Strona 79 z 93
: śr gru 03, 2008 20:47
autor: piasa-v
Opornik zamontowany próba przeszła pomyślnie tylko boje się że do tego kopa się przyzwyczaje. Opornik 403.7 OHM razem z kablem i włącznikiem.
: czw gru 11, 2008 18:36
autor: dan_25
Panowie powiedzcie mi czy w benzynie to idzie zamontować???????????mam ABS-a
: czw gru 11, 2008 18:47
autor: maroTdi
dan_25, wszystko pisze w tym temacie
: czw gru 11, 2008 19:47
autor: eku_suci
dan_25, Nie
: wt gru 30, 2008 11:03
autor: kev
Czyli jaki opornik będzie najbardziej optymalną opcją ? Rozumiem, że 407 Ohm, tak ?
: wt gru 30, 2008 11:04
autor: djtom
tak
: czw sty 29, 2009 17:11
autor: PiotrTDI
Przeczytałem wszystko od samego początku ładna lekturka 74str
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
ale dzięki temu wszystko wiem i na przyszłość zanim ktoś o coś się zapyta niech przeczyta od początku to nie będzie zadawał głupich i powtarzanych kilkanaście razy pytań :green_fuck: Pozdrawiam wszystkich TDI maniaków a w szczególności TDI+R
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
też jutro zakładam oporniczek
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: śr lut 18, 2009 09:20
autor: karolp1
no to da rade zamontowac opornik do nastawnika potencjometrycznego????
: czw lut 19, 2009 14:36
autor: darkjustice
na wiosne mam zamiar zabrać się za wmontowanie opornika,ale przed tym musze się upewnić czy autko nadaje się czy nie - ale do rzeczy
Mam dawkę ustawioną na ok. 2.8-3.0 mg i mam pytanie jaki opornik mam dobrać.Wielu z Was używa od 390 do 500 - na jakich dawkach macie autka?Oczywiście,że móglbym dobierać metodą prób,ale wole mieć więcej informacji na początku.
Wiecie może jak się ma opór do dostosowania dawki przy maksymalnym obciążeniu tj. 400 Ohm - 5mg; 500 Ohm- 4mg ?
I jeszcze jedno (może troche OT). Na allegro jest pełno takich wynalazków,ale mnie zaciekawił jeden,a mianowice CZIP podłączany przez złącze VAG?Na jakich zasadach to działa,ma ktoś info na ten temat?Pozdrawiam
: czw lut 19, 2009 15:04
autor: damcio151
darkjustice pisze:na wiosne mam zamiar zabrać się za wmontowanie opornika,ale przed tym musze się upewnić czy autko nadaje się czy nie - ale do rzeczy
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Mam dawkę ustawioną na ok. 2.8-3.0 mg i mam pytanie jaki opornik mam dobrać.Wielu z Was używa od 390 do 500 - na jakich dawkach macie autka?Oczywiście,że móglbym dobierać metodą prób,ale wole mieć więcej informacji na początku.
Wiecie może jak się ma opór do dostosowania dawki przy maksymalnym obciążeniu tj. 400 Ohm - 5mg; 500 Ohm- 4mg ?
mało masz odpowiedzi w temacie ?
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
robisz to metodą prób i błędów - ma puścić bąka, ale nie kopcić strasznie
darkjustice pisze:Na allegro jest pełno takich wynalazków,ale mnie zaciekawił jeden,a mianowice CZIP podłączany przez złącze VAG?Na jakich zasadach to działa,ma ktoś info na ten temat?Pozdrawiam
podaj link
: czw lut 19, 2009 15:20
autor: adrian25wawa
: czw lut 19, 2009 23:55
autor: homsky
adrian25wawa pisze:jutro bedzie wirus u rogala ze 110ps mam nadzieje ze na ponad 140ps i taki podtlenekoporniczka moze by sie przydal...............pstrykkkk
Co ty chcesz zrobić z tego auta lokomotywę
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: sob lut 21, 2009 18:57
autor: arturro1236
witam wiec ja tez sobie dzisiaj zamontowalem oporniczek 390:) auto jezdzi super tylko mam pytanko przeczytalem caly temat ale mimo to moze ktos po dluzszym czasie uzytkowania zauwazyl jakies usterki?? skutki uboczne tego oporniczka??bede wdzieczny za odpowiedz u mnie jest na wlacznik:)
: sob lut 21, 2009 19:09
autor: DANIEL LHR
ja u siebie rowniez dzisiaj zalozelem to cudo .Na poczatku dalem 390ohm ale na jalowych bardzo nierowno chodzil bo dawke mialem i tak bardzo duzą ustawioną , Pozniej zalozylem 340 ohm i dwie diody tak jak to jest na niemieckiej stronce opisane i obroty juz ladnie stoją , co dziwne na vagu dawka minimalnie sie zwieksza wchodzi z 1,6 na 2.2 mg po wlaczeniu opornika , Ale przyrost mocy jest odczuwalny