Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » czw lis 27, 2014 16:48

wydaje mi sie ze nic nie zaoszczedzisz. ROzpylacze nei sa jakies piekielnie dorgie a pryz zakupie jednostkowym nie dostaniesz od nikogo ceny jakiejs promocyjnej. Zapewne kupisz nawet drozej.

Czyszczenie i regulacja pompki w DS to 250 zl a to samo z wymiana na firad 1043 to 450 zl czyli koncowka w cenie 200 zl. DOstaniesz gdzies taniej rozpylacz nowy??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: yogi_ziom » czw lis 27, 2014 19:50

Teoretycznie jesteś w stanie kupić końcówkę Firad 1043 za 110-120PLN za sztukę.


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » czw lis 27, 2014 23:57

VW_seller pisze:tomek08, 40km mu doszło bez ingerencji w soft ? po samych wtryskach ? ,dla mnie to nie realne.
Witam, jeśli nie wierzysz to twoja sprawa, ja wiem jak samochód jedzie i jaka była różnica po zmianie na 0,216cie.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » pt lis 28, 2014 17:10

aha to ty wiesz a nie ,że sprawdzałeś na hamowni ? ,to mój afn w takim razie ma 150km na wtryskach 240 firada .... i też nie byłem hamować przybyło 40km :panna:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » sob lis 29, 2014 12:39

VW_seller pisze:aha to ty wiesz a nie ,że sprawdzałeś na hamowni ?:
przeciez wrzucil wykres:
tomek08 pisze:Co do wyników, to kolega ma, właśnie w ALH 149KM i 330NM, z racji dwumasu, po montażu 216tek zrobiło mu się nagle 134KM.
Proszę bardzo.
http://fotem.pl/show/full/7031ab46d7eefb61c2a2a87f7bd6" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » sob lis 29, 2014 13:17

aaa to sory ,ale i tak wiezyć mi sie nie chce


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: stefano189 » ndz lis 30, 2014 12:09

http://www.fotem.pl/data/mini/male_0189 ... 600633.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

prosze bardzo, silnik i wydech całkowicie seria, wrzucony tylko FMIC i sprzegło G60. Zaznaczam, wtryski, pompa,turbo, ORI z AHF-a.

Można wykrzesać 150 kuca, nawet bez 216-tek, warunek 1, zdrowa motorownia :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » ndz lis 30, 2014 12:20

ale turbo to raczje zdrowe nie jest a raczje geo bo te fale to skąd- tez od zdrowej motorowni??

Poza tym nie wiemy ile tam kosu podlane i czy nie ma batorego i czy tubo nie jest mega mocno przepompowane. i z tej suszarki ori mozez dmuchac te 1.5 bara ale moze tydzien a moze pol dnia.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: stefano189 » ndz lis 30, 2014 12:26

VNT jest już wyczyszczone na lustro i EGR zaślepiony. 2 miechy temu auto było zlogowane i teraz doładowanie idzie jak po sznurku. Przepływka została wyłączona w sofcie. :D wesol, masz racje te dołki to było VNT, co nie zmienia faktu, że i tak dobry wynik jak na totalną serię :D

Program robił CTR, ciśnienie w peaku 1,25 bara. Dym jest tylko do 1800, później czysto za autem

W moim heblowatym mkIII, też jest prawie 190 kuca i ciśnienie tylko 1,44 bara w peaku. Jak sięgnę pamięcią wstecz, to przypomina mi się jak ludziska pompują nawet 1,7 bara z turbiny BRD, żeby osiągnąć ledwo 180 kuca. Wiec to ile pompuje turbina wprost zależy od tego, kto pisze program i jak dużo czasu poświęci na jego dopieszczenie. A nie jak niektórzy, podlać paliwem, a później tylko dodawać boosta żeby dymienie znikło :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » ndz lis 30, 2014 12:53

Dym jest bo masz wykastrowana przpelywke. Po co to ludzie robia to ja nie wiem. Rozmawialem na ten temat w Fiodorem to mowi ze w swoim tez ALH ma nadal przeplywke a mocy ma 270 koni. Widzialem tą jego ibi na żywca.

1.25 to troszke malo i zapewne musi byc przez to batory. Owszme mozna i krzesac moc bardziej z paliwa nie zaprzecze ale to wcale nic dobrego i chyba wiesz czemu. Troche to mimo to dziwne bo niektore nowsze tdi PD maja dolaodwanie 1.35 w serii na tej samej torbinie. Tak owszme zalezy gdzie to 1.35 jest w jakim zakresie , generalnie jak wysoko idzie w funkcji obrotow itd. 1.6 sie dlucha z ARL po chipsie. Ja mam niewiele wiecej bo 1.7 z GTB20 a mozna bylo wiecej. Za duzo zle i za malo raczej zle.
Z mojej mozna dmuchnac spokojnie 1.9 bara doladowania ale po co by pozniej UPG robić??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: zgredd » pn gru 01, 2014 12:36

1,25 maksymalna bezpieczna granica vnt15. Nie zawsze trzeba wywalać przepływkę czasami wystarczy ją trochę nadpisać. Ten dym przy większej turbinie pomaga w wzbudzeniu turbiny. Nie wiem czy w tym przypadku miało to sens ponieważ seria wyszła bardzo zdrowo. Przynajmniej jeden problem z głowy w dalszej eksploatacji.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pn gru 01, 2014 14:07

Tylko zobacz co się będzie działo latem i zimą bez przeplywki a w sofcie ustawione po MAP. No i zobacz ile jest ustawione doladowanie w 115 konnym- jakieś 1.35 a to ta sama turbina i to w serii.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: zgredd » pn gru 01, 2014 16:04

Co ma się dziać. map sensor ma czujnik temperatury. Jeździłem z wyciętą i z włączona przepływką wszystko było ok. W 115 ajm jest 1.35 opadające do 1,14 żeby wygenerować dużo momentu z dołu tak mi sie wydaje. Według mnie 1,25 jest wystarczające dla vnt15, program robił CTR wiec nie testowali takiego programu na pierwszym aucie.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: italiano_83 » pn gru 01, 2014 16:08

Panowie zdaje się to jest temat o wtryskiwaczach, a nie o przepływomierzach, map sensorach i wartości ciśnienia doładowania :bajer:
Więc proszę zakończyć tę dyskusje i założyć sobie osobny temat jeśli jest taka potrzeba w odpowiednim dziale, lub prowadzić ją na pw.
Dział speed ma swój osobny regulamin i radzę się z nim zapoznać.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości