Golf ASV napiecie pompy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Golf ASV napiecie pompy

Post autor: Gashkas » ndz mar 20, 2016 17:51

Witam,

Mam pytanie dotyczace napiecia maksymalnego w seryjnej pompie. Pomimo korekty mapy N146 max napiecie od 3 tys zatrzymuje sie i jest stala wartoscia, wynosi 4,42v. Napiecie poczatkowe 0,7v. Sterownik 038906012AP. Softy probowane rozne, ecu podmieniany. Obecnie na sofcie 038906012CA. Bez zmian. Czy sa tam jakies dodatkowe limitery napiecia/dawki? Moze nastawnik winny?

Pozdrawiam


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Golf ASV napiecie pompy

Post autor: chrzaniu » ndz mar 20, 2016 21:30

z tego co mi wiadomo 4.5v ( zależne pewnie od modeli silników lub sterowników lub samych pomp ) ale to jest max napięcie , dalej palec nastawnika się nie wychyli i trzeba podszlifować ramię i śrubę , wtedy można pójść dalej .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Golf ASV napiecie pompy

Post autor: KLICHO » śr mar 23, 2016 18:49

Gashkas, Akurat te wartości co podałeś są jak najbardziej odpowiednie.



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Golf ASV napiecie pompy

Post autor: Gashkas » śr mar 23, 2016 19:02

chrzaniu
Byc moze. Bedzie wiec trzeba wyjac i wyszlifowac, az sie oprze o obudowe ;) Myslalem, ze bez tego powinno wyzej isc.


KLICHO
Odpowiednie, tzn? Rozjasnij troche jesli mozesz. Zadalem wyzsze i szukam przyczyny dlaczego jest takie a nie inne. Na poczatkowym 0,66v max od 3tys do konca wynosi 4,32v.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Golf ASV napiecie pompy

Post autor: KLICHO » śr mar 23, 2016 19:19

Juz tłumacze odpowiednie napięcie na jałowym powinno wynosić około 0,720v - 0.780v. A napięcie zależy też od mapy nastawnika i samego nastawnika u mnie na HDK 196 czyli nastawnik z pompy AFN było 1.480V na jałowych, a na HDK 248 z mapą ALH mam 1.620v. Nie każdy nastawnik da Ci napięcie maxymalne 4.5v jednne mają 4.42v inne 4.3 itp :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości