Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: lg1984 » pn mar 16, 2015 20:01

No to tak nie do konca ze jak dymi to soft zrobiony na pale. Jak ja robilem soft to tuner pytal sie czy ma byc bezdymny czy z dymem ale w granicach rozsadku i wtedy bedzie kilka KM wiecej. Bo roznie klienci sobie zycza, jeden chce bez dymu a drugi twierdzi ze diesel musi dymic. Robil szesc korekt softu zanim wszystko zostalo zaakceptowane. Z batorym bylo 6KM/10Nm wiecej jak w ostatecznej wersji bez dymu.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » pn mar 16, 2015 21:03

Tylko zastanawia mnie czy takie 210 już nie będą za mocne do Turbiny 1z. Też miałem korekto programu bo na początku nie dymił ale zrobił mi tak facet korekte że nie ma dymu a lepiej idzie zdecydowanie.



brabus124
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 26, 2011 00:27
Silnik: 1Z

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: brabus124 » pn mar 16, 2015 23:03

KLICHO, Niektórzy latają na 216 + T15, dużo zależy od softu jaki będziesz miał napisany i od dawki jaką ustawisz. Ogólnie dymienie jest zależne od wielu czynników, temp. w dolocie, stan turbosprężarki, dawka, jakość wtryskiwaczy, jakość paliwa - np. przejeździłem trochę czerwonej i auto szło na tym jak dzikie, ale dymił też zdecydowanie mocniej. Poza tym jeździłem 1z na wtryskach 205 i 210 i nie było różnicy w dymieniu więc nie ma co panikować. Poza tym tak jak napisał Marcin, t15 ma dużo mniejszą stronę gorącą niż w vnt15 ( zimną stronę mają taką samą) i z t15 nie ma co oczekiwać że dmuchniesz ile wlezie i będzie moc bez dymu- to turbo ma wydajność jaką ma i tego nie przeskoczysz.


Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » pn mar 16, 2015 23:21

To ja to wiem bo mam to w świadomości.
To teraz mnie zastanawia czy będzie jakaś różnica wydajności między AFN a AEL czy to będzie odczuwalne czy bardziej placebo ?



brabus124
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 26, 2011 00:27
Silnik: 1Z

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: brabus124 » wt mar 17, 2015 06:35

Będzie odczuwalne, szczególnie dół. U mnie na 205 opony jeszcze dawały radę kleić do asfaltu na 2 biegu, tylko zmieniłem na 210 i zaczęło się gubienie trakcji - więc to nie efekt placebo :-P


Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » wt mar 17, 2015 09:56

Ok dzieki za odpowiedz :) wiec kupie te 210 i dam znac jakie ovdczucia



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt mar 17, 2015 11:47

Witam, kolego jeśli założysz te 0,210tki, to moc będzie większa, ale teraz, jak już masz program, może być trochę więcej dymu, z racji, że program jest napisany pod mniejsze wtryski, ale to można skorygować dawką lub korektą programu.
Co do pompy, jak zmienisz na AFNa zapodaj nastawnik HDK248, będzie taka różnica, jakbyś znów zmienił wtryski na większe. :hmm:
Wiem coś o tym.
Pozdrawiam.


Tomek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » wt mar 17, 2015 12:42

Tylko u mnie na hdk 248 palil srednio 3L wiecej jak teraz aktualnie pali mi w miescie srednio 10L. przy normalnej jezdzie nie emeryckiej



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt mar 17, 2015 12:44

Jak wszystko jest sprawne i wyregulowane, to nie powinien palić więcej jak około 7-7,5l/100, chyba, że używasz tylko pierwszych trzech biegów. :bigok:


Tomek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » wt mar 17, 2015 13:26

hmmm nastawnik jest czysciutki dawke mialem 3.0-3.2. Kat wtrysku 54 stopnie. Mozliwe ze tak palil ze wzgledu ze pompa puszczala soki z uszczelek. A korekcje wtryskow afn mam kazdy +0.2.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: marcinas1983 » wt mar 17, 2015 13:47

KLICHO, mam wtryski od afn'a co korekcje mają bliskie zeru i... mogę sobie je na choince uwiesić : :helm: . Po wyjęciu z silnika widać było przez które otworki leci ładnie mgiełka a gdzie sikają. Korekcje to nie wszystko i nie brałbym ich jako potwierdzenie 100% sprawności wtrysków


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » wt mar 17, 2015 13:52

Mowie jakie mam u siebie z afn wlasnie z takimi korekcjami byly tylko wyczyszczone i sprawdzone jakie cisnienia mialy i byly 184/296

Ale czyli reasumując to brać te 210 i nie ważne czy z Audi czy z Volvo? I do pompy afn przełożyć ten mój nastawnik HDK 248?



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt mar 17, 2015 16:33

KLICHO pisze:Ale czyli reasumując to brać te 210 i nie ważne czy z Audi czy z Volvo? I do pompy afn przełożyć ten mój nastawnik HDK 248?
Jeśli pewne te wtryski to tak, chyba, że masz większe pewne to bierz większe. :food:
Pozdrawiam.


Tomek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » wt mar 17, 2015 20:33

Niestety max na jakie mnie stać to 210. Ok a co do pompy AFN przekładać ten HDK 248 do niego mam 100% że jest sprawny i że jest czysty w porównaniu z nieznanym ori nastawnikiem AFN



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości