Strona 77 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn gru 08, 2014 01:49
autor: kot743
Ktoś spotkał się z końcówkami Niemieckimi DSS jak tak to co o nich sądzi ?

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 09, 2014 20:57
autor: piter007i
Mam takie pytanko;
Chce kupić dodatkowy kpl wtryskow, do których wrzucę zestaw naprawczy Boscha (216), seryjne wtryski chce sobie zostawić. czy pacjent z aukcji poniżej nadabły się do takiej operacji?
Przy okazji sprawdzilbym różnice między seria / 205 / 216

Link: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4825473061" onclick="window.open(this.href);return false;

Wysłane z mojego JY-G4

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 09, 2014 21:07
autor: italiano_83
piter007i pisze:czy pacjent z aukcji poniżej nadabły się do takiej operacji?
Naturalnie, przecież to wtryskiwacze od 110, poza różnicą w rozpylaczu to takie same wtryski jak w ALH.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 09, 2014 21:18
autor: piter007i
Yhy, bo jeśli wrzucę tam kpl zestaw naprawczy to będą pracowały jak nowe zgadza się?
A i na test w takim stanie jak przyjdą (po jakimś tam przeczyszczeniu np w wanience ultradzwiekowej) się nadadzą... ? Bo cena hmmm piekielnie niska

Wysłane z mojego JY-G4

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 09, 2014 22:37
autor: wesol
25 zl za sztuke ale bez sterujacego. Mam na zbyciu zestaw od 2.5 tdi R5 ale wersji 115 konnej z audi ale tam sa rozpylacze tez raczej niezbyt wydajne. Leza i mi zawadzaja. Moze sie ktos skusi na przerobienie ich na jakies 216 czy cos.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 09, 2014 23:18
autor: piter007i
Tak, zestaw z tamtej aukcji wychodzi akurat 155 ze sterującym... Z tego co pamiętam np. Wtrysk z Audi (z silnika 2.5 tdi AEL) nie spasi P&P do VW 1.9 dlatego wolę kupić takie (a wybór ma rynku jest) w których nie trzeba będzie nawet głupiej wtyczki od sterującego przerabiać, bo nawet w obrębie tego samego silnika VW były różne wersje zależności od rocznika :-)

Wysłane z mojego JY-G4

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 16, 2014 12:43
autor: serekt
Witam

Głównie na wątku pisane jest o wtryskach 216, a ja chciałbym sprawdzić moje pompowtryski 1.9TDI BXE 105KM 2008, nie wiem jaki jest numer katalogowy tych pompek, tutaj ich parametry: http://www.aukcjoner.pl/gallery/018712522-1.html#I1
Czy możecie polecić sprawdzonego fachowca w warszawie co by się tym zajął.
Czy jeśli zajdzie potrzeba regeneracji czy warto ją robić przy tego typu pompkach czy lepiej kupić nowe, jaka jest różnica w cenie? I proszę o namiary gdzie można kupić nowe i sprawdzone takie pompki?

Z góry dzięki.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 16, 2014 14:03
autor: yogi_ziom
Zajrzyj do Diesel System

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob gru 20, 2014 22:36
autor: Nastar
Czy pompowtryski od BXE podejdą do BKD ?

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob gru 20, 2014 22:53
autor: spawacz
Chlopie bądz powazny to 8V a to 16V.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 21, 2014 14:30
autor: rysiuxxx
Witam, mam pytanie jeśli zmienie końcówki wtrysków w ALH na 216 wyreguluję pierwsze ciśnienie na 220 to drugie nie ulegnie zmienie i pozostanie 300 tak jak jest w seryjnym ALH?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz gru 21, 2014 14:42
autor: wesol
ale jak chesz to wyregulowac? W piwnicy czy jak. Mysisz ze tam jest jakas srubka od regulacji??

reszta co ci przeszkadza czy jest to 190 czy 220 brów. TO bylo mowione ze nie ma znaczenia. Wazne jest to drugie i lepiej jest zawsze dac tam nieco wiecej jak te 300. ze 310 320. Przesadzac tez nie ma co.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn gru 22, 2014 13:41
autor: cowboy
rysiuxxx pisze:Witam, mam pytanie jeśli zmienie końcówki wtrysków w ALH na 216 wyreguluję pierwsze ciśnienie na 220 to drugie nie ulegnie zmienie i pozostanie 300 tak jak jest w seryjnym ALH?
drugie tez trzeba regulowac
jesli załozysz zestawy naprawcze bosch o podbijesz pierwsze cisnienie to i drugie wzrosnie

jesli załozysz samą koncówke (zamiennik) to podbicie pierwszego niewiele daje i drugie bedzie za niskie

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob gru 27, 2014 17:43
autor: lg1984
Witam
Mam ALH + wtryski ASV + soft. Chce teraz wpakowac 216 (WZM lub Seven Diesel) i w zwiazku z tym mam pytanie. Czy jak zaloze 216 to trzeba jechac do tunera na korekte? Bo jedni twierdza ze nie trzeba ale mocy bedzie mniej jak po korekcie i moze dymic, drudzy znowu ze trzeba :kac: