Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arturro1236
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw sie 28, 2008 19:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: arturro1236 » sob lut 21, 2009 22:55

czy ktos wkoncu po dluzszym czasie uzytkowania tego rezystorka zauwazyl jakies usterki zwiazane z uzytkowania rezystora?? czy komus wyszlo to bokiem czy raczej wszytsko jest ok??



Awatar użytkownika
piasa-v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 22:03
Lokalizacja: Koszalin/Sierakowo Sł.

Post autor: piasa-v » sob lut 21, 2009 23:25

Mam rezystor od 3.12.2008 nie wypatrzyłem jak na razie żadnych zmian w pracy po jego urzyciu. Dodatkowo powiem że kilka aut o na pewno silniejszych jednostkach nie dało rady. Na paliwie bezsirkowym nie kopci tak jak na zwykłym berbeluchu polecany V-Power Shella i Suprema ze Statoila ale nawet na zwykłym nie było tragedii.


Mobile CB ALAN 48+MULTI + SIRIO SUPER CARBONIUM
Navi NOKIA E52 -GarminXT + SkyTraq Venus 5
CA- Kenwood KDC-BT8044U + uDIMENSION Element + BOSS 1000N + HIFONICS ATLAS 12"

kasztan_TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04

Post autor: kasztan_TDI » ndz lut 22, 2009 16:08

Jedynie to mozna sie lekko obawiać o Sprzegło ;)

ja mam podkeconą Turbine i nie raz poszło na slizgu... trzeba sie szykowac na wymiane.



marecek1522
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:54
Lokalizacja: rzeszów
Kontakt:

Post autor: marecek1522 » czw lut 26, 2009 23:08

Witam mam golfa III 1.8 90 km i chce zwiększyć moc . Jaki opornik najlepszy i jak go podłączyć ???? :chytry:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt lut 27, 2009 00:35

marecek1522 pisze:przeczytałem kilka wypowiedzi i koledzy pisali że da się zamątowac i do benzynki .
pewnie że się da , ale uzyskanie 3 koni więcej kosztem 1 litra paliwa wiecej to chyba nie ma sensu


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

biegacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 31, 2008 22:15
Lokalizacja: W-WA

Post autor: biegacz » sob lut 28, 2009 11:42

witam wszystkiw znawców tematu mam pytanie ma ktoś schemat jak podłączyć te dwie diody wraz z potencjometrem bo na niemieckiej stronie jest tylko zdjęcie i nie za wiele widać dzieki?



Awatar użytkownika
marco96
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
Kontakt:

Post autor: marco96 » ndz mar 01, 2009 13:50

adrian25wawa pisze:wiem wiem ze tu jest gdzies napisane czy ten opornik jest dobry czy tez zly dla silnika ale jak by ktos mogl wkleić link na ktorej stronce jest napisane co zlego powoduje ten oporniczek byl bym wdzieczny.................jutro bedzie wirus u rogala ze 110ps mam nadzieje ze na ponad 140ps i taki podtlenekoporniczka moze by sie przydal...............pstrykkkk :majkel: :majkel: :majkel:
poco ci ten opornik jak robisz program na wiecej mocy...widze ze chcesz zrobic lokomotywe z tego auta tak jak juz wyzej kolega napisal...ale :okej: twoj wybor...


Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI

www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...

Michal-K1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lis 14, 2008 18:23
Lokalizacja: podlaskie
Kontakt:

Post autor: Michal-K1 » pn mar 02, 2009 20:56

Witam! ja też zamontowałem do swego tdika taki rezystor:) moc owszem odczuwalna tylko trochę kopci:)nawet zdenerwowałem tym kolegę który za czipował swego a osiągi ma tylko trochę lepsze:D I z tond moje pytanie czy taki rezystor dałby coś w zmodyfikowanym aucie??
Rozmawiałem z jednym mechanikiem i wyśmiał ten rezystor mówił ze przez to może tłoki po topić? czy to prawda?? jeździł ktoś z was na dłuższych dystansach z tym rezystorem??



Awatar użytkownika
marco96
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
Kontakt:

Post autor: marco96 » pn mar 02, 2009 21:20

Michal-K1 pisze:Witam! ja też zamontowałem do swego tdika taki rezystor:) moc owszem odczuwalna tylko trochę kopci:)nawet zdenerwowałem tym kolegę który za czipował swego a osiągi ma tylko trochę lepsze:D I z tond moje pytanie czy taki rezystor dałby coś w zmodyfikowanym aucie??
Rozmawiałem z jednym mechanikiem i wyśmiał ten rezystor mówił ze przez to może tłoki po topić? czy to prawda?? jeździł ktoś z was na dłuższych dystansach z tym rezystorem??
roznica pomiedzy rezystorem a programem w aucie jest taka ze program jest zrobiny pod dany silnik i jest pod niego ustawione turbo,dawka paliwa itp itd(silnik poprostu ma bezpiecznie podkrecona moc na stale)...a rezystor daje tyle ze oszukuje komputer odnosnie dawki paliwa, czyli tlumi sygnal przesylany z pompy paliwa przez co komputer odzcytuje mniejsza dawke paliwa i daje wiecej, turbo zas pompuje tyle powietrza ile potrzebne by bylo do spalenia normalnej dawki(czyli bez opornika), dlatego wiec kopci bo ma za malo powitrza potrzebnego do spalenia tego paliwa, a co za tym idze na tlokach osadza sie nagar(z nie spalonego paliwa) i w tych wlasnie miejscach moga sie robic male przegrzania tloka(wrzery) wiec zastosowanie opornika na stale moze spowodowac szybka smierc silnika...ale takie zastosowanie na wlacznik/wyl. np tylko podczas wyprzedzania na kilkanascie sekund nic raczej nie zrobi...


Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI

www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...

Michal-K1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lis 14, 2008 18:23
Lokalizacja: podlaskie
Kontakt:

Post autor: Michal-K1 » pn mar 02, 2009 22:05

czyli lepiej za dużo nie jeździć z włączonym rezystorku:) zasadę działania znam znam ale dzięki, że się starałeś:) czyli teoretycznie przy modyfikowanym aucie za pomocą opornika też powinien być przyrost mocy mam rację?



Awatar użytkownika
marco96
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
Kontakt:

Post autor: marco96 » pn mar 02, 2009 22:17

Michal-K1 pisze:czyli lepiej za dużo nie jeździć z włączonym rezystorku:) zasadę działania znam znam ale dzięki, że się starałeś:) czyli teoretycznie przy modyfikowanym aucie za pomocą opornika też powinien być przyrost mocy mam rację?
spoko.. :helm: tak ale to raczej bedzie lokomotywa wtedy wtedy z tego auta, bo ono przez program i tak ma zwiekszona dawke paliwa, wiec reszte zapewne chyba sie domyslisz...a tak poza tym nie razdze dluzszy czas jechac na oporniku, ja bynajmniej nie jestem zwolennikiem takiego tuningu, aczkolwiek frajda napeno duza a cena do tego jaka...hehehe... :grin:


Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI

www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...

Michal-K1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lis 14, 2008 18:23
Lokalizacja: podlaskie
Kontakt:

Post autor: Michal-K1 » pn mar 02, 2009 22:36

tyle ze przez program to i dawka powietrza powinna być zwiększona wiec teoretycznie powinno działać podobnie jak w serii(chyba:))
również nie jestem zwolennikiem takiego tuningu ale obecnie nie mam tyle kasy żeby modyfikować golfa, bo jak coś robić to konkretnie a nie tylko sam program:)a to już spore sumy



Awatar użytkownika
marco96
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
Kontakt:

Post autor: marco96 » pn mar 02, 2009 22:48

Michal-K1 pisze:tyle ze przez program to i dawka powietrza powinna być zwiększona wiec teoretycznie powinno działać podobnie jak w serii(chyba:))
również nie jestem zwolennikiem takiego tuningu ale obecnie nie mam tyle kasy żeby modyfikować golfa, bo jak coś robić to konkretnie a nie tylko sam program:)a to już spore sumy
tak co do programu to mialem na mysli juz wszystko dawka paliwa,turbo itd...no tak jakby to taka seria w podwyzszeniu wychodzi ale zapomniales o NM-ach ze jest wiekszy moment obrotowy i jesli dodasz jeszcze opornik to duzo wtedy przybywa ci momentu od dolu obrotow i wtedy szybko twoje sprzeglo powie papa...a w programach jest zwykle robione tak ze max moment jest dopiro min od 2000obr. wiec reszte napewno domyslisz sie sam...


Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI

www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn mar 02, 2009 23:55

Michal-K1 pisze:tyle ze przez program to i dawka powietrza powinna być zwiększona wiec teoretycznie powinno działać podobnie jak w serii(chyba:))
Nie do końca tak jest , programem zreguły auto jest tak strojone że przy pełnym bucie motor pracuje na granicy dymienia lub juz lekko tą granice dymienia przekracza, po dołożeniu opornika do takiego auta sam sie domyślasz co bedzie :smoke:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości