Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » sob lut 04, 2012 14:28

ZULUS 28 pisze:arwam, wszyscy do t4 z tych aukcji co podałeś podają 3000 332 01 więc wątpie że do t4 szło by 228 z innym numerem
ZULUS 28,

ori sprzęgła się różnią, jak nie wierzysz dorwij w swoje ręce docisk od 2.4D i nawet zmierz grubość sprężyny dociskowej.


to jest nr sprzęgła które jest podawane w aukcjach które kolega podesłał:

:3000 332 001

a to jest nr z moich aukcji:

3000 829 001

prawda że podobny? ponoć prawie robi różnicę.

wesol pisze:my z kuzynem zesmy tez do jego T4 2.5 tdi zakladali zamach od poczatkowych 2.4 D i z forum wyczytalem z eniby sprzeglo 228 mm powinno podejsc. Takie tez zakupilismy i tu zonk wyszedl bo trzeba bylo odmieniac na mniejsze - wlasnie 220 mm bo brakowalo naprawde ze 2 mm by weszlo.

a przypadkiem tam nie mieliście dwumasu?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » sob lut 04, 2012 15:36

w 2.5 tdi jest dwumas a w 2.4 przedliftowych transporterach był jednomas. Jakoś od 2000 roku weszly i w tych silnikach dwumasy mimo ze to wolnossaca jednostka.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: ZULUS 28 » sob lut 04, 2012 21:38

arwam, tylko to 3000 829 001 jest 220mm


gti tdi 20jahre

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » ndz lut 05, 2012 14:29

ZULUS 28,

ja miałem 228mm z 2.4D i po samej budowie widoczne było to że sprzęgło jest mocniejsze. sprzęgło poszło do mocnego projektu i do dziś nie otrzymałem sygnałów żeby sprzęgło nie trzymało.

o sprzęgłach 220mm nie wiedziałem przyznaję się bez bicia bo się z takim nie spotkałem.

natomiast myśle że można pokombinować i że jest to warte zachodu a nie dawać odrazu Radzikowskiemu zarabiać lub kupować sprzęgła za grubą kasę które rzekomo mają utrzymywać duże momenty a tak naprawdę nie trzymają, potem jak się tłumik drgań nie rozleci to reklamację odrzucająbo piszą że albo sprzęgło źle zamontowane albo że rzekomo masz silnik lub skrzynię nie szczelnęi że Ci olej się na sprzęgło dostawał.



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: fuldi » ndz lut 05, 2012 15:19

arwam pisze:ja miałem 228mm z 2.4D i po samej budowie widoczne było to że sprzęgło jest mocniejsze. sprzęgło poszło do mocnego projektu i do dziś nie otrzymałem sygnałów żeby sprzęgło nie trzymało.
docisk do takiego sprzęgła też brać od T4 ? czy dać g60 ? i tak samo łożysko ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz lut 05, 2012 15:23

mimo ze o 8 mm mniejsze to od AAB to zestaw ten droższy jest od tego "332". Cos w tym musi być, zreszta ktos pisał na forum w jakims temacie ze ponoc mocniejszy jest. Cena tylko odstrasza.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: ZULUS 28 » ndz lut 05, 2012 18:24

a co myślicie o tym,jak się na tym jeżdzi podobno ma przenieść 490nm
http://www.ebay.com/itm/F1-STAGE-4-CERA ... es&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;


gti tdi 20jahre

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz lut 05, 2012 18:36

sprzeglo zero-jedynkowe. nie nadaje sie na jazde po miescie a pakowanie to udreka. Czyli do jazdy wyscigowej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » ndz lut 05, 2012 18:52

wesol, z tego co mi wiadomo to im więcej łopatek na spieku to sprzęgło łagodniej zasprzęgla. czyli ponoć się daje jeździć. z tym że i tak od momentu brania do sprzęgnięcia będzie znacznie mniej niż przy zwykłym sprzęgle.

po drugie tam masz nie 489Nm tylko 489 ft/ibs

to w przeliczeniu daje Ci około 663Nm
Ostatnio zmieniony ndz lut 05, 2012 19:09 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz lut 05, 2012 19:03

Tak zgadza sie ale i tak watpie by bylo dobre do takiej jazdy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » ndz lut 05, 2012 19:14

ja myślę że ze względu na brak tłumika drgań nie wskazana bedzie jazda na niskich obrotahc na wysokich biegach bo inaczej bedzie na tym skrzynia biegów i półosie cierpieć, oraz może poszarpywać przy łagodnym zasprzęglaniu choć to ostatnie nie koniecznie. dla tych którzy by chcieli sobie przeliczyć ft/ibs to należy pomnożyć przez 1,3559 i otrzymujemy zbliżony moment obrotowy w Nm



ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: ZULUS 28 » ndz lut 05, 2012 19:17

arwam, to by było chyba najlepszą opcją, jak byś mugł przeliczyć na nm
http://www.ebay.com/itm/F1-RACING-STAGE ... 25677c0162" onclick="window.open(this.href);return false;


gti tdi 20jahre

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » ndz lut 05, 2012 19:32

wychodzi niecałe 468Nm



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Qto » ndz lut 05, 2012 20:07

ZULUS 28 pisze:jak byś mugł przeliczyć na nm
post wcześniej masz :bajer:
arwam pisze:dla tych którzy by chcieli sobie przeliczyć ft/ibs to należy pomnożyć przez 1,3559 i otrzymujemy zbliżony moment obrotowy w Nm
a jak za mała dokładność to wujek google sobie też z tym poradzi

lenistwo...



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 45 gości