Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, jak zdrowa pompa, to na dawce 5mg/R może nierówno chodzić.
Ja bym proponował, jak kolega wyżej ustawić i sprawdzić, ewentualnie skorygować, a jak nie chcesz się bawić ustaw te 6-6,5mg/r i powinno być ok. 3,2mg/R, to duża dawka, do Twojego zestawu może być zbyt duża.
Kolega na wtryskach 0,275 , GTB2260 i pompie 11cie miał dawkę 4,2mg/R i przy pełnym bucie było już trochę widocznego dymu.
Ja obecnie na wtryskach 0,216cie, CAHA i hybryda 11cie jeżdżę na dawce 7,5mg/R, dymu (bąk), tylko, przy rozkręcaniu turbiny, później nic.
Korekta będzie w niedługim czasie.
Ja bym proponował, jak kolega wyżej ustawić i sprawdzić, ewentualnie skorygować, a jak nie chcesz się bawić ustaw te 6-6,5mg/r i powinno być ok. 3,2mg/R, to duża dawka, do Twojego zestawu może być zbyt duża.
Kolega na wtryskach 0,275 , GTB2260 i pompie 11cie miał dawkę 4,2mg/R i przy pełnym bucie było już trochę widocznego dymu.
Ja obecnie na wtryskach 0,216cie, CAHA i hybryda 11cie jeżdżę na dawce 7,5mg/R, dymu (bąk), tylko, przy rozkręcaniu turbiny, później nic.
Korekta będzie w niedługim czasie.
Tomek
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
A teraz jak podepne VAGa to co mi powinno pokazać bo byłem świecie przekonany że teraz właśnie będzie dawka mniej więcej właśnie w okolicach 5mg a i jeszcze pytanko, jak fura zanim jeszcze wrzucę turbo pojedzie na program to tą dawkę zmniejszam tak jak była i tuner już programem odpowiednio to ustawia czy zostaje już na stałe tak jak ustawiłem bez względu na to co tam będę grzebal?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam panowie zakupiłem passata 2 miesiace temu i ponad miesiac stoi u mechaników sprawa jest taka nie chcial palic diagnoza uszczelnienia PD przy okazji uszczelnien zrobione pompki po montazu wszystkiego auto dziwnie chodzi strasznie szarpie na zimnym i przerywa podczas jazdy tzn nie rozwija płynnie mocy sprawdzełem korekty i bipy oto wyniki
Korekty
1. -0,60
2. + 1,10
3. 0,00
4. 0,60
Bipy
1 -40
2 -57
3 -25
4 0
Podpowiedzcie co zrobic
Korekty
1. -0,60
2. + 1,10
3. 0,00
4. 0,60
Bipy
1 -40
2 -57
3 -25
4 0
Podpowiedzcie co zrobic
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ale jaja. Przy okazji wymiany oringow pompki mu zrobili. Chyba raczej sknocili
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
http://vaglog.pl/log_247982.html" onclick="window.open(this.href);return false; wrzucam log robiony na szybko i nie wiem czy do konca dobrze robiony na zimnym silniku
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Na zimnym to mogą korekty być trochę wysokie ale na ciepłym powinny być przy pompkach nowych zdrowych po naprawie nie większe jak 0.20 gora 0.30
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
no dobra a co z bipami czy to moze byc instalacja czy to moze byc pompa w zbiorniku dodam ze autem tak kolo 2000 obr szarpnie i dopiero jedzie dalej
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
bipy nie sa jakies masakryczne. Jesli jest problem z instalacja czyli polaczeniami z pompowtryskami to wywala blad na vcds. Ale korekcje sa najwazneijsze generalnie. I jesli masz odchylki po 0.8 mg to juz bedzie szarpac autem. Nie wiem co ci tam majstrowali z pompowtryskami i gdzie to robili ale unas na forum SGA byl przypadek jak kolesiowi zrobili pompki ze mial gorzej jak przed robota i kasy juz nie odzyskał. Wstawil ine pompki i sprawa zalatwiona.
Podstawowe pytanie gdzie byly robione te pompki i co w nich robiono, zmieniano? W jakiej cenie itd?
Podstawowe pytanie gdzie byly robione te pompki i co w nich robiono, zmieniano? W jakiej cenie itd?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Mam wykresy z maszyny boscha gdzie dawki wychodza w normach wymieniane byly uszczelnienia a robikem u siebie w zakladxie gdzie robia regeneracje a moze to byc wina zlej regulacji pompek
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Coś ci powiem. Tylko Nadarzyn i tylko Nadarzyn. Pompki to ciężki temat. Tu żeby nie spartolic to trzeba lat praktyki a nawet bywało ze i oni zawiedli.
Z tym ze, w jakim stanie masz gniazda bo nowe oringi można w jednym dniu zniszczyć.
Dla testu zamień miejscami pompki z ujemną korekcja z dodatnia i wtedy loga daj.
Z tym ze, w jakim stanie masz gniazda bo nowe oringi można w jednym dniu zniszczyć.
Dla testu zamień miejscami pompki z ujemną korekcja z dodatnia i wtedy loga daj.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Tak tylko ze ja niestety nie umiem wyregulowac pompek zeby je zamieniac miejscami gniazda jeszcze byly ok jak by nie byly to bym robil glowice ogolnie auto nie chcialo zapalac po tej naprawie zapala od sztrzala jednak cos mu sie podzialo bezposrednio po naprawie bylo ok lecz po jakis 100 km zaczelo mu sie dzial cos dziwnego
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Nie ma w tym wielkiej filozofii. Trzeba tylko mieć parę kluczy. Splina M6 imbus 6 i płaski do kontry. Pokrywę odkręcić 10 rurkowa
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Wbijasz bieg jakis w miare wysoki i przpeychajac auto wylapujesz punkt kiedy krzywka dusi najmocniej na pompke. Wtedy luzujesz nakretke kontrujaca. DOkrecasz imbusem srubke do oporu i odkrecasz jakies 200 stopni czyli troszke wiecej jak pol obrotu. Dokrecasz kontre i tyle w temacie. Pol godziny i dwie sasiednie pompki wymieniasz. Robilem tak dwa razy w Tune up przed wjazdem na rolki.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości