: sob mar 17, 2007 10:57
po niedzieli zakładam do golfa III Ic od T5 - rury i wszystko juz gotowe
bedzie relacja
IC na 100% pasuje
bedzie relacja
IC na 100% pasuje
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
co widac na przykładzie staszkamirass pisze:IC na 100% pasuje
dawno tu nie bylemcowboy pisze:co widac na przykładzie staszkamirass pisze:IC na 100% pasuje
Obrazek
trzeba tylko użyć szlifierki kątowej![]()
bez klimatyzacji w 1Z czy AHU żaden problem IC wstawić, problem jest jak masz klimę tak jak u mniegiet pisze:Czy ktoś zrobił FIMC w mk3 1z?
Pozdrawiam Giet
trzeba ja podnieśc o 5 cm do góry.. patrzyłeś ...nie da się ?hayabusarider pisze:Wszystko przez tą chłodnicę kliamtyzacji za mało jest miejsca
A którędy rury poprowadzic? Dorobic "dół" do istniejących, od momentu gdzie się kończą orginalne plastikowe, czy przeprowadzic jedna rurę z lewej a druga z prawej strony?hayabusarider pisze:bez klimatyzacji w 1Z czy AHU żaden problem IC wstawić, problem jest jak masz klimę tak jak u mniegiet pisze:Czy ktoś zrobił FIMC w mk3 1z?
Pozdrawiam Giet. Są dwie może trzy możliwości : Icek od VW T5, od A-klasse, od VW Sharan.
W każdym z przypadków trzeba podcinać wzmozcnienie zderzaka.
Wg mnie najprościej będzie wpasować icek od A-klasse ze względu na wloty powietrza równoległe do chłodnicy. Osobiście mam icek od BMW E-36 tds i próbowałem,lecz zwątpiłem.
Wszystko przez tą chłodnicę kliamtyzacji za mało jest miejsca.
ja mam w planach zacząć od Turbiny wymienić górną plastikową dalej na dół i w lewo dołem (patrząc od przodu na auto) do wlotu,giet pisze:od momentu gdzie się kończą orginalne plastikowe, czy przeprowadzic jedna rurę z lewej a druga z prawej strony?
Niewiem jak te rury poprowadzic... macie pomysł jak bedzie najlepiej?
eldorado84 pisze:witam
jak już mowa o FMIC to miałem tak:
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik1fi2.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik2qb9.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik3zm9.jpg
potem jednak zmieniłem koncepcje:
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik4pd9.jpg
a zrobiłem takie cuś![]()
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik6go4.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik7nj0.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik8ts7.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=silnik9nu8.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k10aa4.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k11un5.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k12fi7.jpg
a co dało? Jeszcze nie wiem, ale troszke lepiej sie zbiera, ale temp. oleju szybciej staje sie wyższa (??? nie wiem dlaczego???), jeszcze musze podrególować dawke paliwa na pompie ,odkręcić lub zostawić jak mam na turbawce bary i zastanowić sie w jakim położeniu obrucić grzybka (1.6TD z wcięciem) aby było wszystko OK - nie wiem od czego zacząć - nie wiem od czego zacząć.
a i jeszcze bym zapomniał ze po zmianie miejsca IC (czyli pod komorą) zaczą mi przy przegazówce dymić na czarno (została stara rególacjadawki powietrza i paliwa) a na trawie przy tłumiku była jakaś czarna oleista maź (nie wiem dlaczego) - może wy wiecie i co robić aby było tak jak powinno być