Strona 9 z 98

: pt sty 23, 2009 01:11
autor: adrian25wawa
jak myslicie ile bezpiecznie rogal zrobi mi ze 110ps mk4?po sofcie bo w necie jest przedzial od 14ps i 295nm do 147ps i 315Nm???

: pt sty 23, 2009 01:20
autor: CrocodileReggae
CrocodileReggae AHF 109,9KM@4016rpm, 245Nm@2108//141KM@4006rpm, 316Nm@2526
2. Furia
3. cosmoo
4. kulon-x
5. PPK z OCP (musiałem to zrobic )
6. bzykacz
7. pyro
8. -mlody-
9. mrogoz
10. DropyDrop
11. maxlodz z OCP
12. kumpel Rapixa - "wstępnie"
13. 2pac z OCP
14. Przemek345 OCP
15. krzysiogreg - na marzec
16. Szumal - koniec lutego/początek marca
17. Ref
18. pawel99 - wtryski i program - koniec marca
19. Oli
20. rakutom
21. czarodziej6969 - "wstepnie" druga polowa lutego
22. ciner
23. adrian25wawa - wstępnie, luty-marzec
24. G60Garret
25. korfanty - na marzec
26. Michał Fabia RS - luty - marzec
27. Emate - marzec
28. the.wolf - Audi A6
29. rafal102- passat b5 (3b)
30. marek007, przełom luty/marzec
31. zegarek - passat b5 (3b)
32. Kolega Matijasa, Ibizą ASV
--------------------------------------
Dekretem Rogala zamykam na chwilę obecną listę - następną utworzę jak Doktor Niuton upora się z wszystkimi zgłoszonymi autami. Czyli startujemy w połowie lutego od nowa w tym samym wątku.
Proponuję zapodawać na aktualnej liście obok nicka oznaczenie silnika KM@rpm, Nm@rpm seria /KM@rpm,Nm@rpm mod - tak jak to ja uczyniłem...

Byłem dzisiaj u Witka... Przed zabiegiem było prawie seryjnie, po okazało się że auto niedomaga... Pojawił się problem(128 KM zamiast 140 KM) - który został szybko i trafnie zdiagnozowany... Zatkany dolot... Po rozkręceniu ledwo palec można było tam włożyć... Więc na warsztat (drzwi obok) - w tym czasie na rolki wjechał inny golf - (nasz forumowy 90 KM).... Mija 2 godziny i chłopaki kończą składanie kolektora ssącego (od EGRa tak był zajechany sadzą że głowa mała) Czyścili go między innymi palnikiem. Jestem pod wrażeniem jak sprawnie im to poszło. Już miałem perspektywę że kolejny dzień trzeba będzie poświęcić na zabawę.... a tu rach ciach i zrobione. Zjazd na rolki i BINGO - prawie 142 KM. Chłopaki to najlepiej wydana kasa w moim życiu. Auto nie jedzie tylko fruwa. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: pt sty 23, 2009 02:17
autor: Matijas
CrocodileReggae pisze:Dekretem Rogala zamykam na chwilę obecną listę - następną utworzę jak Doktor Niuton upora się z wszystkimi zgłoszonymi autami. Czyli startujemy w połowie lutego od nowa w tym samym wątku.
Proponuję zapodawać na aktualnej liście obok nicka oznaczenie silnika KM@rpm, Nm@rpm seria /KM@rpm,Nm@rpm mod - tak jak to ja uczyniłem...

Byłem dzisiaj u Witka... Przed zabiegiem było prawie seryjnie, po okazało się że auto niedomaga... Pojawił się problem(128 KM zamiast 140 KM) - który został szybko i trafnie zdiagnozowany... Zatkany dolot... Po rozkręceniu ledwo palec można było tam włożyć... Więc na warsztat (drzwi obok) - w tym czasie na rolki wjechał inny golf - (nasz forumowy 90 KM).... Mija 2 godziny i chłopaki kończą składanie kolektora ssącego (od EGRa tak był zajechany sadzą że głowa mała) Czyścili go między innymi palnikiem. Jestem pod wrażeniem jak sprawnie im to poszło. Już miałem perspektywę że kolejny dzień trzeba będzie poświęcić na zabawę.... a tu rach ciach i zrobione. Zjazd na rolki i BINGO - prawie 142 KM. Chłopaki to najlepiej wydana kasa w moim życiu. Auto nie jedzie tylko fruw
Rogal to porzadna firmy i lipy nie robi :bigok: gratki za wynik?? a jak tam dupohamownia?? duza roznica?

I powiedz mi jak z umawianiem terminow, mam koledze powiedziec, zeby sam dzwonil i sie na termin konkretny umawial??

