1.9 SDI AEY przerobiony na TDI AFN dziwny problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
1.9 SDI AEY przerobiony na TDI AFN dziwny problem
Moze miec delikatnie zgiete. Kolega mial a moc kompresje trzymal silnik. A sprawdzisz ich stan tylko wyjmujac je.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
1.9 SDI AEY przerobiony na TDI AFN dziwny problem
Ciągle nie daje mi spokoju to co się dzieje z moim silnikiem. Dzisiaj postanowiłem trochę potestować różne ustawienia. Żadne podbijanie ciśnienia w pompie, oraz zmniejszanie nic nie daje, ale.... daje za to cofnięcie pompy statycznie. Jak z kąta dla ciepłego silnika 51 cofnę na 30-35 to w końcu przy 2 tys obr/min zaworek n108 jest wysterowany na 60%. Sprawdzałem tak ze 2 razy i za każdym razem ten sam efekt. Jak tylko ustawię kąt na niebieską linię to jest lipa i znów przy 2 tys obr/min na postoju 2.8% wysterowanie n108. Wydaje mi się, że silnik teraz lepiej chodzi niż wcześniej. Wcześniej jak by klekotał od pewnych obrotów mocniej. I tu rodzi się pytanie... gdzie może być problem, że przy kącie ustawionym prawidłowo na vag'u robią się jaja, a jak ustawi się poniżej zalecanego to jest dobrze??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości