Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czyli podsumowując : odpowiedź dla wszystkich chętnych zmienić pompę "dziesiątkę" w MK4 na pompę "jedenastkę - zamawiać albo z Mk4 ALH w automacie albo lub New Beetla lub AHH w Passacie, Audi A4 - zmiana bez żadnych przeróbek, przekładać i zmieniać soft (bo inaczej będzie kopcić). 

Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 18:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
- Lokalizacja: PK/PPL
- Kontakt:
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
jestem ciekawy czy po samej zmianie z 10 na 11 czuc jakies roznice w mocy bez korekt softu ???Magic-Cookie pisze:11 z AHH wskoczyła w piątek do mojego ASV.. delikatnie dojechałem do domu, wszystko gra więc powinno być ok. jutro wrzucam map'a od arl'a i na strojenie
czy jest to możliwe że silnik zaczął troszkę ciszej chodzić, tak miękko ?? bo takie mam wrażenie.. pozdro
Czarny turboklekocik
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
- Lokalizacja: PK/PPL
- Kontakt:
ja jadąc po montażu do domu delikatnie do 2tys obr nie puścił nawet bąkaPassat944 pisze:Ja po montażu 11 miałem za sobą taki dym, że nie dało się jechać ale była znaczna różnica na plus. Po założeniu 11 raczej od razu korekta softu sugerowana.

ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
- Lokalizacja: PK/PPL
- Kontakt:
Panowie posiadam passata b5 z AFN pod maską i chcę wymienić pompę na 11mm. Zamówiłem pompę od passata z oznaczeniem AHH. I teraz pytanie co muszę przerobić, żeby zamontować ta pompę.
Z tego co czytałem to wnioskuję, że:
- Mocowanie pompy będę musiał roztoczyć.
- Wtyczkę trzeba będzie przerobić.
- Koło zębate od rozrządu zostaje te które jest przy pompie 11mm..
Jeżeli źle coś napisałem to proszę o poprawienie mnie. A równiez mam pytanie czy ktoś posiada schemat jak przerobić wtyczkę... ?? Czy są z nią jakieś problemy z przerobieniem..??
Z tego co czytałem to wnioskuję, że:
- Mocowanie pompy będę musiał roztoczyć.
- Wtyczkę trzeba będzie przerobić.
- Koło zębate od rozrządu zostaje te które jest przy pompie 11mm..
Jeżeli źle coś napisałem to proszę o poprawienie mnie. A równiez mam pytanie czy ktoś posiada schemat jak przerobić wtyczkę... ?? Czy są z nią jakieś problemy z przerobieniem..??
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
A jest możliwe przełożenie wnętrzności pompy 11 do obudowy pompy AFN? I zamiana nastawnika z pasującą wtyczką?
Mam namiar na gościa co tak twierdzi

Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości