![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dylemat VP czy PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dylemat VP czy PD
Witam wszystkich forumowiczów. Jako że mój 1z jest na wykończeniu, a nie chce wydawać kasy w jego reanimacje chciałbym wrzucić swapa. Zależy mi na bezawaryjnej jezdzie i mocy ok. 180-200hp. I tu pytanie wrzucać i modować afn którego to maks potencjał czy może pd asz lub arl. Tylko w przypadku pd nie przekonują mnie pompki i dwumas, za przemawia możliwość montażu skrzyni 6. Proszę pisać tu swoje przemyślenia, spostrzeżenia etc. Pozdrawiam ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dylemat VP czy PD
Max potencjał AFN 200hp? Chyba razy 2
Za i przeciw jednego i drugiego jest sporo. Pytanie czy wiesz z jakimi kosztami się wiąże taki swap i moce?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dylemat VP czy PD
Zdaje sobie sprawy ile to kabony. Ale doposażając afn-a w dobrą suszare minimum 230 pompe 11 sprzęgło vr6 czy coś i mapa to podobne koszta jak wsadzenie arl-a gdzie trzeba zająć się podpięciem tego wszystkiego. Mówisz że max potencjał razy dwa? Tego seryjny dół nie dźwignie. Chyba że dół pd a góra od asv, to można by się pokusić o konkretne kręcenie.
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Dylemat VP czy PD
Mam 1Z dół i zrobiłem 242KM 527Nm
PD są ok jak kupisz naprawde zdrowy egzemplarz , inaczej pompki do regeneracji, oby gniazda w głowicy nie były wyrąbane itp itd
VP jak i PD mają swoje plusy i minusy .
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PD są ok jak kupisz naprawde zdrowy egzemplarz , inaczej pompki do regeneracji, oby gniazda w głowicy nie były wyrąbane itp itd
VP jak i PD mają swoje plusy i minusy .
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
Dylemat VP czy PD
Wiem że oba mają swoje plusy i minusy. chrzaniu i to wszystko na seryjnym dole? Ile na tym przejechałeś już? Ja celuje wstępnie w te 180-200 ale wiadomo, że w miare jedzenia apetyt rośnie. Potem będzie trzeba i tak robić swapa albo budować własny silnik na asv... Potrzebuje czegoś trwałego
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2647
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
Wydaje mi się że najrozsądniej będzie Ci kupić arl' a zdrowego. Po ok 3tys chodzą takie silniki na swap. Dołożysz do jego jakieś 800zł na chip i masz pod 190km. Ewentualnie asz ale cena zakupu taka sama a wiadomo że moc mniejsza
Jakbyś kupił afn to po samym chipie zrobisz 140km. A każdą jedną modyfikacje zaczynaj liczyć od tysiąca.
PD'ka też poradzisz na ori łapach i skrzyni takiej jak masz, sprzęgło z vr6 i jazda.
napisano ołówkiem Z1
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jakbyś kupił afn to po samym chipie zrobisz 140km. A każdą jedną modyfikacje zaczynaj liczyć od tysiąca.
PD'ka też poradzisz na ori łapach i skrzyni takiej jak masz, sprzęgło z vr6 i jazda.
napisano ołówkiem Z1
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
Mialem różne moce zaczynałem od 110+ chip, później 160, 190 , na tym przejezdzilem ~~60tys km. Obecnie mam 240KM i silnik służy juz tylko do 1/4mili i żyje .Feroce pisze:Wiem że oba mają swoje plusy i minusy. chrzaniu i to wszystko na seryjnym dole? Ile na tym przejechałeś już? Ja celuje wstępnie w te 180-200 ale wiadomo, że w miare jedzenia apetyt rośnie. Potem będzie trzeba i tak robić swapa albo budować własny silnik na asv... Potrzebuje czegoś trwałego
Jesli znajdziesz sprzedawce , który odpali ci silnik w aucie posprawdzasz sobie wszuystko i dopiero wtedy Ci wymontuje to jak najbardziej PDka bierz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PD zniesie więcej
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2647
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
240km na 1/4 mili masz?:-)ale na typowe zawody czy tylko dla frajdy?
ja jak pojechałem oglądać te zawody i zobaczyłem jakie moce mają w tdikach to pomyślałem zaraz, że mojego można schować w kieszeni
też mam 240km w tdi w mk3
napisano ołówkiem Z1
ja jak pojechałem oglądać te zawody i zobaczyłem jakie moce mają w tdikach to pomyślałem zaraz, że mojego można schować w kieszeni
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
napisano ołówkiem Z1
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
Tak powiedzmy , że typowo waga auta beze mnie to bylo 770kg. Best et 13.0 przy temp zewn +5-6* .matisim pisze:240km na 1/4 mili masz?:-)ale na typowe zawody czy tylko dla frajdy?
ja jak pojechałem oglądać te zawody i zobaczyłem jakie moce mają w tdikach to pomyślałem zaraz, że mojego można schować w kieszeniteż mam 240km w tdi w mk3
napisano ołówkiem Z1
Frajda i zabawa to dla mnie priorytet. Teraz włożyłem ten silnik do Polo 86C ale umieszczony centralnie za fotelami - napędzany tylną oś i dociskamy tylną oś.
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2647
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
No to całkiem inna bajka
moje mk3 beze mnie waży prawie 1300kg więc dużo więcej
napisano ołówkiem Z1
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
napisano ołówkiem Z1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości