Fala tłokorozdzielacza 11mm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » ndz kwie 10, 2016 17:33

dawid13132 pisze:
KLICHO pisze:Wiem wiem :) Tylko chodzi mi właśnie ile można dać max bez zniszczenia pompy przy górnych obrotach.
A po co obciążać na max pompę wysokim ciśnieniem skoro zamierzony efekt można uzyskać przy x barów mniejszym?
Więcej nie znaczy lepiej.
Dokładnie. Dlatego nie ruszałem nic w pompie z Reni tym bardziej ciśnienia wewnętrznego.



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 17:37

zna ktos wymiar podsadzenia z reni ?? a z 1z lub afn podobno jest te same w obu im mniejsze podsadzenie = wieksza dawka ? większy skok tłoka ?



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » ndz kwie 10, 2016 17:40

soprano89 pisze: im mniejsze podsadzenie = wieksza dawka ? większy skok tłoka ?
Tak zgadza się. Musiałbym poszukać i pomierzyć podkładki. O ile się nie mylę gdzies na forum było już to poruszane.



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 17:44

tak wiem ze było poruszane ale akurat tego nie mogę odnaleźć bo widziałem to dość dawno ok wielkie dzięki panowie za info jutro porobię logi dynamicznego zmienię podsadzenie na to z Reni i napisze jaki efekt tego będzie potem jak będzie czas zajmę się jeszcze tym nastawnikiem hdk 248


a i jeszcze jak beda problemy z kontem jednak mogę przełożyć timing z pompy afn wraz z tym dekielkiem czy jest jeszcze jakaś różnica w tłoczkach ?



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » ndz kwie 10, 2016 17:53

Tutaj nie pomogę ponieważ nie bawiłem się timingiem. Mam ori z Reni i nie mam problemów z wysterowaniem kąta dynamicznego.



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 18:06

Ok a nie masz gdzieś w swoich zbiorach de 110?



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: palio » ndz kwie 10, 2016 18:14

Nie mam. Spróbuj odezwać się do kolegi munior może akurat coś będzie miał. Ja od Niego kupowałem taka falę.



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 20:59

Ok a jeszcze, zastanawia mnie sprawa co by się działo gdybym założył inaczej obrucona fale tz o 180st ma to jakiś wpływ?



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: bzdzioch1 » ndz kwie 10, 2016 21:03

Nie odpaliłbyś silnika.



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: soprano89 » ndz kwie 10, 2016 21:13

No właśnie też tak myślałem także to raczej odpada zostaje kwestia podsadzenie jutro sprawdze



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: tomek08 » ndz kwie 10, 2016 21:33

Po mojemu, jak zwiększysz dawkę, to powinno być lepiej. Jednak podsadzenie zrobi lepsza robotę.
Jednak niech jeszcze inni się wypowiedzą.


Tomek

Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: manus2008 » wt kwie 19, 2016 20:37

koledzy przerobiłem pompę
tzn
fala z sprężynami z 107j de 143
tlok i nastawnik z 988 i ogólnie to co pisałeś cie

mam pytanie jakie ma być ciśnienie na danych obrotach ??
i jak z tlokiem i sprężyna przyspieszacza kąta?
z jakiej pompy najlepiej ??


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Re: Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: dawid13132 » wt kwie 19, 2016 21:02

manus2008 pisze:koledzy przerobiłem pompę
tzn
fala z sprężynami z 107j de 143
tlok i nastawnik z 988 i ogólnie to co pisałeś cie

mam pytanie jakie ma być ciśnienie na danych obrotach ??
i jak z tlokiem i sprężyna przyspieszacza kąta?
z jakiej pompy najlepiej ??
daj z 988, a kwestia ciśnienia dopiero była poruszana- poczytaj.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
manus2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:27
Lokalizacja: SPI

Fala tłokorozdzielacza 11mm

Post autor: manus2008 » śr kwie 20, 2016 12:20

czyli sprężyne i tlok z 988
a jakie ma być te ciśnienie bo tu za bardzo nie jest opisane


CZĘŚCi MK III
tel 791-502-254

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości