Strona 75 z 93
: pn maja 19, 2008 22:29
autor: xtek
a czy rezystor ma byc na pinach 'Fuel quantity adjuster' czy 'Fuel quantity adjuster position sensor'?
: pn maja 19, 2008 23:53
autor: Ceglarz
micky, Takie piny sa w kostka ISO od radyjek w naszych autach, może lepiej odwiedzić szrot i za 5zł kupisz kilka ucietych kostek. Pytaj grizliego, cos na ten temat wie
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: wt maja 20, 2008 13:28
autor: damcio151
xtek pisze:a czy rezystor ma byc na pinach 'Fuel quantity adjuster' czy 'Fuel quantity adjuster position sensor'?
przecież jest napisane/zaznaczone , że na "Fuel quantity adjuster position sensor"
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
: wt maja 20, 2008 13:52
autor: xtek
wiem, ale zobaczylem na poprzedniej strony te screeny z autodaty gdzie wrzucales tez te drugie i to mnie zmylilo. Nie irytuj sie tak
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: wt maja 27, 2008 01:52
autor: pasacik110
a jak zastosować ten rezystorek przy silniku AFN 96 rok jeżeli złączka była okrągła. I jakiego koloru powinny być przewody do których podczepiamy rezystorki??? u mnie w mk3 nie mam tej kostki wszystko jest w taśmie izolacyjnej dlatego potrzebne mi są kolorki przewodów
: wt maja 27, 2008 11:36
autor: koczyk
pasacik110, bialo zielony i szaro zielony pin 2i3
: pt maja 30, 2008 09:28
autor: RyKa
1Z, AHU, ALE. O ile się nie mylę to w każdym tak samo.
: czw lip 10, 2008 21:03
autor: maroTdi
mam ostatnio problem.. oporniczek dziala mi falowo tzn. moc jest przez chwilke a pozniej nie ma i znowu jest i tak w kolo.. co to moze byc? sprawdzic kable i lutowania?
: pt lip 11, 2008 02:57
autor: Sztomel
maroTdi nie wiem jaki zastosowałeś opornik bo nie patrzyłem na wcześniejsze posty ale jeśli masz zwykły opornik o stałej rezystancji to powinno pomóc sprawdzenie kabli, wyłacznika (jesli masz) i przelutowanie ponowne lutów
a jeśli masz opornik suwakowy lub obrotowy (nastawny potencjometryczny) to on może być przyczyną gdyż często brudzi się w nim ścieżka oporowa - wtedy najlepiej wymienić go na ten zwykły o odpowiednio dobranej wartości.
: pt lip 11, 2008 09:21
autor: maroTdi
Sztomel, ok dzieki.. bede sprawdal.. mam zwykly wlacznik i 470ohm
: czw lip 24, 2008 14:57
autor: kamien11985
ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?
: czw lip 24, 2008 15:36
autor: cowboy
lukasz_zn pisze:Po rozbiórce silnika mechanicy powiedzieli mi, że było pełno nagaru w silniku i nie spalonej ropy. Samochód już jeździ
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
myślę że przesadziłeś troche z uzywaniem opornika
ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?
nie mozna