Strona 79 z 93

: śr gru 03, 2008 20:47
autor: piasa-v
Opornik zamontowany próba przeszła pomyślnie tylko boje się że do tego kopa się przyzwyczaje. Opornik 403.7 OHM razem z kablem i włącznikiem.

: czw gru 11, 2008 18:36
autor: dan_25
Panowie powiedzcie mi czy w benzynie to idzie zamontować???????????mam ABS-a

: czw gru 11, 2008 18:47
autor: maroTdi
dan_25, wszystko pisze w tym temacie

: czw gru 11, 2008 19:47
autor: eku_suci
dan_25, Nie

: wt gru 30, 2008 11:03
autor: kev
Czyli jaki opornik będzie najbardziej optymalną opcją ? Rozumiem, że 407 Ohm, tak ?

: wt gru 30, 2008 11:04
autor: djtom
tak

: czw sty 29, 2009 17:11
autor: PiotrTDI
Przeczytałem wszystko od samego początku ładna lekturka 74str :bajer: ale dzięki temu wszystko wiem i na przyszłość zanim ktoś o coś się zapyta niech przeczyta od początku to nie będzie zadawał głupich i powtarzanych kilkanaście razy pytań :green_fuck: Pozdrawiam wszystkich TDI maniaków a w szczególności TDI+R :bajer: też jutro zakładam oporniczek :bajer:

: śr lut 18, 2009 09:20
autor: karolp1
no to da rade zamontowac opornik do nastawnika potencjometrycznego????

: czw lut 19, 2009 14:36
autor: darkjustice
na wiosne mam zamiar zabrać się za wmontowanie opornika,ale przed tym musze się upewnić czy autko nadaje się czy nie - ale do rzeczy :bigok:
Mam dawkę ustawioną na ok. 2.8-3.0 mg i mam pytanie jaki opornik mam dobrać.Wielu z Was używa od 390 do 500 - na jakich dawkach macie autka?Oczywiście,że móglbym dobierać metodą prób,ale wole mieć więcej informacji na początku.
Wiecie może jak się ma opór do dostosowania dawki przy maksymalnym obciążeniu tj. 400 Ohm - 5mg; 500 Ohm- 4mg ?
I jeszcze jedno (może troche OT). Na allegro jest pełno takich wynalazków,ale mnie zaciekawił jeden,a mianowice CZIP podłączany przez złącze VAG?Na jakich zasadach to działa,ma ktoś info na ten temat?Pozdrawiam

: czw lut 19, 2009 15:04
autor: damcio151
darkjustice pisze:na wiosne mam zamiar zabrać się za wmontowanie opornika,ale przed tym musze się upewnić czy autko nadaje się czy nie - ale do rzeczy :bigok:
Mam dawkę ustawioną na ok. 2.8-3.0 mg i mam pytanie jaki opornik mam dobrać.Wielu z Was używa od 390 do 500 - na jakich dawkach macie autka?Oczywiście,że móglbym dobierać metodą prób,ale wole mieć więcej informacji na początku.
Wiecie może jak się ma opór do dostosowania dawki przy maksymalnym obciążeniu tj. 400 Ohm - 5mg; 500 Ohm- 4mg ?
mało masz odpowiedzi w temacie ? :crazy: robisz to metodą prób i błędów - ma puścić bąka, ale nie kopcić strasznie
darkjustice pisze:Na allegro jest pełno takich wynalazków,ale mnie zaciekawił jeden,a mianowice CZIP podłączany przez złącze VAG?Na jakich zasadach to działa,ma ktoś info na ten temat?Pozdrawiam
podaj link

: czw lut 19, 2009 15:20
autor: adrian25wawa
wiem wiem ze tu jest gdzies napisane czy ten opornik jest dobry czy tez zly dla silnika ale jak by ktos mogl wkleić link na ktorej stronce jest napisane co zlego powoduje ten oporniczek byl bym wdzieczny.................jutro bedzie wirus u rogala ze 110ps mam nadzieje ze na ponad 140ps i taki podtlenekoporniczka moze by sie przydal...............pstrykkkk :majkel: :majkel: :majkel:

: czw lut 19, 2009 23:55
autor: homsky
adrian25wawa pisze:jutro bedzie wirus u rogala ze 110ps mam nadzieje ze na ponad 140ps i taki podtlenekoporniczka moze by sie przydal...............pstrykkkk
Co ty chcesz zrobić z tego auta lokomotywę :bajer:

: sob lut 21, 2009 18:57
autor: arturro1236
witam wiec ja tez sobie dzisiaj zamontowalem oporniczek 390:) auto jezdzi super tylko mam pytanko przeczytalem caly temat ale mimo to moze ktos po dluzszym czasie uzytkowania zauwazyl jakies usterki?? skutki uboczne tego oporniczka??bede wdzieczny za odpowiedz u mnie jest na wlacznik:)

: sob lut 21, 2009 19:09
autor: DANIEL LHR
ja u siebie rowniez dzisiaj zalozelem to cudo .Na poczatku dalem 390ohm ale na jalowych bardzo nierowno chodzil bo dawke mialem i tak bardzo duzą ustawioną , Pozniej zalozylem 340 ohm i dwie diody tak jak to jest na niemieckiej stronce opisane i obroty juz ladnie stoją , co dziwne na vagu dawka minimalnie sie zwieksza wchodzi z 1,6 na 2.2 mg po wlaczeniu opornika , Ale przyrost mocy jest odczuwalny