Wskaźnik ciśnienia&temp. oleju

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pomocnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lis 06, 2015 01:30

Wskaźnik ciśnienia&temp. oleju

Post autor: pomocnik » pn lut 22, 2016 14:42

Cześć,
przeszukałem w tym dziale 5 ostatnich stron i nie znalazłem sensownego tematu gdzie mógłbym zadać pytanie.
Chcę podłączyć wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju.
Czy taka podstawka http://fmic.pl/podstawki-pod-filtr-fmic ... stawki-3_4" onclick="window.open(this.href);return false; spasuje do VPka? Jeśli tak to P&P, czy trzeba coś rzeźbić i potrzeba dodatkowych gratów? :)



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wskaźnik ciśnienia&temp. oleju

Post autor: matisim » ndz mar 06, 2016 17:50

musisz tylko sprawdzić jaki gwint masz u siebie, to jest najważniejsze. Sama podstawka jest uszczelniana na oring jak filtr więc tu wielkiej filozofii nie ma. :)



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Wskaźnik ciśnienia&temp. oleju

Post autor: stefano189 » pt mar 11, 2016 02:29

pomocnik pisze:Czy taka podstawka http://fmic.pl/podstawki-pod-filtr-fmic" onclick="window.open(this.href);return false; ... stawki-3_4 spasuje do VPka? Jeśli tak to P&P, czy trzeba coś rzeźbić i potrzeba dodatkowych gratów? :)
Jeśli chodzi o temperaturę, to w podstawie filtra jest zaślepka. wykręcasz zaślepkę, wkręcasz czujnik. M10x1. Jeśli nie ma zaślepki, to można zdjąć podstawę filtra, podejchać do tokarza, dać Johny Walkera na stół i powiedzieć mu żeby wywiercił w podstawie 2 otwory i nagwintował je gwintownikiem M10x1. Masz wtedy 2 miejsca pod czujniki.

Jeśli ma być zamontowany wskaźnik ciśnienia oleju, to można wykrecić oryginalny, zewrzeć go do masy, żeby nie pikało na zegarach i w jego miejsce wkręcić czujkę pod dodatkowy zegar.

Chociaż najlepsza opcja to zrobienie 2 nowych otworów w podstawie. Wtedy nie ma z niczym problemu i nie trzeba kombinować :hehe: :hehe:


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

lysyfm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 25, 2012 17:49

Wskaźnik ciśnienia&temp. oleju

Post autor: lysyfm » pt mar 25, 2016 08:23

Albo trójnik hamulcowy z poloneza i nypel od LPG obustronnie gwintowany :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości