1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KurierOPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr mar 23, 2011 09:34
Lokalizacja: Opolskie

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: KurierOPL » pt sty 01, 2016 12:53

Jak w temacie . Na zimnym kopci naniebiesko. Wtryski cisnienia trzymaja . Dawka na cieplym 5-5.5mg . Kat ok. Po minucie od odpalenia . Swiece zarowe po wykreceniu sa mokre. Jak minie ok 50'C na silniku to przestaje. Wtedy kopci przy palowaniu siwo/czarno przy 1.7- 1.8 bar. Jest zestrojony . Jakies pomysly ? Ecu 16bit



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: marcinas1983 » pt sty 01, 2016 22:57

KurierOPL, szybkie pytanie... mapa napięcia nastawnika przeliczona pod 11mm i 230stki, czy tylko max napięcie zwiększone a mapa od 1z/afn??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: tomogolf2 » sob sty 02, 2016 11:49

coś z katem w mapach albo zle wyliczona mapa napiecia tak jak mowi marcinas1983, chyba ze spala olej... uszczelniacze, pierscienie... Czym pachnie ten niebieski dym??


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: soprano89 » sob sty 02, 2016 20:43

Zmierz jeszcze kompresję :D



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: marcinas1983 » sob sty 02, 2016 23:04

soprano89 pisze:Zmierz jeszcze kompresję :D
tego bym się nie czepiał... 19 barów to jest minimum dla TDI kiedy jeszcze będzie odpalał i w miarę pracował poprawnie, po za tym ma świece zalane.... czyli dostaje za dużo ropy. Mój typ pada na nieprzerobioną mapę nastawnika tylko jak cytryn&gumiak pukanie w nastawnik, żeby osiągnąć zadaną dawkę, wtryski nieustawione tylko złożone na pałę, lub za duże ciśnienie wewnętrzne w pompie na biegu jałowym i przez to ustawianie pompy na TDI timing traci sens, bo wykres będzie oszukany. A czy po odpaleniu zimnego silnika i przytrzymaniu go koło 2 tys obr/min u KurierOPL, zaczyna przebierać, i dymić na biało/niebiesko?
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2016 23:54 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: soprano89 » sob sty 02, 2016 23:11

19 barów to trochę maławo jak chcesz robić mody więc zaczol bym od kompresji a nastawnik nie wiadomo ile by lał dymic auto na postoju nie powinno oczywiście nie mowie o ekstremalnych przypadkach gdzie już silnikiem zaczyna szarpać a poza tym im większe masz ciśnienie wew w pompie tym lepiej max 11bar na wolnych obrotach więcej nie potrzeba gozej jak jest za małe bo kat nie wyrobi więc to nie ma za bardzo w tym przypadku znaczenia

ps ja po wrzuceniu serii stera afn-oeskiego i wtryskach 240 nie mam dymienia na niebiesko itd ani problemów z kątem a tym bardziej mokrych świec jak bzdury piszecie itp jakiś bak się pokaże przy ostrym bucie ale w normie więc to nie nastawnik



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: marcinas1983 » sob sty 02, 2016 23:47

soprano89, ok... nie będę dyskutować więcej... masz rację.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
KurierOPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr mar 23, 2011 09:34
Lokalizacja: Opolskie

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: KurierOPL » śr sty 06, 2016 13:14

Smierdzi niedopalona ropa. Jak przrgazuje to jest to samo. Olej sie nie traci ani nie miesza z ropa , trzyma swoja konsystencje. Przy rownomiernej jezdzie np.w korku lub utrzymujac rownomierna predkosc ale nie przekraczajac 2.5tys obr bardzo lubi szarpac . Nie dzieje sie tak caly czas ale dodc czesto to robi. Nie mialem tego np na ecu 8bit z mapa. Na 16 bit tylko tak tobi. Nie jest to tez od turbo bo robil tak przez 3 poprzednie rozne turbiny. Wtryski byly dprawdzone w zakladzie przed montazem cisnienia/rozpylanie. Nie moge sie wypowiedziec na temat mapy napiec nastawnika poniewaz ja tego nie stroilem.



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: tomek08 » śr sty 06, 2016 16:03

Witam, ja obstawiam coś z kątem wtrysku, sknoconym przez strojącego. Po zmianie kompa, przed strojeniem, też tak było?


Tomek

Awatar użytkownika
KurierOPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr mar 23, 2011 09:34
Lokalizacja: Opolskie

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: KurierOPL » śr sty 06, 2016 19:17

Nie. Kat i dawka ok, na cieplym. Nie wiem jak ja zimnym . Jeszcze nie sprawdzalem



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: tomogolf2 » śr sty 06, 2016 20:12

KurierOPL pisze: Kat i dawka ok
nie chodzi o kat statyczny ktory pokazuje vag na wolnych obr w tdi timig, tylko o kat dynamiczny ktory ustawia sie w mapach, mozna go sprawdzic poprzez loga 004 lub zajrzec w mape.skoro smierdzi niespalona ropa to napewno jest skopany, nie dam sobie reki uciac ale specified BTDC masz na minusie...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

Post autor: tomek08 » pt sty 08, 2016 19:38

Witam, dokładnie chodziło mi, o to, co kolega wyżej napisał. :bigok:
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości