Strona 83 z 111

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 20:01
autor: lg1984
No to tak nie do konca ze jak dymi to soft zrobiony na pale. Jak ja robilem soft to tuner pytal sie czy ma byc bezdymny czy z dymem ale w granicach rozsadku i wtedy bedzie kilka KM wiecej. Bo roznie klienci sobie zycza, jeden chce bez dymu a drugi twierdzi ze diesel musi dymic. Robil szesc korekt softu zanim wszystko zostalo zaakceptowane. Z batorym bylo 6KM/10Nm wiecej jak w ostatecznej wersji bez dymu.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 21:03
autor: KLICHO
Tylko zastanawia mnie czy takie 210 już nie będą za mocne do Turbiny 1z. Też miałem korekto programu bo na początku nie dymił ale zrobił mi tak facet korekte że nie ma dymu a lepiej idzie zdecydowanie.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 23:03
autor: brabus124
KLICHO, Niektórzy latają na 216 + T15, dużo zależy od softu jaki będziesz miał napisany i od dawki jaką ustawisz. Ogólnie dymienie jest zależne od wielu czynników, temp. w dolocie, stan turbosprężarki, dawka, jakość wtryskiwaczy, jakość paliwa - np. przejeździłem trochę czerwonej i auto szło na tym jak dzikie, ale dymił też zdecydowanie mocniej. Poza tym jeździłem 1z na wtryskach 205 i 210 i nie było różnicy w dymieniu więc nie ma co panikować. Poza tym tak jak napisał Marcin, t15 ma dużo mniejszą stronę gorącą niż w vnt15 ( zimną stronę mają taką samą) i z t15 nie ma co oczekiwać że dmuchniesz ile wlezie i będzie moc bez dymu- to turbo ma wydajność jaką ma i tego nie przeskoczysz.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 23:21
autor: KLICHO
To ja to wiem bo mam to w świadomości.
To teraz mnie zastanawia czy będzie jakaś różnica wydajności między AFN a AEL czy to będzie odczuwalne czy bardziej placebo ?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 06:35
autor: brabus124
Będzie odczuwalne, szczególnie dół. U mnie na 205 opony jeszcze dawały radę kleić do asfaltu na 2 biegu, tylko zmieniłem na 210 i zaczęło się gubienie trakcji - więc to nie efekt placebo :-P

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 09:56
autor: KLICHO
Ok dzieki za odpowiedz :) wiec kupie te 210 i dam znac jakie ovdczucia

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 11:47
autor: tomek08
Witam, kolego jeśli założysz te 0,210tki, to moc będzie większa, ale teraz, jak już masz program, może być trochę więcej dymu, z racji, że program jest napisany pod mniejsze wtryski, ale to można skorygować dawką lub korektą programu.
Co do pompy, jak zmienisz na AFNa zapodaj nastawnik HDK248, będzie taka różnica, jakbyś znów zmienił wtryski na większe. :hmm:
Wiem coś o tym.
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 12:42
autor: KLICHO
Tylko u mnie na hdk 248 palil srednio 3L wiecej jak teraz aktualnie pali mi w miescie srednio 10L. przy normalnej jezdzie nie emeryckiej

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 12:44
autor: tomek08
Jak wszystko jest sprawne i wyregulowane, to nie powinien palić więcej jak około 7-7,5l/100, chyba, że używasz tylko pierwszych trzech biegów. :bigok:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 13:26
autor: KLICHO
hmmm nastawnik jest czysciutki dawke mialem 3.0-3.2. Kat wtrysku 54 stopnie. Mozliwe ze tak palil ze wzgledu ze pompa puszczala soki z uszczelek. A korekcje wtryskow afn mam kazdy +0.2.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 13:47
autor: marcinas1983
KLICHO, mam wtryski od afn'a co korekcje mają bliskie zeru i... mogę sobie je na choince uwiesić : :helm: . Po wyjęciu z silnika widać było przez które otworki leci ładnie mgiełka a gdzie sikają. Korekcje to nie wszystko i nie brałbym ich jako potwierdzenie 100% sprawności wtrysków

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 13:52
autor: KLICHO
Mowie jakie mam u siebie z afn wlasnie z takimi korekcjami byly tylko wyczyszczone i sprawdzone jakie cisnienia mialy i byly 184/296

Ale czyli reasumując to brać te 210 i nie ważne czy z Audi czy z Volvo? I do pompy afn przełożyć ten mój nastawnik HDK 248?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 16:33
autor: tomek08
KLICHO pisze:Ale czyli reasumując to brać te 210 i nie ważne czy z Audi czy z Volvo? I do pompy afn przełożyć ten mój nastawnik HDK 248?
Jeśli pewne te wtryski to tak, chyba, że masz większe pewne to bierz większe. :food:
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 17, 2015 20:33
autor: KLICHO
Niestety max na jakie mnie stać to 210. Ok a co do pompy AFN przekładać ten HDK 248 do niego mam 100% że jest sprawny i że jest czysty w porównaniu z nieznanym ori nastawnikiem AFN