Strona 83 z 93

: pn mar 23, 2009 22:48
autor: UKI_XX
to już lepiej zrób żeby się załączał przy pedale w podłodze :grin: w dieslu to nie robi większej różnicy a zawsze będziesz miał więcej frajdy :bigok: a jak zrobisz w 1/3 to będą Ci się zmieniały skokowo obroty w momencie włączenia rezystora więc albo na początku albo na końcu gazu :bigok:

: wt mar 24, 2009 17:07
autor: ben84
BLADY VW pisze:Witam, założyłem dzisiaj opornik 470 ohm, gdy go załączę to silnik dostaje na 2 sek. inne obroty, lecz podczas jazdy jakoś nie szczególnie odczuwam różnicę. Czy opornik np. 390 ohm zmieni coś???
jak założysz 390 ohm to też przy załączaniu beda inne obroty przez chwilwe (może sekunde lub dwie) ale powinieneś odczuć znaczny przyrost mocy.

[ Dodano: 24 Mar 2009 18:22 ]
szczepan03 pisze:Witam.
Już dawno się przymierzałem do założenia opornika, ale dopiero dzisiaj się zdecydowałem wprowadzić pomysł w życie. Różnica przy załączonym oporniku jest kolosalna. Założyłem opornik 390 ohm i jak się powoli rusza to ok a jak pedał w podłogę lub szybkim przyśpieszaniu to podobno idzie duża chmura (brat obserwował z zewnątrz). Na biegu jałowym i powolnym dodawaniu gazu zaczyna kopcić przy ok 4500obr/min. Mam zamiar używać opornika bardzo sporadycznie, dlatego pytam was o radę czy zostawić jak jest czy może zmienić opornik na 430ohm? Przy równej jeździe ok 3500obr/min też nie kopci.
Zaślep EGR'a to przestanie kopcić.

: wt mar 24, 2009 22:56
autor: BLADY VW
Dzięki ben84 dzisiaj założyłem 390ohm i jest znaczna róznica!!!

: sob mar 28, 2009 16:18
autor: szczepan03
Zaślepiłem EGR'a i jest o niebo lepiej. Puszcza tylko małego bączka a potem już bez dymu. Musze jeszcze sprawdzić filtr powietrza bo może pasowałoby już zmienić ( ma troche ponad rok)

: pn mar 30, 2009 08:30
autor: darkjustice
jaki odnotowaliście średni wzrost spalania?

: pn mar 30, 2009 23:09
autor: UKI_XX
to zależy gdzie jeździsz i ile czasu butujesz na rezystorze :grin: w moim przypadku z śr. 5.7l pare razy wyszło jakieś 6.3l przy umiarkowanym wykorzystaniu rezystora ale jak to u nas jest ...dla chcącego nic trudnego... i na własne żądanie można podkręcić spalanie nawet do 16l :bigok: bo frajda z zostawiania praktycznie wszystkiego w tyle jest niezła :grin:

: śr kwie 01, 2009 01:29
autor: wshgrohu
Hej, czy wie ktos moze jak jak to z silnikiem AGR jest ?
Probowalem ostatnio to podlaczyc , ale nie do konca wiedzialem co z tymi pinami .
Dalem rezystor 1000ohm , efekt byl taki ze po wlaczeniu przycisku silnik gasl po sekundzie ,gdy go wylaczylem mozna bylo odpalic i normalnie chodzil.
Nie wiem czy powinienem dac mniejszy rezystor , czy cos zle podlaczylem.
Wie ktos moze jak ta kostke w AGR zrobic ?

: śr kwie 01, 2009 12:31
autor: UKI_XX
może silnik zrobił Ci prima aprilis i zamienił kabelki w kostce :bigok:

: czw kwie 02, 2009 14:06
autor: ben84
Wtam wszystkich :bajer:
Czy u was też wywala błąd na vagu po załączeniu opornika? Tak on wygląda:

nastawnik obiętości-n146 poza specyfikacją-wartość górna - błąd sporadyczny

Z góry dzięki za odpowiedz tym którzy mogą to sprawdzić

: czw kwie 02, 2009 16:51
autor: antojuja
a jak to sie ma do mojego silnika tzn ASV czy tez mozna go w ten sposob podrasowac i czy podlaczenie pinow jest takie jak w fotoporadzie??? prosze o pomoc zebym przypadkiem czegos nie zpartolil, z gory dzieki

: czw kwie 02, 2009 20:08
autor: Gitner
Pojawia sie blad w ECU jesli zapalasz z zalaczonym opornikiem.

: czw kwie 02, 2009 21:17
autor: Gitner
antojuja pisze:a jak to sie ma do mojego silnika tzn ASV czy tez mozna go w ten sposob podrasowac
ASV to lepszy AFN.. ile masz pinow przy kostce od pompy?

: pt kwie 03, 2009 11:34
autor: wshgrohu
Ja w agr mam 10 i nie wiem jak mam to podlaczyc

: pt kwie 03, 2009 12:01
autor: UKI_XX
w AGR wydziel wiązkę od nastawnika i podłącz pod odpowiednie kolory