Katalizator OUT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 14:23
- Lokalizacja: pomorskie
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 14:23
- Lokalizacja: pomorskie
Po wycięciu katalizatora i wstawieniu rury zauważyłem, że dzisiaj po przejechaniu 50 km średnie spalanie na kompie pokazało 8,0 l (przy mega spokojnej jeździe), gdzie do tej pory było przy normalnej jeździe (czyli od czasu do czasu wdepnięciu) i z katalizatorem 7,0 l.
Zastanawiam się czy ze względu na ten świst na biegu jałowym i przy zwiększonym spalaniu nie wstawić tłumika rozprężnego zamiast tej rury.
Jak myślicie czy spalanie wtedy spadnie??????????? Bo świstu napewno wtedy nie będzie.
Zastanawiam się czy ze względu na ten świst na biegu jałowym i przy zwiększonym spalaniu nie wstawić tłumika rozprężnego zamiast tej rury.
Jak myślicie czy spalanie wtedy spadnie??????????? Bo świstu napewno wtedy nie będzie.
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
miszczmiszc1, nie siej popeliny...miszczmiszc1 pisze:Po wycięciu katalizatora i wstawieniu rury zauważyłem, że dzisiaj po przejechaniu 50 km średnie spalanie na kompie pokazało 8,0 l (przy mega spokojnej jeździe), gdzie do tej pory było przy normalnej jeździe (czyli od czasu do czasu wdepnięciu) i z katalizatorem 7,0 l.
Wypal cały zbiornik, policz spalanie...
Jeśli rzeczywiście wzrosło - to przyczyny szukaj gdzie indziej.
kasa w błoto pójdzie i tyle...miszczmiszc1 pisze:Zastanawiam się czy ze względu na ten świst na biegu jałowym i przy zwiększonym spalaniu nie wstawić tłumika rozprężnego zamiast tej rury.
Jak myślicie czy spalanie wtedy spadnie??????????? Bo świstu napewno wtedy nie będzie.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Dzisiaj wyciąłem kata i powiem wam szczerze że czuć delikatną różnice w dolnym zakresie obrotów.Auto lepiej reaguje na gaz.hehe no i świszczy gwiżdże i nie wiem jeszcze jak to nazwać ale bardzo miło sie jeździ Mój dieselek wreszcie się odmulił i normalnie wspawujcie zwykła rure a nie jakieś śmieszne puszki.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 14:23
- Lokalizacja: pomorskie
Kolego zawsze po wycięciu kata będziesz miał świst czy to na jałowym czy w trakcie jazdy...miszczmiszc1 pisze:A masz ten świst tylko podczas przyspieszania czy też jak masz auto na biegu jałowym?? Bo u mnie jest denerwujący i dosyć głośny dźwięk na biegu jałowym i to jest jedyny minus tej wspawanej rury.
Jednak rura to nie kat , który nie dość ,że blokuje te spaliny , to jeszcze działa jak taki powiedzmy - tłumik od wyciszania suszarki w aucie.
Więc się nie przejmuj tylko śmigaj .
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
ja dziś pozbyłem się tego ustrojstwa, Wycinać Wycinać Wycinać:) turbawce ulży, a i dźwięk z wydeszku przedni jak dla mnie w deche
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
nic nie trzeba ciąćtruckman pisze:manior15, i co faktycznie w IV nic nie trzeba ciąc bo jest na obejmach?
rozpinamy na obejmie,
długi pręt do ręki i jazda - wybijamy
Zostaje ori puszka.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości