Strona 82 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr sty 28, 2015 23:45
autor: Marcin TDI
cowboy pisze:Marcin TDI, sprawdzenie cisnien zawsze masz gratis czasem tez korekta :bigok:
no to fajnie :) Tylko problem jest taki ,że musiałbym je wysyłać znów do Ciebie chyba
cowboy pisze:na pewno na zamiennikach boscha zawsze ciutke szybciej siadają cisnienia chcociażby z uwagi na trzpień który pozostaje uzywany
trzpień zostaje używany ? To nie ma w zestawie naprawczym przy wymianie nowego?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr sty 28, 2015 23:50
autor: VW_seller
chyba tylko w zestawach bosch-a jest komplet ale w necie można kupić te przekładki czy coś tyle ,że pisze że to zamiennik

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw sty 29, 2015 10:03
autor: cowboy
Marcin TDI pisze: trzpień zostaje używany ? To nie ma w zestawie naprawczym przy wymianie nowego?
tak
tylko BOSCH robi zestaw
1. koncówka (rozpylacz z iglicą)
2. trzpień
3 przekładka z kołeczkami

wszyscy inni robią zamienniki w których jest tylko pozycja nr 1

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw sty 29, 2015 15:07
autor: Marcin TDI
cowboy pisze:tak
tylko BOSCH robi zestaw
1. koncówka (rozpylacz z iglicą)
2. trzpień
3 przekładka z kołeczkami

wszyscy inni robią zamienniki w których jest tylko pozycja nr 1
to też by tłumaczyło cenę innych zestawów

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sty 31, 2015 15:27
autor: diablosv
Cześć!. Posiadam takie zestawienie

1.9 ALH
Gtb1756vk
Pompa 10
Fmic, dolot bls
Dp 3 kat,egr off
I akt 216
Sprzęgło g60/1z
Chciał bym coś pod 200 wycisnąć.
Jakie wtryski tu dać 240-300
Jak wtedy z egt i ogólnie laniem ON.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sty 31, 2015 15:39
autor: wesol
Pompa cie ogranicza. Pompa musi byc 11 i nawet 230 czy 240 w zupelnosci wystarcza na to turbo. Powinienes przekroczyc 200 koni wtedy.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sty 31, 2015 15:53
autor: diablosv
Szkoły lania paliwem są dwie, i jeden z tej szkoły powiedział mi daj 0.300. Ale, to ma mieć tą moc przy umiarkowanym egt i żeby co najmniej z wydechu smóżyło.
Szukam tej 107j, ew przerobie.
A ten słynny wałek sdi to poprawia górę ale osłabia dół przy gtb, tak. I czy jak już dam tą 11 czy jest on mi niezbędny(np obniży egt).

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sty 31, 2015 16:21
autor: wesol
Walek napewno tez dobry jest. Zawsze to lepsze oproznianie i napepnianie komory. Wtryski owszemmozesz dac jeszcze wieksze ale po co przpelacac. Poza tym im wieksze tym cieżej je opanowac. Dobry tuner zalatwi sprawe ale nie ma potrzeby. to GTB powinno ci stykac na moc 200-220 KM a tu wtryski 240 powinny wydolic z pompą 11 bez trudu. No chyba ze sie upierasz to daj 270tki i po sprawie. 300 to mysle ze przesada. Chyba ze masz jeszcze w planach ciagniecie mocy wyzej z tym ze slupek wypadaloby wymienic na ten od ASZ sprzeglo jednomasowe G60 czy vr6 juz tez bedzie nieogarniac i trzeba inwestowac.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz lut 01, 2015 11:51
autor: diablosv
~200/400 było by ok. Widzę te wykresy gtb17/11/240 i tak zrobię.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 10:42
autor: KLICHO
Witam mam pytanie głównie do tych co mają moterek 1z i mają wtryski AEL czy na nich dymi mocno samochód ?

Aktualnie u siebie mam wtryski AFN które są w super stranie i korekta w Vag każdy ma +0,2 i oryginalna pompa z 1z z nastawnikiem HDK 248 zrobiony soft, doładowanie 1,17 Bar. Przy max depnięciu w podłogę 0 dymu.

I pytanie czy odczuł bym różnice jak bym wsadził te od AEL czyli 210? Pompę będę zmieniał we wtorek na AFN z ori nastawnikiem. Jak by to było na pompie AFN i wtryskach AEL. Z tego co wiem ludzie jak wsadzają 216 to już dymi dość. To według mnie tragedi nie powinno być z dymieniem na wtryskach AEL? Chyba że się mylę? Wiadomo Turbina T15 nie należy do wydajnych

I drugie pytanie bo są też ponoć w silnikach Volvo oznaczenia DSLA93P838 czy to są te same co AEL ? I śmiało mogę je zakładać ?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 11:08
autor: Marcin TDI
ja mam ASV 110 i mam 216 włożone bez programu i dymu nie ma. Na początku jak założyłem nie sprawdziłęm na vagu dawki i okazało się ,że miałem brutalną dawkę 1.8. Po zagrzaniu dostawał czkawki ,ale ustawiłem 3.5 i jest git. Zero dymu i dobry kopniak. Zakładaj od razu 216
tu masz mojego na dawce 1.8mg troszkę przykapcał
[youtube][/youtube]

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 11:17
autor: KLICHO
Masz asv czyli turbine ze zmienna geometria. Ja mam 1z ktora ma stala geometrie i jest mniej wydajna. I juz bedzie roznica. A 210 mam tez za jakies 350 zl

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 11:40
autor: KLICHO
A widzialem sporo 1z na 216 po programach i juz dosc sporo dymil

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 16, 2015 19:36
autor: marcinas1983
KLICHO pisze:Ja mam 1z ktora ma stala geometrie i jest mniej wydajna. I juz bedzie roznica. A 210 mam tez za jakies 350 zl
KLICHO pisze:A widzialem sporo 1z na 216 po programach i juz dosc sporo dymil
ja mam pompe 1z + 216stki + softa i mój nie dymi :) a jedzie. Czy będzie dymić czy nie to kwestia softa, jak zrobiony na pałę to będzie dymić.

P.S.

tłok z 2.5 tdi AEL :dol:

Obrazek

tłok z 1.9 tdi 1z :dol:
Obrazek

Zadanie z cyklu... znajdź różnicę :helm:

P.S. 2

turbo od 1z i od afn'a mają ten sam koras i co Ty na to?? :grin: różnią się częścią wydechową.