Strona 9 z 100

: sob lis 14, 2009 16:24
autor: Deft-on
U mnie tez chodzi lzej niz na dwumasie i szybciej chwyta ale mi osobiscie to odpowiada :)

: sob lis 14, 2009 19:07
autor: willy
Trzeba będzie zmienić przyzwyczajenie i oswoić się z nowym sprzęgłem.
@Deft-on Thx za odp.

: ndz lis 15, 2009 15:46
autor: Włochaty
a ja mam takie pytanie, czy wszysktkie sprzegla vr6 maja 6 sprezynek?? ja w moim mam 4 i sparawdzalme w katalogu sachs i tam jest oznaczenie silnika AAA czyli vr6, wiec jak to jest??

: ndz lis 15, 2009 16:55
autor: sheriffg
to teraz dałeś do myślenia a to oryginalne jest bo może ktoś ci wpakował od g 60 albo od tdi tarcze i o tym nie wiedziałeś?

spiek jest na alledrogo 30% mocniejszy od oryginalnej czyli tak do 500nm jak komu g 60 za mało http://photos01.allegroimg.pl/photos/or ... /816836153

: pn lis 16, 2009 15:35
autor: Włochaty
sheriffg, ja zmienialem kolo zamachowe bo bylo odelzeone na normalna z 1z i wlasnie chcialme zobaczyc jakie tam dokladnie tarcza jest, spisalem numery i sie okazalo ze to do silnika vr6, dlatego takie moje zdziwinie, przegladalme wczoraj aukcje allegro ze zdjeciami uzywanych i w jedne jest z 4 a w kolejnej np z 6 wiec to mnie troche dziwi i zastanawia :bajer:

: pn lis 16, 2009 23:55
autor: Deft-on
No to ja tez jestem zdziwiony , nie wiedzialem ze sa sprzęgła od VR'a na 4 sprężynkach ..

: wt lis 17, 2009 15:37
autor: Włochaty
to jest numer z mojego sprzegla:

1862393031

tutaj w polowie gdzies strony jest zdjecie bardzo dziwne:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=176561

: wt lis 17, 2009 15:42
autor: GMS
są ja też takie zakładałem i to dawno temu... ale co zauważyłem że one są podwójne w środku jest druga mała sprężyna może to rozwiązanie jest mocniejsze...

: wt lis 17, 2009 19:01
autor: marcuso86
Było pisane ze VR6 od G60 różni sie tylko springami a teraz po tym co pokazałeś Włochaty to ja już nic nie wiem i pewnie nie tylko ja :grin: A tak pozatym to jestem juz po wymianie na g60 sachsa i polecam tą zmiane w 100%, pedał sprzęgła chodzi jak marzenie :grin: , jak dla mnie minusów brak po takiej zmianie. Dodam jeszcze że auto szybciej mi zapala tzn na dwumasie trzeba było ciut dłużej pokręcić.

: wt lis 17, 2009 23:41
autor: GMS
nie wiem czy ktoś to zauważył ale całość tarczy tej na 6 sprężyn jest nitowana na 3 nity...co może sprzyjać wyłażeniu sprężyn bokiem kwestia z jakiego grubości materiału jest wykonany środek tarczy co prawda na moce jakie jest w stanie osiągnąć tdi i tak to nie ma znaczenia

: śr lis 18, 2009 01:27
autor: Włochaty
GMS pisze:są ja też takie zakładałem i to dawno temu... ale co zauważyłem że one są podwójne w środku jest druga mała sprężyna może to rozwiązanie jest mocniejsze...
a to wlasnie zauwazylme jak sciagnalem tarcze, bo na zywo niegdy nie widzialem takiego rozwiazania, a maja kieys inne tarcze w reku to faktycznie byly pojedyncze :bajer:

: czw lis 19, 2009 23:10
autor: marcuso86
Jak juz pisałem VW 037 105 273C nieważne z jakiego silnika bo są takie same. Z passata hmm musi być chyba z poprzecznego - niech ktoś mnie poprawi jeśli sie mylę. Nie kombinuj juz tyle - musisz zakupić poprostu koło o w/w numerze i nic wiecej nie wymyślać :bajer:

: pt lis 20, 2009 21:29
autor: ogi13
a jakiej firmy proponujecie sprzedlo i docisk...

: pt lis 20, 2009 21:39
autor: Adrian1980
Sachs