Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
To mnie pocieszyłeś :C
A od czego mogę przeszczepić do AJM żeby to normalnie chodziło ???
A od czego mogę przeszczepić do AJM żeby to normalnie chodziło ???
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Reanimacja na większych rozpylaczach.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ale nie wiem czy będzie to bezpieczne jak zapoda rozpylacze 1043 czyli odpowiedniki AL w swoje korpusy. Zapewne po wstawueniu pompek to jechać się tym jie da. Pomijam ze się mogą rozjechac momenty wtrysku choć nie powinny zbytnio ale zasłonę dymna będzie zostawial konkretna.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam , w moim passacie 2000r 1.9tdi 115km ATJ padają wtryski , posiadam praktycznie nowy komplet z silnika 2.0 TDi BMP 8v z passata b6 , wraz z dzwigienkami sterującymi naciskiem. Pytanie brzmi czy wszystko bez problemu odpali i będzie działać ? Chcę się za to jutro zabrać a nie chciałbym stracić czasu na wymianę i na porażkę że samochód nie odpali na nowym komplecie. Z góry proszę o nie zadawanie mi pytań czemu wtryski mi padają czemu chce wstawiać takie a nie inne , proszę tylko o odpowiedź na moje pytanie bez zbędnych dyskusji Pozdrawiam.
038130073bq wtryski BMP
038130073F wtryski ATJ -stary typ z innymi dźwigienkami
038130073bq wtryski BMP
038130073F wtryski ATJ -stary typ z innymi dźwigienkami
Było TDI Mk4 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6054450" onclick="window.open(this.href);return false;
Było TDI MK5 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=537407" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz jest Audi A3 8P również TDI :>
ODLICZAMY DO NYSY !!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6054450" onclick="window.open(this.href);return false;
Było TDI MK5 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=537407" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz jest Audi A3 8P również TDI :>
ODLICZAMY DO NYSY !!
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Nie nie będzie to chodzić poprawnie. Lepiej dobrze silnik zdiagnozuj przed takimi naprawami kosztownym.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Znaczy się wszystko mam poustawiane cacy , kąt synchro na 0 , wtryski były regulowane , przepływka zmieniona turbina ok , a auto nie ma takiego ducha jak powinno . Mam komplet wtrysków bo kiedyś kupiłem silnik cały kompletny do B6 i został mi osprzęt , a tam były wtryski po akcji serwisowej więc są praktycznie nowe. Dlatego chciałem je wykorzystać do mojego b5 , ale ogólnie auto odpali ? da radę to wysterować w jakiejś firmie tuningowej ? Bo jak mam inwestować we wtryski starego typu 1000zł i też niewiadomo co kupię to wolę zamontować moje i zapłacić 1000 za wysterowanie bo te wtryski mam 100% pewne . Tylko pytanie czy auto odpali i dotoczy się np do ecuprojekt-u do wrocławia o własnych siłach
Ewentualnie posiadam jeszcze pompki ze 101km , ale na nich zapewne byłby jeszcze słabszy ??
Ewentualnie posiadam jeszcze pompki ze 101km , ale na nich zapewne byłby jeszcze słabszy ??
Było TDI Mk4 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6054450" onclick="window.open(this.href);return false;
Było TDI MK5 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=537407" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz jest Audi A3 8P również TDI :>
ODLICZAMY DO NYSY !!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6054450" onclick="window.open(this.href);return false;
Było TDI MK5 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=537407" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz jest Audi A3 8P również TDI :>
ODLICZAMY DO NYSY !!
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
a jak kolego te wtryski przechowywales i jak dlugo?? Zle tez rozumujesz- kategoriami jak bylo kiedys na wtryskach tradycyjnych ze wydajniejsze koncowki to wiecej paliwa. Owszem w starych to moze tak ale tez wazne jest kiedy jest podlewane a tu przy pompkach gdzie sterowanie jest elektryczne przez ecm to ci mowie ze bedzie dym zapewne taki z glowa boli.
A generalnei sprawdzales pompke w baku i kosz jej ze spokiem oraz cisnienei na tandemie ze juz zacząłeś od wymieny wtryskow??
A generalnei sprawdzales pompke w baku i kosz jej ze spokiem oraz cisnienei na tandemie ze juz zacząłeś od wymieny wtryskow??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dobra a więc wtryski przełożone z BMP Wszystko śmiga cacy , korekcje pospadały praktycznie do 0,3 a na dwóch wtryskach miałem 2,99 a na drugim 2,4 Jest ok , samochód lepiej przyspiesza , zapach z wydechu o niebo przyjemniejszy . Odpala na pół obrotu , wtryski mam z końcówką AX z 2011r z silnika BMP 2.0 TDi 8V .
