216 vs chip - ALH

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: 216 vs chip - ALH

Post autor: KLICHO » śr cze 15, 2016 18:27

Musi nie musi :) Wszystko zalezy od programu. A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.



maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

216 vs chip - ALH

Post autor: maciek805 » śr cze 15, 2016 18:31

KLICHO pisze: A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.
No oczywiscie chodzi mi o ta sama jazde co na serii - Teraz spala mi 5.5 litra na 100km. Po wtryskach 0.216 i chipie ile moze wynosic spalanie mniej wiecej ?



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

216 vs chip - ALH

Post autor: KLICHO » śr cze 15, 2016 19:07

Maciek nie jesteśmy wróżkami silnik silnikowi nie równy tuner tunerowi nie równy. Kierowca kierowcy nie równy i ich styl jazdy. Widzę że masz duże dylematy może lepiej nic nie zmieniaj u siebie.



ttosiekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 28, 2016 17:43

Re: 216 vs chip - ALH

Post autor: ttosiekk » śr cze 15, 2016 19:17

KLICHO :pub:
Rozważania dylematy... chłopie kupuj wtryski jedź na program i nie marudź. Przy takim samym stylu jazdy spalanie nie powinno wzrosnąć, czasami nawet trochę maleje



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

216 vs chip - ALH

Post autor: KLICHO » śr cze 15, 2016 19:26

Ja rozumiem że każdy zielony i się pyta ale już dawno każdy powiedział dosłownie co i jak a tu nadal pytanie o to samo.



maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

216 vs chip - ALH

Post autor: maciek805 » śr cze 15, 2016 21:07

Chlopaki bez spin :pub:
Dzieki za pomoc, chyba wezme te 0.216 wzm i chip.



ttosiekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 28, 2016 17:43

Re: 216 vs chip - ALH

Post autor: ttosiekk » śr cze 15, 2016 22:07

No i git
:pub:



mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

216 vs chip - ALH

Post autor: mk4tdi » śr cze 15, 2016 22:32

Kupuj rób program i ciesz sie mocą :bigok:


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

216 vs chip - ALH

Post autor: tomek08 » pt cze 17, 2016 21:22

Witam, kolego pytasz o spalanie, to jak napisze tak, po zmianie na 0,216 i programie, spalanie spadło o około 0,5l/100km, po zmianie pompy na 11tkę, o kolejne 0,2l/100km, a jeszcze nie było to wszystko strojone pod pompę 11cie. :hmm:
Pozdrawiam.


Tomek

maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

216 vs chip - ALH

Post autor: maciek805 » pn lip 11, 2016 20:30

No wiec mam zrobiony program i wtryski 216. Wypluło 151km i max moment 328 Nm. Dobrze wyglada wykres ?
Obrazek



jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Re: 216 vs chip - ALH

Post autor: jarol2002 » wt lip 12, 2016 16:42

maciek805 pisze:No wiec mam zrobiony program i wtryski 216. Wypluło 151km i max moment 328 Nm. Dobrze wyglada wykres ?
Obrazek
Moment procentowo podniesiony do góry bez zmiany przebiegu.
Ostatnio zmieniony śr lip 13, 2016 10:59 przez jarol2002, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Re: 216 vs chip - ALH

Post autor: jarol2002 » wt lip 12, 2016 16:42

maciek805 pisze:No wiec mam zrobiony program i wtryski 216. Wypluło 151km i max moment 328 Nm. Dobrze wyglada wykres ?
Obrazek
Moment procentowo podniesiony do góry bez zmiany przebiegu.
Ostatnio zmieniony śr lip 13, 2016 11:00 przez jarol2002, łącznie zmieniany 2 razy.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

216 vs chip - ALH

Post autor: maciek805 » wt lip 12, 2016 17:39

Czyli co, ze moglo byc lepiej czy cos masz na mysli ? To jest ALH i sa tylko wtryski 216 i chip - reszta bez zadnych zmian. Program mial byc tez bezpieczny, wiec cisnienie na turbince jest 1,15 - moze dlatego wykres nie idzie caly czas w gore ?Osoba, ktora robila mi program mowila, ze starala sie plasko zrobic moment.



Bilik21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pt sie 24, 2012 18:42
Lokalizacja: Ruda Śląska

216 vs chip - ALH

Post autor: Bilik21 » pt lut 24, 2017 20:06

Witam, nie chciałem tworzyć nowego tematu bo moja sprawa jest podobna.
Chce zmienić wtryski na 216 + program. Byłem na hamowni na wstępne pomiary i problem polega na tym
że moje turbo robi takie fale na wykresie normalnie szok. Trzeba wymienić turbo doradzono mi wymienić
ze 130Konnego i tu jest moje pytanie czy radzicie bym kupił z Golfa 130KM turbo ?
Chodź przyznam że mam wątpliwości czy te turba dobre bo przebiegi tych samochodów
na dzień dzisiejszy są duże, i nachodzą mnie też pytania czy nie lepiej kupić z innego auta, młodszego
i mniejszym przebiegu ? I tu nasuwa się kolejne pytanie z czego będzie pasowało ?

Golf IV 1.9TDI ALH 90KM



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości