ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Ja tylko powtarzam to co mi powiedzial Robert z tune up. Chyba wie co mowi. Spokojnie na hf25 mam paliwa na 270 koni. A i bym sobie postawil odrazu pytanie czy ma byc mocy gdzies 220-250 km czy nie tam jakies 270km bo to zadna roznica prawie tylko czy 300-330 km. Przy mocach okolo 240 koni to roznica 20 koni na +czy - to nie ma znaczenia.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
A jeśli chodzi o samą turbinę na powiedzmy +/- 250KM, to warto dopłacić do gtb2060 ? Ona jest chłodzona wodą. Gdzieś czytałem że dzięki temu rozwiązaniu silnik szybciej się dogrzewa. Czy to prawda?
Czy może nie warto dopłacać (średnio 400-500zł więcej) i brać po prostu gtb2056 ?
Czy może nie warto dopłacać (średnio 400-500zł więcej) i brać po prostu gtb2056 ?
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Jesli wezmiesz gtb2056vl z volvo to ta tez ma chlodzenie wodne. Ja u siebie tego nie wykozystalem bo mam dogrzewacz ale ponoc warto.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Tylko ze w s3 nie dmucha turbo po 2bary + nie porownujmy benzynek do diesla. Moze i dmuchaja ale jakim kosztem temperatury ? Dosc sporym juz. Dlatego posluchaj sie kolegow jak Ci dobrze radza taki z FMIC bedzie najodpowiedniejszy. 550x180 np i bedzie ok. Tu kluczowa jest temperatura. A nie powierzchnia.
Co do chlodzenia woda to glownie ona jest bo te turbiny sa z systemem start and stop czyli studzi turbine w ori silnikach. Jak juz wybor padl na gtb2060 to bierz vklr lepiej wstaje i wiecej dmuchnie.
Co do chlodzenia woda to glownie ona jest bo te turbiny sa z systemem start and stop czyli studzi turbine w ori silnikach. Jak juz wybor padl na gtb2060 to bierz vklr lepiej wstaje i wiecej dmuchnie.
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Decyduję się chyba jednak na gtb2056v i hf50KLICHO pisze:Jak juz wybor padl na gtb2060 to bierz vklr lepiej wstaje i wiecej dmuchnie.
Uważasz że ten IC sobie nie poradzi na 250KM ? Jest grubszy i cięższy od ori arl. Upieram się tak na niego bo jak wspominałem, nie chciałbym nic rzeźbić i wycinać w zderzaku. Wizualnie też mi się to nie podoba jak ta chłodnica jest na wierzchu, wolałbym pozostawić i rozwiązać to jak jest w oryginale.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Wole miec porzadny i nieskie temp niz nie wiadomo jaki i miec wyzsze temperatury dolotu. No coz wiaze sie ze czasami trzeba porzezbic aby bylo dobrze a nie isc na skroty
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
GTB2260VK ?masakra pisze: dokładnie , ORI ARL, GTB2260, wydech i soft
Pytam,bo na allegroszu widzę różne V,VK,VZ,VKLR itd.
Ta Twoja jest z 3,0TDI?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Vklr jest najlepszym wyborem od 900 juz idzie kupic w dobrym stanie do przerobienia. Vkrl ma przewage ze wzgledu na lepsze lozyska dzieki czemu turbina tez ma lepszy dol
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
gtb2056 wcale nie ma gorszego dołu a jeśli ktoś nie celuje w więcej niż 260KM to jakoś specjalnie nie widzę sensu dopłacać do vkrlKLICHO pisze:Vkrl ma przewage ze wzgledu na lepsze lozyska dzieki czemu turbina tez ma lepszy dol
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Ja mam tą gtb2056vl czyli od Volvo i powiem szczerze że wstaje odrobinę tylko słabiej od turbo asz. Coś koło 100-150 obr. Można powiedzieć że prawie tak samo. Od 1800 obr mamy na map sensorze 2000 czy 2100 mbara. Jakby i tak lepiej wstawało to żaden dwumas tego nie wytrzyma za długo a jednomas i tak bedzie też dostawał w tyłek na sprężynkach. Zresztą tuner i tak nie koksuje nam tak dołu by przy 1700 obr robić prawie 400nm. 1800-1900 obr i mamy ze 350 nm i styka.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Widziałem fajne wykresy Profiturbo Wrocław na Fb z nową serią sprężarek gtd przerobionych przez TX, podobno wystarczają na 270km i wstają lepiej jak ARl wiec tak opcja staje się bardzo sensowna. Minusem jest niestety koszt turbiny ale przynajmniej dostajemy ją z gwarancją i przerobioną.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Kupiłem GTB2060VKLR już przerobioną z wężykami,uszczelkami i flanszą pod DP. Wszystko za 1700PLNów.KLICHO pisze:Vklr jest najlepszym wyborem od 900 juz idzie kupic w dobrym stanie do przerobienia. Vkrl ma przewage ze wzgledu na lepsze lozyska dzieki czemu turbina tez ma lepszy dol
Kupiłem też sprzęgło 1masowe KM,ale w niedziele łape złamalem i mody czekają...
ARL robić na 250KM, czy na 270KM ?
Jednomas KM ? To firma? Jaki koszt?
Ech taki niefart. Przez zimę się wykurujesz.
Ech taki niefart. Przez zimę się wykurujesz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości