Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

miszczmiszc1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 24, 2009 14:23
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: miszczmiszc1 » ndz lis 08, 2009 21:06

Katalizator wycięty i naprawdę lepiej autko się zbiera tylko wkurz mnie ten świst na biegu jałowym (o którym też koledzy piszą powyżej).
Czy jak się wjedzie na przegląd i z takim świstem na biegu jałowym to czy mogą się przyczepić??



predii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 13:30
Lokalizacja: Skawina

Post autor: predii » pn lis 09, 2009 13:51

Nikt sie nie przyczepi...ja mam swist na jalowym mimo ze katalizator jest



bob-menck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 16:56
Lokalizacja: Nacmierz

Post autor: bob-menck » pn lis 09, 2009 14:04

to co ty masz pod machą :grin: :grin: ???


55ij mi wydech, liż mi felgę - do krytyków VW
[img]http://images41.fotosik.pl/240/697d40c4cc84ae0f.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php?user_id=80981[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rxAxUGvgcO0[/url]

miszczmiszc1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 24, 2009 14:23
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: miszczmiszc1 » pn lis 09, 2009 19:30

Po wycięciu katalizatora i wstawieniu rury zauważyłem, że dzisiaj po przejechaniu 50 km średnie spalanie na kompie pokazało 8,0 l (przy mega spokojnej jeździe), gdzie do tej pory było przy normalnej jeździe (czyli od czasu do czasu wdepnięciu) i z katalizatorem 7,0 l.

Zastanawiam się czy ze względu na ten świst na biegu jałowym i przy zwiększonym spalaniu nie wstawić tłumika rozprężnego zamiast tej rury.
Jak myślicie czy spalanie wtedy spadnie??????????? Bo świstu napewno wtedy nie będzie.



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn lis 09, 2009 21:00

miszczmiszc1 pisze:Po wycięciu katalizatora i wstawieniu rury zauważyłem, że dzisiaj po przejechaniu 50 km średnie spalanie na kompie pokazało 8,0 l (przy mega spokojnej jeździe), gdzie do tej pory było przy normalnej jeździe (czyli od czasu do czasu wdepnięciu) i z katalizatorem 7,0 l.
miszczmiszc1, nie siej popeliny...
Wypal cały zbiornik, policz spalanie...
Jeśli rzeczywiście wzrosło - to przyczyny szukaj gdzie indziej.
miszczmiszc1 pisze:Zastanawiam się czy ze względu na ten świst na biegu jałowym i przy zwiększonym spalaniu nie wstawić tłumika rozprężnego zamiast tej rury.
Jak myślicie czy spalanie wtedy spadnie??????????? Bo świstu napewno wtedy nie będzie.
kasa w błoto pójdzie i tyle...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » pn lis 09, 2009 21:18

wycinając kata spalanie może tylko zmaleć
bo odtykasz tłumik
na pewno jesteś w błędzie, wypal cały bak



predii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 13:30
Lokalizacja: Skawina

Post autor: predii » wt lis 10, 2009 17:00

bob-menck pisze:to co ty masz pod machą :grin: :grin: ???
ASZ+ na poczatku myslalem ze turbo padniete...ale po wizycie u aligatora turbo w dobrym stanie...swist wydobywa sie z rury wydechowej nawet na samym katalizatorze...TAkze podejrzewam ze lacznik elastyczny dziurawy lub tak ma byc :grin:



Awatar użytkownika
Marianooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 26, 2009 16:08
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Marianooo » śr lis 11, 2009 03:29

Dzisiaj wyciąłem kata i powiem wam szczerze że czuć delikatną różnice w dolnym zakresie obrotów.Auto lepiej reaguje na gaz.hehe no i świszczy gwiżdże i nie wiem jeszcze jak to nazwać ale bardzo miło sie jeździ :) Mój dieselek wreszcie się odmulił :) i normalnie wspawujcie zwykła rure a nie jakieś śmieszne puszki. :bigok:



miszczmiszc1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 24, 2009 14:23
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: miszczmiszc1 » śr lis 11, 2009 11:44

A masz ten świst tylko podczas przyspieszania czy też jak masz auto na biegu jałowym?? Bo u mnie jest denerwujący i dosyć głośny dźwięk na biegu jałowym i to jest jedyny minus tej wspawanej rury.



Awatar użytkownika
Marianooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 26, 2009 16:08
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Marianooo » śr lis 11, 2009 13:14

Świst jest podczas przyśpieszania i taki mieszny cichutki blow of :) a na biegu jałowym podczas postoju delikatnie sobie gwiżdze ale nie ma tragedi trzeba sie naprawde wsłuchac żebyto usłyszeć.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lis 11, 2009 13:29

miszczmiszc1 pisze:A masz ten świst tylko podczas przyspieszania czy też jak masz auto na biegu jałowym?? Bo u mnie jest denerwujący i dosyć głośny dźwięk na biegu jałowym i to jest jedyny minus tej wspawanej rury.
Kolego zawsze po wycięciu kata będziesz miał świst czy to na jałowym czy w trakcie jazdy...
Jednak rura to nie kat , który nie dość ,że blokuje te spaliny , to jeszcze działa jak taki powiedzmy - tłumik :helm: od wyciszania suszarki w aucie.
Więc się nie przejmuj tylko śmigaj .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: manior15 » wt gru 29, 2009 01:15

ja dziś pozbyłem się tego ustrojstwa, Wycinać Wycinać Wycinać:) turbawce ulży, a i dźwięk z wydeszku przedni :hmm: jak dla mnie w deche :)


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » śr gru 30, 2009 01:22

manior15, i co faktycznie w IV nic nie trzeba ciąc bo jest na obejmach?


Obrazek

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr gru 30, 2009 12:17

truckman pisze:manior15, i co faktycznie w IV nic nie trzeba ciąc bo jest na obejmach?
nic nie trzeba ciąć

rozpinamy na obejmie,
długi pręt do ręki i jazda - wybijamy
Zostaje ori puszka.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości