Lista Turbiny od Karambola--- nowa cena 900zł

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn maja 04, 2009 22:08

hmm, po wlozeniu 230tek nie hamowalem jeszcze, bo nie bylo korekty, ale vag pokazal 196ps



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn maja 04, 2009 22:14

No to pojechałeś :bigok:
Na seryjnym dole?
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 22:17 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn maja 04, 2009 22:21

AGR daje rade poki co :D



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 04, 2009 22:37

kozak pisze:gt 18/20
o takie coś mi chodzi :) dzieki...



michnik77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 13:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: michnik77 » wt maja 05, 2009 07:33

Czy gt 18/20 na seryjnym sofcie AJM'a mocno będzie wariowała?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt maja 05, 2009 07:57

Beda niedoladowania albo OB predzej czy pozniej trzeba bedzie zrobic soft lub korekte


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

michnik77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 13:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: michnik77 » wt maja 05, 2009 08:16

lolo_golf pisze:
Kaktus_dj pisze:
lolo_golf pisze:To ja zapytam jaka jest cena ARLa z kolektorem ale bez oddania swojej ?

Bo z oddaniem widze ze 900zł.
ja także jestem ciekawy tej odpowiedzi
1000zł
to jest nieprawda, dzwonilem dzisiaj do karambola i powiedzial mi ze jak nie oddam swoja AJMowskiej to 1300 zl za turbo .
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 08:19 przez michnik77, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » wt maja 05, 2009 10:11

michnik77 pisze:
lolo_golf pisze:
Kaktus_dj pisze: ja także jestem ciekawy tej odpowiedzi
1000zł
to jest nieprawda, dzwonilem dzisiaj do karambola i powiedzial mi ze jak nie oddam swoja AJMowskiej to 1300 zl za turbo .
Możliwe. Ja slyszalem. ty dzwoniłeś także pewnie to prawda :grin:



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » wt maja 05, 2009 22:50

wirus_kamil, jak dostaniesz turbo to porob dokladne fotki, i zwymiaruj wirnik od strony zimnej.



Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » wt maja 05, 2009 23:46

ja kupilem od nich gt2256v do swojego arl i jest wszystko jak najbardziej pozytywnie :) reszta okaze sie jak zacznie dmuchac :green_fuck: cena 1200z wysylka bez oddania starej
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 23:47 przez MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 06, 2009 09:37

wirus_kamil, jak dostaniesz turbo to porob dokladne fotki, i zwymiaruj wirnik od strony zimnej.
i gorącą stronę też :)


część zimna ori AWX


Obrazek

część zimna hybrydy AWX / ARL made in karambol

Obrazek

moja turbina coś ledwo 1 bar zaczeła dmuchac... mam notlaufy z niedoładowania i musze zdiagnozowac dokładnie o co chodzi..

na razie zaworki podmieniałem, wężyki tez wymieniłem bo były juz popękane, ale podcisnienie jest... po zapięciu podcisnienia bezpośrednio z VACUM do gruszki ledwo 1,5 Bara nadmuchała - a powinna walić ze 2 bary..

nie wiem co jest bo po założeniu wiekszego FMIC juz pompowała max w overbooscie 1,5 (zadane 1,4) a na mniejszym FMICu było czasem 1,7-1,8 w overbooscie jak sie kierownice przypiekły

martwi mnie bo zaczyna szumieć i myslę że się konczy - na 90% nie ma nieszczelności bo sprawdzałem dolot... chociaż może ta nieszczęsna złączka na wylocie ? jak ją wkładałem to na wcisk ledwo wlazła z oringiem, a z biegiem czasu sie rozklekotała - może tam przepuszcza ?

dodam że nawet na tempomacie jadąc 130km/h pod długą góre doładowanie narastało do 0,5 i wpadał notlauf - ktoś wie przy jakiej róznicy od zadanego wpada tryb awaryjny ?

czy jest to np wiecej niż 200 mBar przez okres powyżej 5 sekund ?

nie miałem czasu na diagnozowanie wiec jeżdziłem delikatnie w weekend (1100km do rezerwy :P ) ale jeśli masa powietrza bedzie duża a cisnienie za niskie to znaczy że nieszczelność..

ale myslę że turbina się konczy - czy moze być tak że szumi bo sie obciera o obudowe i stąd ma mniejszą wydajność ?

z drugiej strony nie ubywa nic oleju nie bierze... no nic zbadam ile jest podcisnienia na wolnych obrotach (powinno być coś koło -0,6 do -0,8) i chyba muszę turbo zrzucić, albo przynajmniej rure od filtra żeby sprawdzić luzy na wałku

w każdym razie ta hybryda karambolowa wytrzymała u mnie 50 tys km :)



Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » śr maja 06, 2009 10:25

cowboy tym ze szumi czy świszczy to sie nie sugeruj. moja AWX/ARL pracuje głośno od samogo poczatku odkdad ja założyłem, na zimnym oleju głośniej, potem trochę cichnie ale nawet jak silnik ma 90 stopni to na jałowym słychąć taki gwizd. jak jade już na pełnym booście to też słysze ze ładuje jakby chciała odleciec. na początku trochę sie bałem ze coś jest nie tak ale przejechałem już tak z 10 tys, OB nie mam, oleju nie bierze ładuje 1.5 bara bez żadnych wachnieć. u Ciebie sprawa wyglada dziwnie moze to turbo a może nie koniecznie.
Ostatnio zmieniony śr maja 06, 2009 10:26 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 06, 2009 11:23

Szumal pisze:u Ciebie sprawa wyglada dziwnie moze to turbo a może nie koniecznie
no nie wiem wczesniej tak nie szumiała albo nie zwracałem uwagi - teraz sie smiga z otwartymi szybami..

faktem jest że niedoładowuje... usłyszałem wersje, że sie turbo konczy, wiec w weekend zrobiłem ponad 1000km - jeździłem nie przekraczając 0,5 Bara, bo mam niemiłe wspomnienia :)

sprawdziłem wężyki i były lekko popekane w miejscu wchodzenia na króćce... przedmuchałem zaworki sprężonym powietrzem i więcej nie miałem czasu ... myslę że dzisiaj podiagnozuje VAGiem i bede wiedział więcej..

trubina pompuje z dołu ok, ładnie reaguje na gaz wszystko OK, sztanga jest wciągana do gruszki przy zakładaniu wężyka... nie ma dymu przy przyspieszaniu, turbina nie pompuje do sterownika (cisnienie atmo jest OK) więc nastawiam sie na najgorsze.. czyli że kompresor juz nie daje rady..

juz sie zdecydowałem że wymieniam na GT 18/20 jak bedzie taka konieczność...

mam też mozliwośc kupienia BRD używki (zawsze to ORI) ... sam juz nie wiem w każdym razie chce coś z potencjałem na 190KM bez pierdnięcia



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr maja 06, 2009 12:47

cowboy, jesli chodzi o notlaufy to jest 7 sek czasu na wpadniecie w notlauf i roznica ponad 200mbar od limitera, oczywiscie wszystko mozna zmienic.
cowboy pisze:czy moze być tak że szumi bo sie obciera o obudowe i stąd ma mniejszą wydajność ?
Moim zdaniem nie ma takiej opcji, zdejmij dolot i zobacz luzy to tak na poczatek i zobacz na VAGu czy zgadza sie przeplywka z cisnieniem.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości