Strona 80 z 93

: sob lut 21, 2009 22:55
autor: arturro1236
czy ktos wkoncu po dluzszym czasie uzytkowania tego rezystorka zauwazyl jakies usterki zwiazane z uzytkowania rezystora?? czy komus wyszlo to bokiem czy raczej wszytsko jest ok??

: sob lut 21, 2009 23:25
autor: piasa-v
Mam rezystor od 3.12.2008 nie wypatrzyłem jak na razie żadnych zmian w pracy po jego urzyciu. Dodatkowo powiem że kilka aut o na pewno silniejszych jednostkach nie dało rady. Na paliwie bezsirkowym nie kopci tak jak na zwykłym berbeluchu polecany V-Power Shella i Suprema ze Statoila ale nawet na zwykłym nie było tragedii.

: ndz lut 22, 2009 16:08
autor: kasztan_TDI
Jedynie to mozna sie lekko obawiać o Sprzegło ;)

ja mam podkeconą Turbine i nie raz poszło na slizgu... trzeba sie szykowac na wymiane.

: czw lut 26, 2009 23:08
autor: marecek1522
Witam mam golfa III 1.8 90 km i chce zwiększyć moc . Jaki opornik najlepszy i jak go podłączyć ???? :chytry:

: pt lut 27, 2009 00:35
autor: homsky
marecek1522 pisze:przeczytałem kilka wypowiedzi i koledzy pisali że da się zamątowac i do benzynki .
pewnie że się da , ale uzyskanie 3 koni więcej kosztem 1 litra paliwa wiecej to chyba nie ma sensu

: sob lut 28, 2009 11:42
autor: biegacz
witam wszystkiw znawców tematu mam pytanie ma ktoś schemat jak podłączyć te dwie diody wraz z potencjometrem bo na niemieckiej stronie jest tylko zdjęcie i nie za wiele widać dzieki?

: ndz mar 01, 2009 13:50
autor: marco96
adrian25wawa pisze:wiem wiem ze tu jest gdzies napisane czy ten opornik jest dobry czy tez zly dla silnika ale jak by ktos mogl wkleić link na ktorej stronce jest napisane co zlego powoduje ten oporniczek byl bym wdzieczny.................jutro bedzie wirus u rogala ze 110ps mam nadzieje ze na ponad 140ps i taki podtlenekoporniczka moze by sie przydal...............pstrykkkk :majkel: :majkel: :majkel:
poco ci ten opornik jak robisz program na wiecej mocy...widze ze chcesz zrobic lokomotywe z tego auta tak jak juz wyzej kolega napisal...ale :okej: twoj wybor...

: pn mar 02, 2009 20:56
autor: Michal-K1
Witam! ja też zamontowałem do swego tdika taki rezystor:) moc owszem odczuwalna tylko trochę kopci:)nawet zdenerwowałem tym kolegę który za czipował swego a osiągi ma tylko trochę lepsze:D I z tond moje pytanie czy taki rezystor dałby coś w zmodyfikowanym aucie??
Rozmawiałem z jednym mechanikiem i wyśmiał ten rezystor mówił ze przez to może tłoki po topić? czy to prawda?? jeździł ktoś z was na dłuższych dystansach z tym rezystorem??

: pn mar 02, 2009 21:20
autor: marco96
Michal-K1 pisze:Witam! ja też zamontowałem do swego tdika taki rezystor:) moc owszem odczuwalna tylko trochę kopci:)nawet zdenerwowałem tym kolegę który za czipował swego a osiągi ma tylko trochę lepsze:D I z tond moje pytanie czy taki rezystor dałby coś w zmodyfikowanym aucie??
Rozmawiałem z jednym mechanikiem i wyśmiał ten rezystor mówił ze przez to może tłoki po topić? czy to prawda?? jeździł ktoś z was na dłuższych dystansach z tym rezystorem??
roznica pomiedzy rezystorem a programem w aucie jest taka ze program jest zrobiny pod dany silnik i jest pod niego ustawione turbo,dawka paliwa itp itd(silnik poprostu ma bezpiecznie podkrecona moc na stale)...a rezystor daje tyle ze oszukuje komputer odnosnie dawki paliwa, czyli tlumi sygnal przesylany z pompy paliwa przez co komputer odzcytuje mniejsza dawke paliwa i daje wiecej, turbo zas pompuje tyle powietrza ile potrzebne by bylo do spalenia normalnej dawki(czyli bez opornika), dlatego wiec kopci bo ma za malo powitrza potrzebnego do spalenia tego paliwa, a co za tym idze na tlokach osadza sie nagar(z nie spalonego paliwa) i w tych wlasnie miejscach moga sie robic male przegrzania tloka(wrzery) wiec zastosowanie opornika na stale moze spowodowac szybka smierc silnika...ale takie zastosowanie na wlacznik/wyl. np tylko podczas wyprzedzania na kilkanascie sekund nic raczej nie zrobi...

: pn mar 02, 2009 22:05
autor: Michal-K1
czyli lepiej za dużo nie jeździć z włączonym rezystorku:) zasadę działania znam znam ale dzięki, że się starałeś:) czyli teoretycznie przy modyfikowanym aucie za pomocą opornika też powinien być przyrost mocy mam rację?

: pn mar 02, 2009 22:17
autor: marco96
Michal-K1 pisze:czyli lepiej za dużo nie jeździć z włączonym rezystorku:) zasadę działania znam znam ale dzięki, że się starałeś:) czyli teoretycznie przy modyfikowanym aucie za pomocą opornika też powinien być przyrost mocy mam rację?
spoko.. :helm: tak ale to raczej bedzie lokomotywa wtedy wtedy z tego auta, bo ono przez program i tak ma zwiekszona dawke paliwa, wiec reszte zapewne chyba sie domyslisz...a tak poza tym nie razdze dluzszy czas jechac na oporniku, ja bynajmniej nie jestem zwolennikiem takiego tuningu, aczkolwiek frajda napeno duza a cena do tego jaka...hehehe... :grin:

: pn mar 02, 2009 22:36
autor: Michal-K1
tyle ze przez program to i dawka powietrza powinna być zwiększona wiec teoretycznie powinno działać podobnie jak w serii(chyba:))
również nie jestem zwolennikiem takiego tuningu ale obecnie nie mam tyle kasy żeby modyfikować golfa, bo jak coś robić to konkretnie a nie tylko sam program:)a to już spore sumy

: pn mar 02, 2009 22:48
autor: marco96
Michal-K1 pisze:tyle ze przez program to i dawka powietrza powinna być zwiększona wiec teoretycznie powinno działać podobnie jak w serii(chyba:))
również nie jestem zwolennikiem takiego tuningu ale obecnie nie mam tyle kasy żeby modyfikować golfa, bo jak coś robić to konkretnie a nie tylko sam program:)a to już spore sumy
tak co do programu to mialem na mysli juz wszystko dawka paliwa,turbo itd...no tak jakby to taka seria w podwyzszeniu wychodzi ale zapomniales o NM-ach ze jest wiekszy moment obrotowy i jesli dodasz jeszcze opornik to duzo wtedy przybywa ci momentu od dolu obrotow i wtedy szybko twoje sprzeglo powie papa...a w programach jest zwykle robione tak ze max moment jest dopiro min od 2000obr. wiec reszte napewno domyslisz sie sam...

: pn mar 02, 2009 23:55
autor: homsky
Michal-K1 pisze:tyle ze przez program to i dawka powietrza powinna być zwiększona wiec teoretycznie powinno działać podobnie jak w serii(chyba:))
Nie do końca tak jest , programem zreguły auto jest tak strojone że przy pełnym bucie motor pracuje na granicy dymienia lub juz lekko tą granice dymienia przekracza, po dołożeniu opornika do takiego auta sam sie domyślasz co bedzie :smoke: