Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

A6c41z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 07, 2017 19:54

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: A6c41z » sob lis 11, 2017 16:11

witam szanownych kolegów
jestem tu nowy i chciałem się przywitać..
mam problem z moim tdi vp turbo na wg gt1549s
auto do 2000 jedzie jak sdi po 2krpm ciągnie do 4000 da sie z tym cos zrobić?
był problem a raczej jest dalej.. z wysterowaniem konta wtrysku.. juz od 3000 i z dołu też.. wykrecałem n108 dwa razy za drugim podejsciem górna partia obrotów juz jest chyba ok ale dól dalej lezy.. pytanie też co z n75 ? ma 5 lat kupowałem ori nówke..
z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestieObrazek
błędów brak auto normalnie odpala i jezdzi



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » pn lis 13, 2017 17:30

Wyreguluj to turbo szaleje Ci to doładowanie. Pompa trzyma Ci ładnie kąt dynamiczny. Ale to nie ten dział kolego. i tak brakuje loga 003 008 i 013



A6c41z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 07, 2017 19:54

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: A6c41z » pn lis 13, 2017 20:28

sztanga jest dobrze napiętą po zluzowaniu sztangi trzeba ją naciągnąć dobre 5mm aby ja z powrotem nałożyć.. turbo GT1549s (216ki.. 11mm chip skrzynia FHN)
pompa własnie wcześniej nie trzymała dynamicznego juz od 3krpm.. wykręcałem zaworek 2 razy i dawałem w imadło bo nie chciałem pukać młotkiem.. powyższy log był po 2 próbie regulacji i tak juz zostawiłem.. na poczatku myślałem ze to moze wina pompy ze tak wolno wstaje.. ale teraz kąt jest ok a turbo wstaje jak widać.. załączam loga z odpiętym wężykiem od gruszki.. zastanawia mnie a niewiem też czy tak powinno być ? wysterowanie 34.7% do 1900rpm i ani drgnie..
Obrazek



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » pn lis 13, 2017 20:33

No a czym ma sterować ? Jest źle wyregulowana może masz gdzieś dziurkę w dolocie itp.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pn lis 13, 2017 20:39

Moze z jakiegos powodu wg nie zamyka sie do konca. Czasem peknie przylgnia zaworu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
speedi93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speedi93 » pn lis 13, 2017 22:31

Słyszał ktoś coś o tej firmie i ich pompach?
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7029453975" onclick="window.open(this.href);return false;

Bo zastanawiam się czy nie kupić, bo moja 11 powoli mówi papa :'(

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: DaroS » czw lis 16, 2017 19:54

Jakim momentem dokręca się w pompowtryskiwaczu element zaznaczony liczbą 1 i liczbą nr 2?

Obrazek


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » pn lis 20, 2017 16:17

speedi93, Miałem 3 krotnie do doczynienia z nimi jak pisał klient że chce fale DE 110 to mu dawali z 1z lub transita ... 3 pompy na korpusie 1z .



Awatar użytkownika
speedi93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speedi93 » wt lis 21, 2017 20:43

KLICHO pisze:speedi93, Miałem 3 krotnie do doczynienia z nimi jak pisał klient że chce fale DE 110 to mu dawali z 1z lub transita ... 3 pompy na korpusie 1z .
A polecasz kogoś od kogo kupię dobrą 11 w cenie nie z kosmosu?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » sob lis 25, 2017 01:45

kup na allegro i sobie przełoż co. będziesz chciał i wyjdzie Ci tanio. nikt za darmo się nie będzie papral


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » sob lis 25, 2017 23:12

speedi93 pisze:Słyszał ktoś coś o tej firmie i ich pompach?
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7029453975" onclick="window.open(this.href);return false;

Bo zastanawiam się czy nie kupić, bo moja 11 powoli mówi papa :'(

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
napisałem do nich grzecznie z pytaniem z czego te tłoki? opryskliwie mi odpisał że tłoki wsadzają z wueski' trujki' tak mi napisał. mam screen zrobiony. ładnie to się klientów traktuje. odpisałem mu ze najpierw słownik niech kupi :helm:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » śr lis 29, 2017 13:04

Jak coś mogę załatwić Takie pompy też możesz pisać np do Kuca w Kielcach czy Kami Garage.



Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: krzysiek1606 » czw sty 11, 2018 18:19

zapraszamy po pompy turbiny i wtryski

turbo-spaw :bigok: :bajer: :chytry:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: ja4rqu » sob sty 13, 2018 21:08

Pany i Panewki, ma ktoś wiedzę czy można coś podziałać z wtryskami siemiensa z bmn-a? Gdzieś słyszałem, że możliwa jest wymiana końcówek na większe. Czy jednak to bujda i w pogoni za mocą zostaje mi tylko konwersja na boscha.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości