Która drogę wybrać? Mk3 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Która drogę wybrać? Mk3 1z
Witam wszystkich
Proszę o wyrozumiałość
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zwiekszeniem mocy w swoim 1z ( jeździ jak dziadziowóz, brak mi sił. Werwy zero)
Mam wsadzone wtrysku od afn i jakos szału nie czuje... (Docelowo będą 216) Dawka i kat wtrysku ustawiony pod vcds. Igła.
Chce zwiększyć moc. Celuje w okolice 130-140km.
Na dzień dzisiejszy oprócz wtrysków z afn to seria.
Zmiana intercoolera obowiazkowo, są juz do tego przygotowania.
I tu nasuwa się moje pytanie. Czy kłaść sterownik 16bit i turbina na zmiennej geometrii. Czy jest możliwa taka moc z turbo na upuscie? (Jakaś hybryda/ większa suszarka no i program.)
Czy celowanie w pułap 140km wymaga zmiany pompy na 11?
Proszę o wasze wypowiedzi i będę wdzięczny za pomoc w wybraniu drogi.
Proszę o wyrozumiałość
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zwiekszeniem mocy w swoim 1z ( jeździ jak dziadziowóz, brak mi sił. Werwy zero)
Mam wsadzone wtrysku od afn i jakos szału nie czuje... (Docelowo będą 216) Dawka i kat wtrysku ustawiony pod vcds. Igła.
Chce zwiększyć moc. Celuje w okolice 130-140km.
Na dzień dzisiejszy oprócz wtrysków z afn to seria.
Zmiana intercoolera obowiazkowo, są juz do tego przygotowania.
I tu nasuwa się moje pytanie. Czy kłaść sterownik 16bit i turbina na zmiennej geometrii. Czy jest możliwa taka moc z turbo na upuscie? (Jakaś hybryda/ większa suszarka no i program.)
Czy celowanie w pułap 140km wymaga zmiany pompy na 11?
Proszę o wasze wypowiedzi i będę wdzięczny za pomoc w wybraniu drogi.
Która drogę wybrać? Mk3 1z
ja miałem 216stki soft i fmic , do tego kolektor z awx'a , przelot i na tym wypluło mi na seryjnej suszarce w 1z 136koni i 330NM .
Tak więc turbo da radę ,pompa też . Zdrowy motor , wtryski i mocny soft i będziesz zadowolony.
Tak więc turbo da radę ,pompa też . Zdrowy motor , wtryski i mocny soft i będziesz zadowolony.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Która drogę wybrać? Mk3 1z
Czyli nie trzeba modzic z sterownikiem 16 bit? Jest taka moc z granicach 140km osiągalna.
Jakieś przeróbki pod ten kolektor z awx czy p&p?
Ahh zapomniałem, kat jest wywalony został tylko końcowy tłumik. Można włożyć jakieś większe turbo na WG żeby lepiej dmuchało? Jakie są doświadczenia wasze z tym?
Jakieś przeróbki pod ten kolektor z awx czy p&p?
Ahh zapomniałem, kat jest wywalony został tylko końcowy tłumik. Można włożyć jakieś większe turbo na WG żeby lepiej dmuchało? Jakie są doświadczenia wasze z tym?
Która drogę wybrać? Mk3 1z
ecu musisz mieć 16bit , większe turbo to szukaj gt1549s z peugota/citroena, ale ono wymaga przeróbek. seryjne T15 daje rade do 140koni jak jest zdrowe.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Która drogę wybrać? Mk3 1z
Mi dało 142KM ori T15 Ale to jeszcze na pompie AFN z HDK 248, wałkiem SDI + to co wronek mówił
Która drogę wybrać? Mk3 1z
ECU 16 jeśli turbo na zmiennej tak?
Z tego co widze ta gt1549S jest na upuście wiec zmiany sterownika nie potrzeba, dobrze myśłe?
Z tego co widze ta gt1549S jest na upuście wiec zmiany sterownika nie potrzeba, dobrze myśłe?
Która drogę wybrać? Mk3 1z
ecu 16bit żeby wykrzesać większą moc niż jakies 115koni , bo 8 bit ma zazwyczaj map sensor do 2barów i nie da się mocniej niż 1 bar podciągnąć doładowania.
Tak więc jeśli interesuje Cie 130-140 koni to musisz mieć 16stke kompa.
gt1549s jest na upuście, niedługo wrzucam do siebie i będę zdawał relacje po sofcie.
Tak więc jeśli interesuje Cie 130-140 koni to musisz mieć 16stke kompa.
gt1549s jest na upuście, niedługo wrzucam do siebie i będę zdawał relacje po sofcie.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Która drogę wybrać? Mk3 1z
A wronek1 powiesz mi może jak sprawdzić jaki sterownik jest 8 czy 16? Czytałem że 8 bitowy jest w plastikowej obudowie? Nie wiem...
Która drogę wybrać? Mk3 1z
no dobrze czytałeś , 8bit plastik ,16bit alu ...
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Która drogę wybrać? Mk3 1z
No ok. Dzieki za tlumaczenie i wyrozumiałość
Jutro zobaczę czy plastik czy aluminium
Jutro zobaczę czy plastik czy aluminium
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
Która drogę wybrać? Mk3 1z
Witam, w swoim poprzednim mk3 1;9 tdi (1z), miałem zmienione wtrysku na te z ahf-a. Komp zmieniony na 16 bit od forumowicza munior - niby z wygranym ,,wirusem'' - pokazało 117 koni. Wtedy udalem się do znajomego który zawodowo zajmuje się zwiekszaniem mocy w samochodach. Stwierdził ze program to kicha, i zrobił korektę. Ponadto zauważył ze moja pompa wtryskowa jest juz zużyta. Nabyłem druga pompę z afn, zainstalowalem - w ogóle inne auto. Miałem udać się ponownie na korektę -głównie podniesienie dawki paliwa. Ale golf się sprzedał. Przed sprzedażą miałem okazję schamowac go. Wyszło wtedy chyba 127 koni. Icek seryjny + pompa ahf + wtrysku ahf + turbo seria. Jak znajdę wykres to wrzuce.
Nic już nie będzie takie same.
Która drogę wybrać? Mk3 1z
..a jaki komp 16bitowy pasuje p&p pod seryjnego 1z..tak ze wkładasz kompa robisz adaptacje immo i smigasz bez problemów z kompem 16 bitowym??
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
Która drogę wybrać? Mk3 1z
To jak jest alu sterownil to jest 16 bit? Czytam inne dziwne rzeczy i zdania sa podzielone, jedni pisza ze w 1z jest 8bit tylko i wylacznie, za to drudzy ze jednak 16 tez wystepuje. Metlik w glowie sie robi mi juz...
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Która drogę wybrać? Mk3 1z
Wyjmij kompa zrób zdjęcie i wrzuć. Wtedy koledzy powiedzą jaki masz. W 1z występował 8 i 16 bitowe ECU.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości