Strona 73 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr wrz 28, 2011 10:10
autor: Fahoo
kpl.sachs 3000332001 :panna:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr wrz 28, 2011 11:52
autor: Nastar
A przyczyną były odkręcone śruby ? :shock:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw wrz 29, 2011 09:51
autor: Fahoo
Nastar, nie sruby ok poprostu jeb....o i stoimy
tak że uważajecie co kupujecie wspominałem o tym kilkadziesiąt stron wczesniej
kpl regenerowany schsa mozna odroznic po tym ze ma tłumik drgan w tarczy pomalowany farbą młotkową

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt wrz 30, 2011 16:21
autor: grzegorzp
u mnie zestaw na jednomasie grzecznie znosił 380nm przez chwilę i od 60Kkm 340nm bez żadnych problemów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt wrz 30, 2011 19:01
autor: Nastar
Fahoo, zaraz idę obejrzeć wobec tego co kupiłem. Leży jeszcze nie odpakowane w garażu :-)

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 04, 2011 10:27
autor: extrim
jak odpowietrzyć sprzęgło ??

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 04, 2011 10:56
autor: wesol
extrim pisze:jak odpowietrzyć sprzęgło ??
strona 87 tego tematu i masz opisane.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 04, 2011 11:24
autor: Fahoo
extrim, 2 osoby trzeba......wciskasz 5 razy sprzegło ręką do oporu i ręką wyciągasz do góry
druga osoba odkreca odpowietrznik wtedy ty wciskasz sprzegło do oporu płyn tryska
,kolega zakreca odpowietrznik i tak 5x

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 04, 2011 14:28
autor: wesol
Albo tak jak ja podalem na 87 stronie i jedna osoba wystarczy. Płynnie, szybko, bez krecenia odpowietrznikow w jedna i druga strone ( zwlaszcza jak jest nieciekawe dojscie). Odpowietrzasz bez nerwicy niepotrzebnej i tak dlugo jak ci sie chce bo to juz wtedy przyjemność a nie uciażliwość.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 11, 2011 11:23
autor: RA_FEEL_IT!
Dzwoniłem do ASO odnośnie oleju do skrzyni DQY 2l - 98zł (to tak przy okazji napiszę).
Koło kupiłem od forumowego kolegi za 210zł wraz ze śrubami - w temacie fotosy.
W sobotę jadę na wymianę, chwile później napiszę swoje odczucia :bigok:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 11, 2011 21:02
autor: Passat944
Sata pisze:W sobotę jadę na wymianę, chwile później napiszę swoje odczucia :bigok:
A jakie sprzęgło wkładasz? Mnie przy zestawie z VR6 strasznie denerwowało jego głośność, szczególnie na jałowym. Trzymało ładnie no ale trzeba się przyzwyczaić do klekotania twardych sprężyn z 6 garówki. Sprzęgło z ABF-a jest dużo cichsze i spokojnie trzyma z 400NM, znosi także starty z 2 biegu bez problemowo.
Jakby ktoś szukał to tutaj można kupić jednomasy:
http://allegro.pl/jednomas-jednomasowe- ... 92831.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt paź 11, 2011 21:11
autor: Fahoo
grzegorzp, nie warto bo uszkodzisz docisk
zabielamy ręcznie papierem sciernym nie na tokarce

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr paź 12, 2011 10:02
autor: RA_FEEL_IT!
Passat944, VR6 :bigok:
Passat944 pisze:strasznie denerwowało jego głośność
to jest aż taka różnica?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr paź 12, 2011 10:44
autor: wesol
Widziesz wieksza ilosc cylindrów powoduje, że mamy lepsza synchroniczność pracy silnika nie ma cykli ( na jeden obrót wału masz tylko dwa suwy pracy- dwie detonacje w komorze spalania). VR6 ma 6 garów to beda trzy takie suwy na jeden obrót ale tez i jest wiekszy niuton w dolnym zakresie obrotów do przekazania i oto sie tu wlasnie rozchodzi. Kolo zamachowe pełni role tłumika tych drgań -tych przekazów mocy dość agresywnych. Pamietaj tez ze suw sprezania stanowi pobór mocy a suw pracy oddaje moc. Wszytsko to niestety trzeba tłumić by nie było wibracji i szarpań na budzie. sprzegło VR6 jest zatem sztywniejsze czyli mniej wytlumia ( mniej sie poddaje na skręt). Wtedy tez jest to słyszalne i wyczuwalne.