Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ? - Daron7 ogarnął.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ? - Daron7 ogarnął.
Witajcie.
Mam pacjenta,co się zowie Audi A3 1,9TDI ASZ. Silnik na wirusie 200PS,ale pompki słabe,więc wypluł tylko 179PS.
W zakładzie od suszarek,w którym budowali mi hybrydę,powiedzieli,że można się pokusić o pompki z Taurega 5,0TDI V10.
Jak się na to zapatrujecie,szanowne grono tunerów kopciuchowych?
W tej chwili nie kopci,ale to może z racji słabych pompek. Zastanawiam się,czy po takim zabiegu będzie za mną Batory,czy nie?...
Zastanawiam się także,czy trzeba będzie pisać korektę do programu,czy wszystko będzie hulać jak w książkach pisane.
Pytam z prostego względu-żeby nie okazało się,że kasa wydana na pompki z Taurega,popłynie w błoto.Tego bym nie chciał
Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii?
Mam pacjenta,co się zowie Audi A3 1,9TDI ASZ. Silnik na wirusie 200PS,ale pompki słabe,więc wypluł tylko 179PS.
W zakładzie od suszarek,w którym budowali mi hybrydę,powiedzieli,że można się pokusić o pompki z Taurega 5,0TDI V10.
Jak się na to zapatrujecie,szanowne grono tunerów kopciuchowych?
W tej chwili nie kopci,ale to może z racji słabych pompek. Zastanawiam się,czy po takim zabiegu będzie za mną Batory,czy nie?...
Zastanawiam się także,czy trzeba będzie pisać korektę do programu,czy wszystko będzie hulać jak w książkach pisane.
Pytam z prostego względu-żeby nie okazało się,że kasa wydana na pompki z Taurega,popłynie w błoto.Tego bym nie chciał
Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii?
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Z tego co słyszałem to końcówki mają inny kąt rozpylania, a tak poza tym to wątpię żeby były bardziej wydajne od twoich
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Wrzuć logi kanału 01 i 04 to zobaczymy jakie masz czasy wtrysku ustawione.
Bo 179km na pompkach AL to już mega słabe musiały by być.
Bo 179km na pompkach AL to już mega słabe musiały by być.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Nie maja innego kąta , mozna wsadzac rzez problemu, wydajnosc +3-5% w stosunku do AL/AA/BJ , wymagana kalibracja softu bo bedzie szarpal. Koncowka numeru 073 H
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Powiem krótko - pompki 073H pasują P&P ale są bez rewelacji jeżeli chodzi o duże moce.
Kalibracja softu niestety jest konieczna..
Kalibracja softu niestety jest konieczna..
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
No tak nie dokonca sa slabe , koncowka wydajnosciowo wiecej niz aL ale czpien mniejszy i wychodzi jak BA AR w tej granicy. 230 na nich zrobi moze lekko wiecej , ale plus jest taki ze sa po 150 pln. a nie 350...
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Kurczaki,a myślałem,że temat umrze śmiercią naturalną.
Właśnie,są plusy i minusy całej tej operacji i może faktycznie lepiej jest zostać przy ori pompkach?...
Właśnie,są plusy i minusy całej tej operacji i może faktycznie lepiej jest zostać przy ori pompkach?...
I to mnie właśnie kusispawacz pisze:plus jest taki ze sa po 150 pln. a nie 350
Statyczne wystarczą,czy dynamiczne potrzebne?jarol2002 pisze:Wrzuć logi kanału 01 i 04 to zobaczymy jakie masz czasy wtrysku ustawione.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Witajcie.
Odkopie trupa,bo jednak skusiłem się na te pompki i zamontowałem. Po pierwszym odpaleniu,mimo iż pompki przez tydzień moczyły się w roztworze Liqui Moly i ON,sadził na biało-niebiesko przy dodawaniu gazu,ale w miarę wzrostu temperatury,zadymienie znikało.
Zajrzałem do korekcji i są poprawne,tzn. 2 na plusie i 2 na minusie,ale w okolicach 0,.. . Elektrozawór sprawdziłem,jest O.K. Bipy mnie trochę przeraziły,bo w okolicach +/-80,ale coś wyczytałem,że zmiana mapy,ustabilizuje je.
Teraz tak-program jest na 200KM dla AL-ek,wypluł tylko 179KM na AL-ach. Po wrzuceniu tych z 073H,nie szarpie i kultura pracy silnika jest idealna,ale zmuliło go jeszcze bardziej,niż wyhuśtane AL-ki.
Mój fachman od programu,jeszcze takiego zabiegu nie robił,więc pytanie mam następujące:
Czy macie jakieś sugestie,co ewentualnie trzeba ruszyć,żeby była poprawa.
Nie powiedział,że tego nie wie,być może sobie poradzi bez żadnych schodów,ale nie mam co obecnie robić,to sobie myślę-napiszę. Może to co podpowiecie,jakoś się mu przyda,a i ja będe mądrzejszy
Z góry dzięki
Odkopie trupa,bo jednak skusiłem się na te pompki i zamontowałem. Po pierwszym odpaleniu,mimo iż pompki przez tydzień moczyły się w roztworze Liqui Moly i ON,sadził na biało-niebiesko przy dodawaniu gazu,ale w miarę wzrostu temperatury,zadymienie znikało.
Zajrzałem do korekcji i są poprawne,tzn. 2 na plusie i 2 na minusie,ale w okolicach 0,.. . Elektrozawór sprawdziłem,jest O.K. Bipy mnie trochę przeraziły,bo w okolicach +/-80,ale coś wyczytałem,że zmiana mapy,ustabilizuje je.
Teraz tak-program jest na 200KM dla AL-ek,wypluł tylko 179KM na AL-ach. Po wrzuceniu tych z 073H,nie szarpie i kultura pracy silnika jest idealna,ale zmuliło go jeszcze bardziej,niż wyhuśtane AL-ki.
Mój fachman od programu,jeszcze takiego zabiegu nie robił,więc pytanie mam następujące:
Czy macie jakieś sugestie,co ewentualnie trzeba ruszyć,żeby była poprawa.
Nie powiedział,że tego nie wie,być może sobie poradzi bez żadnych schodów,ale nie mam co obecnie robić,to sobie myślę-napiszę. Może to co podpowiecie,jakoś się mu przyda,a i ja będe mądrzejszy
Z góry dzięki
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Musisz skalibrowac je ... pisz do Daron7 no zna te akcje. Jezeli zas po kalibracji nadal bede korekcje 2 a konkretnie +2 to te ze znakiem + zlom, sprawdz jeszcze dawke na nagrzanym i jalowym.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
spawacz, przeczytaj jeszcze raz:
W tej chwili silnik zaczyna nabierać wigoru,czyli chyba pompki rozruszały się nieco. Widać leżenie u sprzedawcy w woreczkach,ale na sucho nie wpłynęło pozytywnie na nie.
Przeliteruję cyfry-dwie pompki są na plusie i dwie na minusie,ale w okolicach zera wszystkieMichał_1977 pisze:są poprawne,tzn. 2 na plusie i 2 na minusie,ale w okolicach 0,..
W tej chwili silnik zaczyna nabierać wigoru,czyli chyba pompki rozruszały się nieco. Widać leżenie u sprzedawcy w woreczkach,ale na sucho nie wpłynęło pozytywnie na nie.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Michal to ty pisz poprawnie, bo to co napisales to dla mnie i i innych bedzie oznaczac np. -2,2,2,-2 co wg. ciebie daje "0" bo suma sie zgadza. Jezeli zas napiszesz -0,2 ,0.2 ,0.2 , -0.2 to oznacza korekcje blisko 0. Moze byc tez wartosc 0.02 -/+ jednostkowo na pompke co by oznaczalo ze masz tzw. "cukry". TD ki znasz ale PD to nie TD....
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
do poprawy mapa pod te pompki, wyślij plik pw się ogarnie
do zmiany również mapa bip to odczyty w 23 będą odpowiednie do stanu pd
czy 073h występowały w edc15?? w jakimś aucie vag
do zmiany również mapa bip to odczyty w 23 będą odpowiednie do stanu pd
czy 073h występowały w edc15?? w jakimś aucie vag
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Dobra,dobra,nie filozofujspawacz pisze:Michal to ty pisz poprawnie, bo to co napisales to dla mnie i i innych bedzie oznaczac np. -2,2,2,-2 co wg. ciebie daje "0" bo suma sie zgadza
PD-ka też ogarnę,tzn. rozkręcę do ostatniej śrubki,złożę i będzie hulał jak prosto z fabryki.spawacz pisze:TD ki znasz ale PD to nie TD
Nie znam się na mapach i innych tajuningach,dlatego tutaj piszę
Czym to zgram?... Nie ma nawet VCDS-a,tylko VAG-Com-a Release 311.2Njaro789 pisze:do poprawy mapa pod te pompki, wyślij plik pw się ogarnie
do zmiany również mapa bip to odczyty w 23 będą odpowiednie do stanu pd
VW Phaeton 5,0 V10 TDI 313KM w serii.jaro789 pisze:czy 073h występowały w edc15?? w jakimś aucie vag
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Pompki z Taurega 5,0 V10 TDI do ASZ?
Mpps lub Galetto Ci bedzie potrzebny, jak Ci sie chce do Przemysla szurnac co wyciagne wsad , dasz tam komus na kalibracje i masz z glowy i to wtedy tak naprawde wyjdzie co one sa warte, mi sie trafialy sztuki BDB co nie oznacza wcale ze wszystkie takie musza byc. Aaa te H trafialy sie tez w 2.5 R5 PD jako 073N. Warto przeczytac to ; http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 331&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości