Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Kuman

Post autor: Kuman » czw lip 24, 2008 20:30

lukasz_zn pisze:ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?
Tylko do TDI i to nie wszystkich :bigok:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw lip 24, 2008 20:37

Cytat:
ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?


nie mozna
jak nie można? :!: zejść do garażu zrobić zdjęcie? Obrazek


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » pt lip 25, 2008 14:30

wstaw jakąś fote jak to zamontowałeś i gdzie będe baaaardzo wdzięc :grin: zny:]


www.opolskiVAG.pl

szymek9965
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 19:04
Lokalizacja: żary
Kontakt:

Post autor: szymek9965 » ndz lip 27, 2008 20:32

kilka dni temu zalozylem opornik 475ohm i wszystko oki chasa tak jak w postach pisza
jednym slowem odlot ma moj passek ma najechane 230tysia i jeszcze ma chyba te swoje 90km a opornik daje mu jeszcze okolo 12km tak na oko.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 27, 2008 20:36

Tak jak wcześniej ... macie coś ciekawego do dodania to PW do mnie, lub innego moderatora tego działu / ogólnego

pół tematu czyli jakieś 30-40 stron :P zadajecie te same pytania , na które były już udzielone odpowiedzi . Jeżeli ktoś będzie chciał coś dopisać ( np. wstawienie rezystora , aby oszukać MAPsensor ;) ) , zadać pytanie którego NIE było , lub będzie miał problem , który również NIE został już wyjaśniony , proszę pisać do mnie lub innego moderatora tego działu ( bądź moderatora ogólnego )
Ostatnio zmieniony ndz lip 27, 2008 22:56 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » sob paź 18, 2008 22:20

Witam szanownych kolegów... mam pytanie dotyczące owego opornia, mianowicie czy mozna go zamontować w moim MKIV motorek AXR.... oraz gdzie szukać i jak to zrobić.
Czytałem tu sporo na ten temat ale nic konkretnego dotyczącego mojego silnika nie wyczytałem... dodam że autko jest na pompkach..

dzięki pozdrawiam



Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » ndz paź 19, 2008 11:30

też chciałem uzyskać informacje jak podłaczyc ten opirniczek do 2.0 v16 ale koledzy sie tylko chwala że się da i że maja u siebie podłączone nic poza tym także zlewaja :crazy: :foch:


www.opolskiVAG.pl

Kuman

Post autor: Kuman » ndz paź 19, 2008 12:01

Hanysek83, kamien11985, Temat ma 72 strony i wątpię, żeby nie było odpowiedzi na Wasze pytania. Nie działa ani w PD ani benzynach.



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » ndz paź 19, 2008 12:08

No kolego to zasmuciłeś mnie tą informacją ze na PD to nie działa... jak narazie to zadnych ciekawostek na temat mojego silnika nie słyszałem.. zaraz ktoś mi pewnie powie ze to Shit totalny....



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 19, 2008 13:25

Kuman pisze:Nie działa ani w PD ani benzynach.
głupoty piszesz .. działa, tylko trzeba oszukać ECT



Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » ndz paź 19, 2008 13:25

nie? ktos mi pisał że w benzynie zapodał i działa jak znajde cytat to napisze :grin: ale jak to.... co z czym i gdzie jak zobacze schemacik to zrobie sobie


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt paź 24, 2008 17:20

mam pytanie, wiadomo ze rezystor oszukuje sterownik i są podawane wieksze dawki paliwa, to jaka bedzie różnica jak zwiększę dawkę paliwa na nastawniku???.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt paź 24, 2008 19:09

na oporniku zakładacz włacznik i nie jeżdzisz cały czas z wieksza dawką.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt paź 24, 2008 19:24

piter_s pisze:mam pytanie, wiadomo ze rezystor oszukuje sterownik i są podawane wieksze dawki paliwa, to jaka bedzie różnica jak zwiększę dawkę paliwa na nastawniku???.
Przestawienie na nastawniku zwiększa wartośc paliwa np o 2 mg w całym zakresie, natomiast oporniczek zwiększa dawkę "proporcjonalnie" czyli bez obciążenia na wolnych obrotach będzie to np 2 mg, a przy obciążeniu maksymalnym może to być już np. 6mg.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości