Strona 81 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sty 18, 2012 21:24
autor: chimek11
powierzchnia cierna wyglada na fabryczna

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sty 18, 2012 21:39
autor: jaaano
chimek11 pisze: wyglada na fabryczna
Jak większość aut sprowadzanych do polski :rozpacz:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sty 24, 2012 18:49
autor: VW_Bodzio
Koledzy mam takie pytanie bo zmieniam sprzęgło i zamiast dwumasu wstawiam sztywne koło i sprzęgło od G60 ale w hurtowni sprzedali mi sprzęgło LUK-a o nr 623 1089 00 i nie wiem czy będzie pasowało bo z tego co czytałem to jakiś inny nr powinien być, ale powiedziano mi że jest to zamiennik SACHS-a o nr 3000 332 001. Prosiłbym o wypowiedź na ten temat bo nie wiem czy mam oddawać to sprzęgło czy nie. Pozdrawiam.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sty 25, 2012 11:24
autor: Shmatan
VW_Bodzio, to jak zamiennik sachsa o takim numerze to git... LUK ma swoje numery.

Swoją drogą - naucz się korzystać z google. Jak wklepiesz Twój numer luk'a to się wszystkiego dowiesz - na 8 stronie tematu o tym Twoim zestawie było

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt sty 27, 2012 11:39
autor: arwam
niestety LUK siętak dobrze jak Sachs nie sprawuje. ja co przewda teraz robię mocne sprzęgło na bazie LUK'a ale dlatego że dwóch sprężyn od Sachs'a można by było mieć problem z obsługą sprzęgła zwłaszcza na mieście w korkach. porównując obydwa te sprzęgła mamy znacznie mocniejszą sprężynę w Sachs'ie. i myślę że tu problem .leży. mam dwa Luki na stanie ale tylko jednego sachsa. z resztą układ "dźwigni" w sprzęgle Luk'a i Sachs'a są inne. w Sachs'ie mamy mocniejszą sprężynę ale dłuższą "dźwignię" roboczą co skutkuje tym że mamy mniejszą siłę zacisku niż by to było w Luk'u gdyby zastosować tą samą sprężynę.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt sty 27, 2012 14:58
autor: VW_Bodzio
Czyli koledzy lepiej wybrać SACHS'a bo jeszcze mam możliwość oddania tego LUK'a ponieważ dopiero jutro zakładam ten zestaw a chce żeby to wytrzymało około 150 KM i 340 NM i żeby był żywotniejszy. Proszę o poradę.

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt sty 27, 2012 16:18
autor: jaaano
VW_Bodzio pisze: żeby to wytrzymało około 150 KM i 340 NM i żeby był żywotniejszy.
No tak właśnie mam i sprawuje sie nadzwyczaj dobrze,tylko SACHS.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt sty 27, 2012 18:22
autor: Shmatan
VW_Bodzio pisze:żeby był żywotniejszy
Sprzęgło nie polepszy Ci osiągów...

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt sty 27, 2012 18:38
autor: VW_Bodzio
Mi nie chodzi o osiągi tylko o żywotność tego sprzęgła... a że osiągi się nie polepszą to to jest raczej proste i logiczne...

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt sty 27, 2012 21:59
autor: arwam
VW_Bodzio pisze:Mi nie chodzi o osiągi tylko o żywotność tego sprzęgła
chyba to logiczne że skoro więcej wytrzymuje to na seryjnym setupie dłużej pożyje

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob sty 28, 2012 21:21
autor: VW_Bodzio
Koledzy założyłem dzisiaj sprzęgło LUK'a z G60 do Golfa V 1.9 TDI 105KM z programem na 143KM i 330 NM i jestem rozczarowany... pedał sprzęgła chodzi faktycznie lekko ale tak jakby do końca nie wysprzęglał bo jak wrzucam wsteczny to jest odczuwalny zgrzyt i ogólnie ciężej wchodzą biegi :/ od razu na jeździe próbnej zaczęło się ślizgać na 5 biegu przy obrotach około 2100 obr/s (może się ułoży w co wątpię) . Chyba będę musiał jeszcze raz wyciągać skrzynie...

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob sty 28, 2012 23:37
autor: Mateusz1605
Bo zestawy do g60 sa ok, ale te sachsa, mimo to jestem zaskoczony ze tak szybko sie luk poddal.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz sty 29, 2012 09:08
autor: wesol
Kolega jakies miesiac temu zapodał nowy zestaw dwumasy, tarczy i docisku jak fabryka przykazała do forda C-maxa 1.8tdci. Sam to skladał bo nie takie rzeczy robi codziennie. Wczoraj mi mowi ze wysprzeglik mu rzęzi. To ja mowie ze nie daleś nowego? Jak nie jak zalozyl nowy LUKa. No tak aż miesiac wytrzymał. LUK tez sie spodlił.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz sty 29, 2012 10:58
autor: arwam
Mateusz1605 pisze:Bo zestawy do g60 sa ok, ale te sachsa, mimo to jestem zaskoczony ze tak szybko sie luk poddal.
jak mówiłem to każdy żądał dowodów i konkretnych faktów może nie na tym forum ale tak było. czy teraz wierzycie?


Sachs to już też nie to samo co kiedyć