Strona 76 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lis 27, 2014 16:48
autor: wesol
wydaje mi sie ze nic nie zaoszczedzisz. ROzpylacze nei sa jakies piekielnie dorgie a pryz zakupie jednostkowym nie dostaniesz od nikogo ceny jakiejs promocyjnej. Zapewne kupisz nawet drozej.

Czyszczenie i regulacja pompki w DS to 250 zl a to samo z wymiana na firad 1043 to 450 zl czyli koncowka w cenie 200 zl. DOstaniesz gdzies taniej rozpylacz nowy??

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lis 27, 2014 19:50
autor: yogi_ziom
Teoretycznie jesteś w stanie kupić końcówkę Firad 1043 za 110-120PLN za sztukę.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lis 27, 2014 23:57
autor: tomek08
VW_seller pisze:tomek08, 40km mu doszło bez ingerencji w soft ? po samych wtryskach ? ,dla mnie to nie realne.
Witam, jeśli nie wierzysz to twoja sprawa, ja wiem jak samochód jedzie i jaka była różnica po zmianie na 0,216cie.
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt lis 28, 2014 17:10
autor: VW_seller
aha to ty wiesz a nie ,że sprawdzałeś na hamowni ? ,to mój afn w takim razie ma 150km na wtryskach 240 firada .... i też nie byłem hamować przybyło 40km :panna:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob lis 29, 2014 12:39
autor: cowboy
VW_seller pisze:aha to ty wiesz a nie ,że sprawdzałeś na hamowni ?:
przeciez wrzucil wykres:
tomek08 pisze:Co do wyników, to kolega ma, właśnie w ALH 149KM i 330NM, z racji dwumasu, po montażu 216tek zrobiło mu się nagle 134KM.
Proszę bardzo.
http://fotem.pl/show/full/7031ab46d7eefb61c2a2a87f7bd6" onclick="window.open(this.href);return false;

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob lis 29, 2014 13:17
autor: VW_seller
aaa to sory ,ale i tak wiezyć mi sie nie chce

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz lis 30, 2014 12:09
autor: stefano189
http://www.fotem.pl/data/mini/male_0189 ... 600633.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

prosze bardzo, silnik i wydech całkowicie seria, wrzucony tylko FMIC i sprzegło G60. Zaznaczam, wtryski, pompa,turbo, ORI z AHF-a.

Można wykrzesać 150 kuca, nawet bez 216-tek, warunek 1, zdrowa motorownia :D

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz lis 30, 2014 12:20
autor: wesol
ale turbo to raczje zdrowe nie jest a raczje geo bo te fale to skąd- tez od zdrowej motorowni??

Poza tym nie wiemy ile tam kosu podlane i czy nie ma batorego i czy tubo nie jest mega mocno przepompowane. i z tej suszarki ori mozez dmuchac te 1.5 bara ale moze tydzien a moze pol dnia.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz lis 30, 2014 12:26
autor: stefano189
VNT jest już wyczyszczone na lustro i EGR zaślepiony. 2 miechy temu auto było zlogowane i teraz doładowanie idzie jak po sznurku. Przepływka została wyłączona w sofcie. :D wesol, masz racje te dołki to było VNT, co nie zmienia faktu, że i tak dobry wynik jak na totalną serię :D

Program robił CTR, ciśnienie w peaku 1,25 bara. Dym jest tylko do 1800, później czysto za autem

W moim heblowatym mkIII, też jest prawie 190 kuca i ciśnienie tylko 1,44 bara w peaku. Jak sięgnę pamięcią wstecz, to przypomina mi się jak ludziska pompują nawet 1,7 bara z turbiny BRD, żeby osiągnąć ledwo 180 kuca. Wiec to ile pompuje turbina wprost zależy od tego, kto pisze program i jak dużo czasu poświęci na jego dopieszczenie. A nie jak niektórzy, podlać paliwem, a później tylko dodawać boosta żeby dymienie znikło :D

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz lis 30, 2014 12:53
autor: wesol
Dym jest bo masz wykastrowana przpelywke. Po co to ludzie robia to ja nie wiem. Rozmawialem na ten temat w Fiodorem to mowi ze w swoim tez ALH ma nadal przeplywke a mocy ma 270 koni. Widzialem tą jego ibi na żywca.

1.25 to troszke malo i zapewne musi byc przez to batory. Owszme mozna i krzesac moc bardziej z paliwa nie zaprzecze ale to wcale nic dobrego i chyba wiesz czemu. Troche to mimo to dziwne bo niektore nowsze tdi PD maja dolaodwanie 1.35 w serii na tej samej torbinie. Tak owszme zalezy gdzie to 1.35 jest w jakim zakresie , generalnie jak wysoko idzie w funkcji obrotow itd. 1.6 sie dlucha z ARL po chipsie. Ja mam niewiele wiecej bo 1.7 z GTB20 a mozna bylo wiecej. Za duzo zle i za malo raczej zle.
Z mojej mozna dmuchnac spokojnie 1.9 bara doladowania ale po co by pozniej UPG robić??

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn gru 01, 2014 12:36
autor: zgredd
1,25 maksymalna bezpieczna granica vnt15. Nie zawsze trzeba wywalać przepływkę czasami wystarczy ją trochę nadpisać. Ten dym przy większej turbinie pomaga w wzbudzeniu turbiny. Nie wiem czy w tym przypadku miało to sens ponieważ seria wyszła bardzo zdrowo. Przynajmniej jeden problem z głowy w dalszej eksploatacji.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn gru 01, 2014 14:07
autor: wesol
Tylko zobacz co się będzie działo latem i zimą bez przeplywki a w sofcie ustawione po MAP. No i zobacz ile jest ustawione doladowanie w 115 konnym- jakieś 1.35 a to ta sama turbina i to w serii.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn gru 01, 2014 16:04
autor: zgredd
Co ma się dziać. map sensor ma czujnik temperatury. Jeździłem z wyciętą i z włączona przepływką wszystko było ok. W 115 ajm jest 1.35 opadające do 1,14 żeby wygenerować dużo momentu z dołu tak mi sie wydaje. Według mnie 1,25 jest wystarczające dla vnt15, program robił CTR wiec nie testowali takiego programu na pierwszym aucie.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn gru 01, 2014 16:08
autor: italiano_83
Panowie zdaje się to jest temat o wtryskiwaczach, a nie o przepływomierzach, map sensorach i wartości ciśnienia doładowania :bajer:
Więc proszę zakończyć tę dyskusje i założyć sobie osobny temat jeśli jest taka potrzeba w odpowiednim dziale, lub prowadzić ją na pw.
Dział speed ma swój osobny regulamin i radzę się z nim zapoznać.