Teraz przymierzam się na turbinę z 2.0 i potem pojadę to wszystko wysterować , bo w mojej turbince już straszny luz wzdłużny się zrobił i na zimnym silniku przeładowuję , na ciepłym jest ok .
Do kompletu doszedł jeszcze wałek rozrządu dzisiaj wymontowany z AVF oraz komplet nowych popychaczy hydraulicznych INA (mój przez popychacze nieco się zjechał, w końcu prawie 400tys km najechane )
Teraz przymierzam się na turbinę z 2.0 i potem pojadę to wszystko wysterować , bo w mojej turbince już straszny luz wzdłużny się zrobił i na zimnym silniku przeładowuję , na ciepłym jest ok .
Do kompletu doszedł jeszcze wałek rozrządu dzisiaj wymontowany z AVF oraz komplet nowych popychaczy hydraulicznych INA (mój przez popychacze nieco się zjechał, w końcu prawie 400tys km najechane )
Wtryski były razem z głowicą głowica leżała z 3 mies nie użytkowana , do samego końca były w gniazdach ruszyły bez szwanku I zadziwię cię kolego autko nie puszcza ani dyma jest cacy . Zobaczymy rano jak odpali na zimnym Synchro ustawione na 0 i nacisk na dźwigienkach wyregulowany według serwisówkiwesol pisze:a jak kolego te wtryski przechowywales i jak dlugo?? Zle tez rozumujesz- kategoriami jak bylo kiedys na wtryskach tradycyjnych ze wydajniejsze koncowki to wiecej paliwa. Owszem w starych to moze tak ale tez wazne jest kiedy jest podlewane a tu przy pompkach gdzie sterowanie jest elektryczne przez ecm to ci mowie ze bedzie dym zapewne taki z glowa boli.
A generalnei sprawdzales pompke w baku i kosz jej ze spokiem oraz cisnienei na tandemie ze juz zacząłeś od wymieny wtryskow??
Było TDI Mk4 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6054450" onclick="window.open(this.href);return false;
Było TDI MK5 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=537407" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz jest Audi A3 8P również TDI :>
ODLICZAMY DO NYSY !!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6054450" onclick="window.open(this.href);return false;
Było TDI MK5 by Klimass11 ;>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=537407" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz jest Audi A3 8P również TDI :>
ODLICZAMY DO NYSY !!
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
A ja nie mówię o próbach na jałowym gdzie masz podlewanie może ze 4 % wydatku. Ja ci mowie co mi powiedział tuner o takich akcjach i to co widziałem po zamianie. Czasami się trafi ze jakoś to tam chodzi ale czy nie poplyna tłoki to masz gwarancję?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moze mi ktos z ludzi zajmujacych sie regeneracja wtryskow rozpisac dokladnie co kazda cyfra znaczy w oznaczeniu wtrysku , mamy cos takiego PDE-P1.3/80/550S39 sa to AL, natomiast PDE-P1/80/550S28 to sa AA pompki , co wiem to ze 80 to jest rozmiar koncowki 8mm, 550 to jest jego wydajnosc czyli 550cm/h , a co jest to jest po wydajnosci czyli "S" oraz dwie cyfry np. dla AL bedzie to 39 . No i zakladam ze cyfra zaraz po PDE-P to jest rewizja pompki 1, 1.2, 1.3 itd. ?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Co ty nie dowiesz się. Oni tylko dostarczają rozpylacze i korpusy na przerobienie i tyle w temacie. Otworki itd to co kogo interesuje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Niestety też już oto pytałem. Chciałem wybadac kiedyś jak to jest z pompami od touaregow phaetonow itd.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
I tu was zaskocze PDE 1.1 kopusy o malych koncowkach ale bez kanalu restrykcyjnego , PDE 1.3 mocne konckowi ale przepyw wewnetrzny ogranoiczony kanalem, wpakowanie koncowke 1043 czyli AL do kopusow np. AG , daje +10-15% wiecej niz na korpusie AL. Cyfry o ktore pytace na koncu numeru to sekwencyjny wtryskiwacza. Natomiast srodowa cyfra jak 80 to 8mm tloczek .
038 130 073 BA - AWX, AVF, BLT 530er - 1.9TDI 130PS in Polo, Passat, A4, A6
038 130 073 BA - ATL, 530er - 1.4TDi 90PS in A2
038 130 073 AA - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora bis MJ2001
038 130 073 AL - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora ab MJ2002
038 130 073 J - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Polo, Bora, Passat, A3 und A4
038 130 073 F - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 T - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
045 130 073 T - AMF 465er - 1.4TDI 75PS in Lupo, Polo, A2
045 130 073 T - AJM 465er - 1.9TDI 115PS in Passat, A4, A6
045 130 073 AA - ANY 360er - 1.2TDI 61PS in Lupo, A2
03G 130 073 B/G- BKD 475er - 2.0TDI 140PS in Golf, A3, Bora, Touran
07Z 130 073 D/F- BAC 520er - 2.5TDI 174PS in T5, Touareg
07Z 130 073 D/F - AYH 520er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg bis MJ2003
07Z 130 073 H - AYH 560er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg ab MJ2004
07Z 130 073 K - ??? 560er - 5.0 TDI and 2.5 TDI R5
07Z 130 073 N - BAC 560re - 2.5 TDI 174PS in in T5, Touareg
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA,AR
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA Passat 1.9 TDI Variant/ Alhambra 1.9 TDI AVF/ AWX/ ASZ
PDE-P1.1/80/520S222 038130073BC Passat 2.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S225 07Z130073K Touareg 5.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S228 070130073N
PDE-P1.1/80/560S220 07Z130073K
PDE-P1.1/80/550/229 038130073BJ
PDE-P1.4/80/560S220 07Z130073H
PDE-P1.3/80/550S39 038130073AL GOLF IV ARL - czyli jak widac z opisu ;korpus typ PDE1.3 z kanalem restrykcyjnym , tloczek 8mm, wydajnosc 550ccm/min , s39 numer sekwencyjny wtrysku- nieistotna sprawa poniekand a w rzeczywistosci jak sie okazalo chodzi konkretnie o cewke.
Mam nadzieje ze rozjasnilo temat. A tu testy na na stole jak to wygladalo lacznie z firadami + 120% http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 418&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;
038 130 073 BA - AWX, AVF, BLT 530er - 1.9TDI 130PS in Polo, Passat, A4, A6
038 130 073 BA - ATL, 530er - 1.4TDi 90PS in A2
038 130 073 AA - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora bis MJ2001
038 130 073 AL - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora ab MJ2002
038 130 073 J - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Polo, Bora, Passat, A3 und A4
038 130 073 F - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 T - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
045 130 073 T - AMF 465er - 1.4TDI 75PS in Lupo, Polo, A2
045 130 073 T - AJM 465er - 1.9TDI 115PS in Passat, A4, A6
045 130 073 AA - ANY 360er - 1.2TDI 61PS in Lupo, A2
03G 130 073 B/G- BKD 475er - 2.0TDI 140PS in Golf, A3, Bora, Touran
07Z 130 073 D/F- BAC 520er - 2.5TDI 174PS in T5, Touareg
07Z 130 073 D/F - AYH 520er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg bis MJ2003
07Z 130 073 H - AYH 560er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg ab MJ2004
07Z 130 073 K - ??? 560er - 5.0 TDI and 2.5 TDI R5
07Z 130 073 N - BAC 560re - 2.5 TDI 174PS in in T5, Touareg
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA,AR
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA Passat 1.9 TDI Variant/ Alhambra 1.9 TDI AVF/ AWX/ ASZ
PDE-P1.1/80/520S222 038130073BC Passat 2.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S225 07Z130073K Touareg 5.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S228 070130073N
PDE-P1.1/80/560S220 07Z130073K
PDE-P1.1/80/550/229 038130073BJ
PDE-P1.4/80/560S220 07Z130073H
PDE-P1.3/80/550S39 038130073AL GOLF IV ARL - czyli jak widac z opisu ;korpus typ PDE1.3 z kanalem restrykcyjnym , tloczek 8mm, wydajnosc 550ccm/min , s39 numer sekwencyjny wtrysku- nieistotna sprawa poniekand a w rzeczywistosci jak sie okazalo chodzi konkretnie o cewke.
Mam nadzieje ze rozjasnilo temat. A tu testy na na stole jak to wygladalo lacznie z firadami + 120% http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 418&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony ndz paź 23, 2016 11:03 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości