Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Jak dasz podwójne słoneczko to nie trzeba organika wcale dawać. O mocy sprzęgła głównie decyduje moc docisku.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Jak to pracuje? Dużo ciężej niż na pojedynczym?caro86wlkp pisze: dwa słoneczka w docisku
Mam kiepskie wspomnienia z podwójnym dociskiem w mk2,dlatego pytam
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
tak jest godna polecenia kilkanascie tarcz robilem u nich wszyskie sa okMichał_1977 pisze:chrzaniu,a ta firma jest godna polecenia? Sprawdzona? Robił ktoś z forum u nich?
Czytałem na forum chyba Leona,że sprzęgło na kewlarze robione gdzieś (nie wiem gdzie),zaczęło się ślizgać po 1000km. Nie chciałbym doświadczyć tego samego...
Ujmę to tak-niech kosztuje ile ma kosztować,ale niech hula jak trzeba
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Robili z forum Ibizy, zawsze można założyc Docisk Sachs Performance zamiast podwójnego docisku i bedzie Bajka ale droga Bajkakrzysiek1606 pisze:tak jest godna polecenia kilkanascie tarcz robilem u nich wszyskie sa okMichał_1977 pisze:chrzaniu,a ta firma jest godna polecenia? Sprawdzona? Robił ktoś z forum u nich?
Czytałem na forum chyba Leona,że sprzęgło na kewlarze robione gdzieś (nie wiem gdzie),zaczęło się ślizgać po 1000km. Nie chciałbym doświadczyć tego samego...
Ujmę to tak-niech kosztuje ile ma kosztować,ale niech hula jak trzeba
choć sama tarcza zrobi robote , im odsyłasz Tarcze wraz z Dociskiem( docisk w celu sprawdzenia czy się nadaje jeszcze do współpracy )
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
żadna kobieta nie narzekała, chociaż jest +20% ciężej niż w oryginale.Michał_1977 pisze:Jak to pracuje? Dużo ciężej niż na pojedynczym?caro86wlkp pisze: dwa słoneczka w docisku
Mam kiepskie wspomnienia z podwójnym dociskiem w mk2,dlatego pytam
w poprzednim aucie ale ośce miałem tarcz od 2.4D docisk od VR6 i sztywne koło zamachowe, bodajże coś koło 400nm trzymało. ale chodziło przesadnie lekko, małym palem od ręki można było wcisnąć
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Sprzęgło Sachs,roczne (jedna wymiana oleju),nie katowane.Silnik ASZ na sterydach pomodzony na wszelki wypadek,nie zeby upalać non stop,tylko żeby był zapas na trasie. Komplet LUK poległ,teraz Sachs zdycha...chrzaniu pisze:choć sama tarcza zrobi robote , im odsyłasz Tarcze wraz z Dociskiem( docisk w celu sprawdzenia czy się nadaje jeszcze do współpracy )
Szlak mnie trafia i dlatego decyzja o nabiciu kewlarem
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Skoro asz to czemu nie zapakować jednomasu valeo. Zniesie i niuton i moc dobrze zmodzonego asz. I nie będzie trzęsą buda i w przyszłości problemów. Koszt to 1100 zł i masz nowy zestaw.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
takie polaczenie przenosi bez problemu 235hp 465nm drugi rokMichał_1977 pisze: Sprzęgło Sachs,roczne (jedna wymiana oleju),nie katowane.Silnik ASZ na sterydach pomodzony na wszelki wypadek,nie zeby upalać non stop,tylko żeby był zapas na trasie. Komplet LUK poległ,teraz Sachs zdycha...
Szlak mnie trafia i dlatego decyzja o nabiciu kewlarem
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Odpowiedź jest prosta-LUK kosztował ok. 1800zł,po roku zaczął się ślizgać,więc założyłem Sachs za ok.1500zł,który też już w piątek się poddał (też rok).wesol pisze:Skoro asz to czemu nie zapakować jednomasu valeo
LUK-a udało mi sie sprzedać do seryjnego ASZ za tauzena,więc 8 stów poszło sie kochać. Teraz z Sachsem nie chcę popłynąć. Niech na razie siedzi ta 2masa,bo zdrowa,a wzmocnię tylko sprzęgło.
Jak zdechnie 2masa,to wpadnie 1masa Valeo.
Miałem mieszane uczucia odnośnie ich kompletów 1masowych,ale pamiętam,że pisałeś mi kiedyś że dają radę
I wszystkokrzysiek1606 pisze:takie polaczenie przenosi bez problemu 235hp 465nm drugi rok
Nie mam więcej pytań puki co. Teraz trzeba wykręcić numer do tej firmy.
W razie W,bedę Was jeszcze męczył
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys. Dwumas jeszcze ori, okolo 260tys przebiegu i cisza, nawet na zimnym. Wczesniej przy 5b skrzyni mialem sachsa z 1Z i przenosil bez klopotu 215/440.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Problem w tym,że mam 200PS/440NmBaryla pisze:U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys.
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
szkoda ze nie kupiles z estawy z sharana asz/btbMichał_1977 pisze:Problem w tym,że mam 200PS/440NmBaryla pisze:U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys.
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
to nic nie da taki od BTB. MAm taki w piwnicy wytargany z mojego sharana AUY czyli seryjnego 115 konnego. Ktos wymienil wczesniej na taki BTB. Ja mialem wczesniej 160 koni zrobione na turbinie ASZ i zabilem tym dwumas mimo ze to tylko 160 KM i 360 Nm. Potem zmienilem na jednomas i GTB i pompki i lekko ponad 200 koni i 444 Nm i daje rade bez mrugniecia okiem i moge zapiac dowolny bieg plus przyczpka z drewnem na haku i sandal w podloge i zero uslizgu czy czegokolwiek. na hamowni nawet przy przeladowaniu byly wyniki pod 500 Nm i trzymalo jak szalone. Przelatalem na tym jednomasie juz cos kolo 2 lat i przebieg moz enei jakis mega duzy bo cos kolo 40 tys km ale nadal jak je zalozylem nic sie nei zmienilo.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Skrzynia zrzucona sprzęgło poszło do Wawy http://www.sprzegla-regeneracja.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gość powiedział za tarczę w kewlarze do 150zł i do 100zł za docisk jeśli zajdzie taka potrzeba
Jednak dodzwonić się do nich,to jest dramat
Gość powiedział za tarczę w kewlarze do 150zł i do 100zł za docisk jeśli zajdzie taka potrzeba
Jednak dodzwonić się do nich,to jest dramat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości