Strona 9 z 184

: sob mar 17, 2007 10:57
autor: mirass
po niedzieli zakładam do golfa III Ic od T5 - rury i wszystko juz gotowe
bedzie relacja
IC na 100% pasuje

: sob mar 17, 2007 11:14
autor: cowboy
mirass pisze:IC na 100% pasuje
co widac na przykładzie staszka :P

Obrazek

trzeba tylko użyć szlifierki kątowej :P :okej:

: ndz mar 18, 2007 15:47
autor: mirass
cowboy pisze:
mirass pisze:IC na 100% pasuje
co widac na przykładzie staszka :P

Obrazek

trzeba tylko użyć szlifierki kątowej :P :okej:
dawno tu nie bylem :goof: czas doczytac

: ndz mar 18, 2007 15:53
autor: giet
Czy ktoś zrobił FIMC w mk3 1z?

Pozdrawiam Giet

: ndz mar 18, 2007 18:02
autor: hayabusarider
giet pisze:Czy ktoś zrobił FIMC w mk3 1z?

Pozdrawiam Giet
bez klimatyzacji w 1Z czy AHU żaden problem IC wstawić, problem jest jak masz klimę tak jak u mnie :grrr: . Są dwie może trzy możliwości : Icek od VW T5, od A-klasse, od VW Sharan.
W każdym z przypadków trzeba podcinać wzmozcnienie zderzaka.
Wg mnie najprościej będzie wpasować icek od A-klasse ze względu na wloty powietrza równoległe do chłodnicy. Osobiście mam icek od BMW E-36 tds i próbowałem,lecz zwątpiłem.
Wszystko przez tą chłodnicę kliamtyzacji za mało jest miejsca.

: ndz mar 18, 2007 20:28
autor: cowboy
hayabusarider pisze:Wszystko przez tą chłodnicę kliamtyzacji za mało jest miejsca
trzeba ja podnieśc o 5 cm do góry.. patrzyłeś ...nie da się ?

: ndz mar 18, 2007 20:40
autor: giet
hayabusarider pisze:
giet pisze:Czy ktoś zrobił FIMC w mk3 1z?

Pozdrawiam Giet
bez klimatyzacji w 1Z czy AHU żaden problem IC wstawić, problem jest jak masz klimę tak jak u mnie :grrr: . Są dwie może trzy możliwości : Icek od VW T5, od A-klasse, od VW Sharan.
W każdym z przypadków trzeba podcinać wzmozcnienie zderzaka.
Wg mnie najprościej będzie wpasować icek od A-klasse ze względu na wloty powietrza równoległe do chłodnicy. Osobiście mam icek od BMW E-36 tds i próbowałem,lecz zwątpiłem.
Wszystko przez tą chłodnicę kliamtyzacji za mało jest miejsca.
A którędy rury poprowadzic? Dorobic "dół" do istniejących, od momentu gdzie się kończą orginalne plastikowe, czy przeprowadzic jedna rurę z lewej a druga z prawej strony?
Niewiem jak te rury poprowadzic... macie pomysł jak bedzie najlepiej?

: pn mar 19, 2007 09:44
autor: cowboy
giet pisze:od momentu gdzie się kończą orginalne plastikowe, czy przeprowadzic jedna rurę z lewej a druga z prawej strony?
Niewiem jak te rury poprowadzic... macie pomysł jak bedzie najlepiej?
ja mam w planach zacząć od Turbiny wymienić górną plastikową dalej na dół i w lewo dołem (patrząc od przodu na auto) do wlotu,
powrót za IC do oryginalnej rury plastikowej - póki co ją zostawię (jest tak króciec do rurki do ECU i czujnik temp w dolocie

pozdro

ps. wklejam jeszcze raz T5 Staszka :) bo cos nie można podlinkować

jak widać się da :P nawet z klimą

Obrazek

: pn mar 19, 2007 12:46
autor: giet
A co sądzicie o poprowadzeniu rur "na dole"- zdjąć fabryczny intercooler i te węże dołu, dorobic własne węże, a reszte z rury stalowej..? Jutro zderzak zdejme (jak znajde czas) i zobacze czy jest wogule mozliwość poprowadzenia rur tym sposobem (rurki pcv).

Natomiast pozbywając się orginalnych rur, bedzie dużo rzeźby z czujnikami...

Pozdrawiam Giet

: wt mar 20, 2007 14:47
autor: hayabusarider
ORI rury dobre rozwiązanie, zostawiasz rurki z czujnikiem temp powietrza, a resztę rzeźbisz tak aby spasować z nowym ickiem, Ja planuję rury biegnące w komorze silnika opatulić jakimś ustrojstwem co nie przewodzi ciepła, aby się nie nagrzewały od silnika dodatkowo.Zrobić izolację termiczną.
Zrobię testy z okryciem i zdam relację,czy będzie niższa temp w dolocie? ale myślę że coś tam da. Na razie dumam jaki icek zakupić aby zapodać do Golfa III z klimą??
P.S.
Mam na sprzedaż IC od BMW E 36 tds jakby ktoś chciał u mnie z klimą się nie mieści, bez klimy wejdzie no problem.

: czw mar 22, 2007 00:01
autor: Adamm
kolega zarzucila dobrego linka w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93637

mysle ze sie przyda do planowania zakupow i prac :D

: czw mar 22, 2007 12:46
autor: eldorado84
witam
jak już mowa o FMIC to miałem tak:

http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik1fi2.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik2qb9.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik3zm9.jpg

potem jednak zmieniłem koncepcje:

http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik4pd9.jpg

a zrobiłem takie cuś :bigok:

http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik6go4.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik7nj0.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik8ts7.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=silnik9nu8.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k10aa4.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k11un5.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k12fi7.jpg

a co dało? Jeszcze nie wiem, ale troszke lepiej sie zbiera, ale temp. oleju szybciej staje sie wyższa (??? nie wiem dlaczego???), jeszcze musze podrególować dawke paliwa na pompie ,odkręcić lub zostawić jak mam na turbawce bary i zastanowić sie w jakim położeniu obrucić grzybka (1.6TD z wcięciem) aby było wszystko OK - nie wiem od czego zacząć - nie wiem od czego zacząć.
a i jeszcze bym zapomniał ze po zmianie miejsca IC (czyli pod komorą) zaczą mi przy przegazówce dymić na czarno (została stara rególacjadawki powietrza i paliwa) a na trawie przy tłumiku była jakaś czarna oleista maź (nie wiem dlaczego) - może wy wiecie i co robić aby było tak jak powinno być

: pt mar 23, 2007 11:59
autor: Adamm
eldorado84 pisze:witam
jak już mowa o FMIC to miałem tak:

http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik1fi2.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik2qb9.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik3zm9.jpg

potem jednak zmieniłem koncepcje:

http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik4pd9.jpg

a zrobiłem takie cuś :bigok:

http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik6go4.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik7nj0.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik8ts7.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=silnik9nu8.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k10aa4.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k11un5.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k12fi7.jpg

a co dało? Jeszcze nie wiem, ale troszke lepiej sie zbiera, ale temp. oleju szybciej staje sie wyższa (??? nie wiem dlaczego???), jeszcze musze podrególować dawke paliwa na pompie ,odkręcić lub zostawić jak mam na turbawce bary i zastanowić sie w jakim położeniu obrucić grzybka (1.6TD z wcięciem) aby było wszystko OK - nie wiem od czego zacząć - nie wiem od czego zacząć.
a i jeszcze bym zapomniał ze po zmianie miejsca IC (czyli pod komorą) zaczą mi przy przegazówce dymić na czarno (została stara rególacjadawki powietrza i paliwa) a na trawie przy tłumiku była jakaś czarna oleista maź (nie wiem dlaczego) - może wy wiecie i co robić aby było tak jak powinno być

bez urazy ale rozwiazanie tego poprzez polozenie IC w komorze to bezsens,
po pierwsze przez IC nie przeplywa zimne powietrze
po drugie grzeje sie od ciepla silnika (przez co masz pewnie jeszcze gorzej niz normalnie bylo)
po trzecie utrudniony dostep do reszty gratow w silniku

: pt mar 23, 2007 12:10
autor: zaprzal
Adamm, juz chyba lepiej by bylo bez IC niz tak jak jest teraz :/