Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
: śr lis 30, 2011 09:00
Seat Ibiza 6L ASZ, modyfikacje:
- FMIC 550x230x65 + rury z kwasówki
- Wydech 2,5" na jednym tłumiku przelotowym + 3" DP
- Turbo GTB2260VK
- Strojenie CTR Kędzierzyn
Mechanika zrobiona przez CTR Zabrze
Seat Ibiza 6L ASZ, modyfikacje:
- FMIC 550x230x65 + dolot z kwasówki
- Wydech 2,5" na jednym tłumiku przelotowym, DP Seria (zostanie wymieniony przy GTB2260VK)
- Turbo GT1749VB
- Zamontowany filtr Simota razem z dolotem
- Montaż wskaźników EGT oraz Boost
- Strojenie oraz mechanika CTR Kędzierzyn
Seat Ibiza 6K, modyfikacje:
- FMIC T5
- Turbo BRD
- Wtryski 230
- Pompa 11mm
- Strojenie oraz część mechaniki CTR Kędzierzyn
Audi A4 AJM 115KM, silnik oraz mechanika seria:
- FMIC 550x230x65 + rury z kwasówki
- Wydech 2,5" na jednym tłumiku przelotowym + 3" DP
- Turbo GTB2260VK
- Strojenie CTR Kędzierzyn
Mechanika zrobiona przez CTR Zabrze
Seat Ibiza 6L ASZ, modyfikacje:
- FMIC 550x230x65 + dolot z kwasówki
- Wydech 2,5" na jednym tłumiku przelotowym, DP Seria (zostanie wymieniony przy GTB2260VK)
- Turbo GT1749VB
- Zamontowany filtr Simota razem z dolotem
- Montaż wskaźników EGT oraz Boost
- Strojenie oraz mechanika CTR Kędzierzyn
Seat Ibiza 6K, modyfikacje:
- FMIC T5
- Turbo BRD
- Wtryski 230
- Pompa 11mm
- Strojenie oraz część mechaniki CTR Kędzierzyn
Audi A4 AJM 115KM, silnik oraz mechanika seria: