[mk4] ile zniesie kolo 1z + sprzeglo sachs G60- odczucia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
[mk4] ile zniesie kolo 1z + sprzeglo sachs G60- odczucia
Witam czy ktos moze powierdzic z wasnego doswiadczenia albo zna kogos kto jezdzi na takim zestawie w golfie 4 tdi. Silnik ALH +0.216 + program celuje w moc 135km/310Nm. Czy przy takiej mocy g60 bedzie dobrym rozwiazaniem. Tak wiem ze mozna obic tarcze i dac docisk z vr6. Zaznaczam ze przeczytalem caly temat o zmianie sprzegla (100stron) i tam wiekszoc pisze ze bedzie ok ale pojawiaja sie glosy ze nie. Moze ktos jezdzi i moze potwierdzic.
Ostatnio zmieniony pn sty 29, 2018 10:55 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 1 raz.
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60
miałem na takim zestawie 390niutka i spokojnie dawało rade a upalałem niemiłosiernie... więc bez obaw.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60
A czy jakies dziwne dzwieki byly po zmianie ?
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60
nie ,ale wibracje po zmianie są delikatnie wieksze.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60
Ja mam alh + 216 i na 2masie ujechałem jakieś 20 tyś, teraz mam sprzegło g60 i jest bajka. Po 216 i wywaleniu kata na hamowni wyszło mi 130 km i 313 NM (przed tym miałem 92/213). Różnice są inaczej zbiera się od dołu (według mnie gorzej i mniej płynnie) ale od około 2 tyś dużo lepiej idzie na sztywnym kole, odrazu zbiera się. Inaczej się też jeździ. Hamowanie silnikiem jest mocniej odczuwalne. Ja miałem taki głupi nawyk że odpalam i garze auto na luzie ale bez sprzęgła (teraz się tego oduczyłem) bo bez sprzegła na sztywnym kole czuć szarpniecie ze sprzęgłem jest to prawie nie odczuwalne.
[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60
AFN 165km i 390nm - zestaw o który pytasz wytrzymuje już 2 lata
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60
Po zmianie sa delikatne roznice :
- Troche mocniejsze wibracje na kierownicy na biegu jalowym
- Bardzo ale to bardzo lekkie wibracje na drazku zmiany biegow
- Slychac delikatnie prace sprzegla (wszystko musi byc wylaczone w aucie bo ciezko uslyszec zreszta casem slychac czasem nie) na biegu jalowym ( moze to sprezynki na pewno nie skrzynia bo moja jest w bardzo dobrym stanie)
- Delikatne wibracje w przedziale obrotow 1900-2100
W sumie jak ktos by nie wiedzil to nawet by nie zwrocil uwagi ze sprzeglo jest zmienione. Ja jezdze tym golfem 5 lat i poczulem pewne zmiany.
Koszty bez robocizny
Zamach 20zl
Sprzeglo sachs g60 440zl
Uszczelniacz walu 85zl
Olej do skrzyni 75w 90 50zl
Sylikon 15zl
Sruby do zamachu i docisku 100zl
Ogolnie nie ma tragedii i polecam ta zmiane.
- Troche mocniejsze wibracje na kierownicy na biegu jalowym
- Bardzo ale to bardzo lekkie wibracje na drazku zmiany biegow
- Slychac delikatnie prace sprzegla (wszystko musi byc wylaczone w aucie bo ciezko uslyszec zreszta casem slychac czasem nie) na biegu jalowym ( moze to sprezynki na pewno nie skrzynia bo moja jest w bardzo dobrym stanie)
- Delikatne wibracje w przedziale obrotow 1900-2100
W sumie jak ktos by nie wiedzil to nawet by nie zwrocil uwagi ze sprzeglo jest zmienione. Ja jezdze tym golfem 5 lat i poczulem pewne zmiany.
Koszty bez robocizny
Zamach 20zl
Sprzeglo sachs g60 440zl
Uszczelniacz walu 85zl
Olej do skrzyni 75w 90 50zl
Sylikon 15zl
Sruby do zamachu i docisku 100zl
Ogolnie nie ma tragedii i polecam ta zmiane.
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości