Golf IV AHF z klimą i ori. zderzak!
Orurowanie:
HDPE (wysokiej gestosci polietylen) ø50, gr. ścianki 5mm, zgrzewane i "spawane"
Intercooler - 573 x 130 x 55 - prawie identyko jak ten z re5pectu 550x140x65
Dokładnie taki:
http://aukcja.onet.pl/item1017940484_in ... _mito.html
Ale polecam ten z re5pectu, bo te widze drozsze sa teraz, ja wyrwałem za 150zły z przesyłką, boczki sam zrobiłem (mały alu 3mm gr. arkusz 15zł) i dałem do pospawania (50zł).
Intercooler
Wspawane boczki alu...
Kolerktor ASZ + flensza z nierdzewki
Dolna część połączenia collera do komory silnika od str. kierowcy
Przymiarka na froncie, a finalnie poszedł kilka cm do góry, pod samą belke!
Widok z góry, wspawany map-sensor, obejma-mocowanie + złącze i jeszcze nizej jest jeszcze jedno pod maską, po to aby zawsze było można łatwo wsio zdemontować i mieć dostep do wszystkiego.
Wspawany map-sensor na płytce HDPE 10mm
Zgrzany kawałek rurki + antypoślizgowe zakończenie rury
Widok z góry i małą rzeźba w górnej osłonie silnika
Front po założeniu zderzka.
Czas montazu 3dni, głównym winowajcą jest zderzak, oraz błąd umiejscowienia orurowania na wyjściu z turbiny, gdyz przy skręconych kołach na max w lewo, koło ocierało o rure...
Wynik:
Turbo ARL + 0,216 + FMIC i kolektor ASZ + sprzegło G60, popychacze hydr. = b. bezpieczne 155ps. 360nm - i jestem zadowolony, gdyż seria była słaba 105ps i 220nm
, jakby nie było 50ps i 140nm do przodu!!
Wykresik w drodze z TUNE-UP
Turbina ładuje 1,5bara, czyli nic ponad norme i jest bezdymnie
P.S. FOTHOST coś nawalił, więc zdj. wkleiłem na inny serwewr
Wykres: