans - sporo dat w lutym obłożona...
Poza tym i tak teraz za bardzo koła się ślizgają... po tym chipie...

: sob sty 24, 2009 19:59
autor: tomash306
mam pytanko czy jest mozliwość podniesienia mocy w sdi ? przez zawirusowanie takiego silnika ?

: sob sty 24, 2009 20:22
autor: kris
Jest taka możłiwość ale bardzo nie wiele to daje.

: sob sty 24, 2009 20:50
autor: tomash306
a ile koników by to dało ?