Pozdro

: pt sty 23, 2009 08:07
autor: cosmoo
Mam nadzieję, że będę wracał z takim samym bananem jak Ty :bigok: do przyszłego piątku już niedaleko!!! :grin:

: pt sty 23, 2009 08:16
autor: Szumal
przed korekta zdejme chyba dolot w moim golferze - ale szlamu tam miales krokodyl :goof:
aż z ciekawosci zapytam ile masz przelotu ze tak Ci sie zdażyl ten kolektor zapchac?

Ja zaślepiłem u siebie EGRa ale pewnie przez 150.000 zdazyl juz narobić szkód :kac:

Rogalowi wychodzą na takim samym setupie wyniki jak w fabryce - roznica bledu pomiarowego - respect.

To kto następny?? :grin:

: pt sty 23, 2009 08:18
autor: CrocodileReggae
Matijas pisze:I powiedz mi jak z umawianiem terminow, mam koledze powiedziec, zeby sam dzwonil i sie na termin konkretny umawial??
- zgadza się - bezpośrednio z Witkiem
cosmoo pisze:Mam nadzieję, że będę wracał z takim samym bananem jak Ty
Oj wysoce prawdopodobne...

Ja jestem pod dużym wrażeniem...

: pt sty 23, 2009 09:17
autor: Kulon
CrocodileReggae, ile czasu trawała cała operacja - razem z czyszczeniem - czekałeś na miejscu na auto ? no i ile zapłaciłeś ? doliczał coś dodatkowo za czyszcznie ?

: pt sty 23, 2009 10:08
autor: johnson
tez mialem banana po programie na 140 koni:) w poniedzialek auto jedzie na zmiane wtryskow i turbinki, wykresik tez wrzuce dla porownania, mam nadzieje ze banan znowu sie pojawi, bo juz sie przyzwyczailem :(

: pt sty 23, 2009 10:27
autor: cowboy
kurde, coś chyba trzeba mieć nie tak, żeby dolot był tak zapchany ?

u mnie w golfie 250 tys km i nie było nagaru...jeszcze przed zaślepieniem

: pt sty 23, 2009 11:22
autor: Furia
Tez rozbieralem swoj kolektor bo wsadzalem arlowski i nie mialem takiego nagaru. Byly scianki obsmolone ale zbytnio nie zmiejszaly przplywu :P

ps: krokodyl i wszystkich tak samo liczy czy to seria czy nie?

: pt sty 23, 2009 12:22
autor: CrocodileReggae
chip 2h -
- sama operacja usuwania nagaru 1h 30min - 2h... jakoś tak
czyszczenie kosztowało 150 zł po zniżce...

przebieg 100 proc ori...
ogar efektem PSJ - 70 na V biegu, krótkie odcinki - podobno

czekałem na miejscu

Ciekawe o ile moc podnosi odcinka EGRa? Więcej tlenu - lepsze spalanie - więcej mocy?
Ciekawe czy wzrasta spalanie? Czy to kwestia tylko ekologii? Bo zastanawiałem się czy go nie zaślepić...

[ Dodano: 23 Sty 2009 11:23 ]
Furia pisze:krokodyl i wszystkich tak samo liczy czy to seria czy nie?
Pytaj Witka

: pt sty 23, 2009 12:52
autor: jaro4444
CrocodileReggae pisze:CrocodileReggae AHF 109,9KM@4016rpm,
Byłem dzisiaj u Witka... Przed zabiegiem było prawie seryjnie, po okazało się że auto niedomaga... Pojawił się problem(128 KM zamiast 140 KM) - który został szybko i trafnie zdiagnozowany... Zatkany dolot... Po rozkręceniu ledwo palec można było tam włożyć... Więc na warsztat (drzwi obok) - w tym czasie na rolki wjechał inny golf - (nasz forumowy 90 KM).... Mija 2 godziny i chłopaki kończą składanie kolektora ssącego (od EGRa tak był zajechany sadzą że głowa mała) Czyścili go między innymi palnikiem. Jestem pod wrażeniem jak sprawnie im to poszło. Już miałem perspektywę że kolejny dzień trzeba będzie poświęcić na zabawę.... a tu rach ciach i zrobione. Zjazd na rolki i BINGO - prawie 142 KM. Chłopaki to najlepiej wydana kasa w moim życiu. Auto nie jedzie tylko fruwa.
Krokodyl miał wczoraj minę jakby go na buty chcieli przerobić :grin:

Na szczęście chłopaki wyłapali o co chodzi ;)

Krokodyl teraz podążaj moją ścieżką :chytry:

: pt sty 23, 2009 13:06
autor: Furia
EGR to tylko ekologia z tego co sie orientuje. Ja zaslepilem :D

: pt sty 23, 2009 13:06
autor: cowboy
Ciekawe o ile moc podnosi odcinka EGRa? Więcej tlenu - lepsze spalanie - więcej mocy?
o 0,0003 KM :)

ładnie, chłopaki ja to juz teraz sie boje łapać z TDIkami po mieście bo co drugi to po wirusie :) a co dopiero po tej akcji...

Matijas, trza 11-tki wkładać na wiosne :bigok: