MK V BKC podniesienie mocy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

RR1910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr mar 04, 2015 22:02
Lokalizacja: Radom

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: RR1910 » czw kwie 09, 2015 20:24

Do przekładki turbiny potrzebuje poza turbina jeszcze wąż turbo? czy coś jeszcze?.

Wymiana IC konieczna? bo przyznam szczerze nie chce za grubo modzić.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: 21Golfista21 » sob wrz 09, 2017 14:20

Witam, nabyłem mk v z silnikiem bkc po strzale rozrządu. Wyciągam motor z budy, chcę go trochę pomodzic. Czyli wystarczy mi turbo od arl, asz? Wtryski z al? Czy dodatkowo może korby i wał z 2.0tdi cr? Większa chłodnica oleju? Jakiś inny icek? Chciałbym osiągnąć około 200km. jeszcze jakie sprzęgło?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: wesol » sob wrz 09, 2017 14:50

Slupek zostaw. Musisz dac turbo wieksze pompki przerobic plus fmic
Sprzeglo jednomas na G60.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: 21Golfista21 » sob wrz 09, 2017 15:13

Ic od czego polecisz?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: wesol » sob wrz 09, 2017 15:27

Cos tam dopasujesz ale ponoc najlepiej od fmic.pl bo maja boczki aluminiowe.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Re: MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: jarol2002 » pn wrz 11, 2017 11:01

wesol pisze:Cos tam dopasujesz ale ponoc najlepiej od fmic.pl bo maja boczki aluminiowe.
A po co chcesz w Golfie V wymieniać IC? Ja miałem na seryjnym 234km i bez problemu dawał radę.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Re: MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: jarol2002 » pn wrz 11, 2017 11:04

21Golfista21 pisze:Witam, nabyłem mk v z silnikiem bkc po strzale rozrządu. Wyciągam motor z budy, chcę go trochę pomodzic. Czyli wystarczy mi turbo od arl, asz? Wtryski z al? Czy dodatkowo może korby i wał z 2.0tdi cr? Większa chłodnica oleju? Jakiś inny icek? Chciałbym osiągnąć około 200km. jeszcze jakie sprzęgło?
Jak chcesz w BKC zrobić 200Km to musisz:
- Wymienić turbo na wydajniejsze np: GTb1756 lub GTD1752, turbo z ARL na 200km może nie wystarczyć.
- Wymienić pompki na BA, AR , AL lub w swoich obecnych pompkach Ag wymienić końcówki na wydajniejsze.
- Wymienić MAP sensor na 3 barowy
- Wzmocnić sprzęgło.

i na koniec oczywiście wystroić.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: 21Golfista21 » czw wrz 14, 2017 21:01

To z arl ile sie wyciągnie? Bo juz zamówiłem z arl :banghead:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: wesol » pt wrz 15, 2017 06:40

Jesli zdrowy silnik taki ASZ ARL to na turbo VB da sie wykrzesac okolice 200 koni ale to max. Turbo VB ale w silniku VP to juz raczje do 200 sie nei dobije tylko raczje do 190 KM. Troszke insza technologia. Turbo VB nie jest zle ale ciezko o uzywke i przy jej cenie lepiej zapodac cos wiekszego. To stare juz turbo plus to ze ma maly wylot spalin to nie poszalejemy zbytnio.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: 21Golfista21 » ndz wrz 17, 2017 11:08

Zamówiłem inne turbo, z którego wykrzesa sie ponad 200km, podobno mają na takim turbo w a3 288km. Jeszcze zastanawiam się, czy nie założyć wału od asz, arl albo od cr? Ori wał ma średnicę korby 48 a te co napisałem 51 czyli teoretycznie mocniejsze bo i korby masywniej wyglądają, sam wał od cr bedzie lżejszy wagowo bo ma mniej wykorbień ciekawe czy na obroty lepiej sie by nie wkrecał ale czy znów nie będzie drgań bo nie będzie wałków wyruwnazajacych? Ma ktoś jakieś doswiadczenia? Albo na ori korbach ile ktoś jeździł zanim bokiem wyszła? :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: wesol » ndz wrz 17, 2017 13:55

Oj z walem to obawiam sie ze nie tak prosto by to wyszlo.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: 21Golfista21 » ndz wrz 17, 2017 14:12

Pasować pasuje wszystko


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: wesol » ndz wrz 17, 2017 18:47

Napewno? Nie wiem wlasnie jak to w bkc bxe jest ale cos mi swita ze jest cos inaczej chyba z odczytem z czujnika polozenia walu korbowego. W bls tez chyba inaczej. Aczkolwiek ludzie kombinuja by przelizyc w miejsce slupka bxe slupek asz arl. Cos mi swita ze byly jakies roznice miedzy slupkami serii b.. i slupkami a..


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

MK V BKC podniesienie mocy

Post autor: 21Golfista21 » pn wrz 18, 2017 09:20

Tak z tym masz racje ale blok zostaje ten co jest, b jest wycięcie na czujnik, w tym starym tego nie ma, ale ze starego wału odkrecasz albo i nie pierścień, a nowy typ pasuje i uszczelniacz i pierścień. Wały z arl i itp zakładałem do tych nowszych silników nawet do cr pasuje


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 93 gości