ja mam takitwardy pisze:Jest w sprzedaży taki opornik ala potenciometr z regulacją oporności ,
Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 
				seaseacker
 - Mały gagatek

 - Posty: 106
 - Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
 - Lokalizacja: Kraków
 
Jak obiecałem tak załączam z lekkim poślizgiem...
oto kolorowy wykresik, zdjęcie duże więc jako link..
http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/wykres2.JPG
			
									
									oto kolorowy wykresik, zdjęcie duże więc jako link..
http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/wykres2.JPG
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html? ... a=41278215
http://www.chiptuning.boo.pl/index_pliki/rezystor.htm
			
									
									http://www.chiptuning.boo.pl/index_pliki/rezystor.htm
Nocne Mary Squad 
						djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
http://forum.gazeta.pl/fo...4167&a=41278215
odnośnie tego linku - facet jakies brednie pisze , cytuję :
Dołącza się ten rezystor równolegle
do czujnika temperatury powietrza zasysanego, co powoduje, że sterownik wtrysku
myśli, że powietrze jest CIEPLEJSZE niż w rzeczywistości, skutkiem czego ZUBAŻA
mieszankę paliwowo-powietrzną i zmniejsza kąt wyprzedzenia zapłonu
jest akurat dokłądnie odwrotnie , zubożenie mieszanki i zmniejszenie kata wyprzedzenia zapłonu to akurat zmniejszenie drastyczne mocy i mocne przegrzewanie silnika.
			
									
									odnośnie tego linku - facet jakies brednie pisze , cytuję :
Dołącza się ten rezystor równolegle
do czujnika temperatury powietrza zasysanego, co powoduje, że sterownik wtrysku
myśli, że powietrze jest CIEPLEJSZE niż w rzeczywistości, skutkiem czego ZUBAŻA
mieszankę paliwowo-powietrzną i zmniejsza kąt wyprzedzenia zapłonu
jest akurat dokłądnie odwrotnie , zubożenie mieszanki i zmniejszenie kata wyprzedzenia zapłonu to akurat zmniejszenie drastyczne mocy i mocne przegrzewanie silnika.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
						- twardy
 - Forum Master

 - Posty: 1736
 - Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
 - Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
 - Kontakt:
 
Właśnie sam też się zastanawiam , ale może to zależec od wielu czynników np.janek822 pisze:Jak to jest z tym zużyciem silnika? dlaczego u jednych z opornikiem 430 kopci a u drugich przy 390, jak to sie ma z stanem silnka. Weźmy pod uwage 1Z.
I jak to jest z tymi stratami na kablach? o ile są jakies straty.
stan turba , pompy , cisnienia w cylindrach , wtryski itd
To mój 1000 post
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						- 
				seaseacker
 - Mały gagatek

 - Posty: 106
 - Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
 - Lokalizacja: Kraków
 
- 
				kupszczelisty
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 853
 - Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
 - Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
 - Kontakt:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości

