zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Post autor: tomogolf2 » pt lis 13, 2015 23:56

WItam. robilem konwersje kompa 8bit 028 906 021B w 1Z na 16bit 028 906 021AT wiekszosc map przerobilem łacznie z napieciem. ale jest problem z nastawnikiem, ori HDK111 generuje dziwne wartosci 0.380-4.200v w gr 019 podpinalem hdk196 hdk 240 i hdk248 i wszedzie podobne odczyty.... auto oczywiscie odpala ale po dodadniu gazu gasnie i wywala bład napiecia nastawnika. co z tym fantem zrobic?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Post autor: tomek08 » wt lis 17, 2015 22:34

Witam, ustaw rsw na okolice 0.700V i powinno być ok.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Post autor: tomogolf2 » śr lis 18, 2015 22:01

bawiłem sie w kalibraje i rsw i max napiecie ale to nie pomaga, max wartosc udało sie ustawic 4.240v a wiadomo ze nastawniki robia wiecej.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Post autor: tomek08 » sob lis 21, 2015 11:59

Witam, tak, ale to jest zadane w ECU i jeśli, jest zadane np. 3,8V, to zawsze będzie 3,8V, tzn. jeśli ustawisz rsw startowe na 0,700V, to max w grupie 019 będzie 4,500V, jeśli natomiast ustawisz startowe 0,800V, to max będzie 4,600V, bo zawsze się podniesie o tą samą, zadaną wartość.
Jednak niech jeszcze inni się wypowiedzą.
tomogolf2 pisze:bawiłem sie w kalibraje i rsw i max napiecie ale to nie pomaga, max wartosc udało sie ustawic 4.240v a wiadomo ze nastawniki robia wiecej.
Czy teraz, da się samochodem normalnie jechać?


Tomek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Post autor: tomogolf2 » pn lis 23, 2015 23:48

tak serie trzyma, ale zeby cos wiecej koni zrobic to niestety potrzeba wiecej napiecia. A nie moge nic z tym zrobic, moze jakis problem z elektryka jest?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Post autor: VW_seller » czw gru 10, 2015 20:28

podobno można podszlifować troche palec rsw lub to co po nim chodzi ,lekko się zwiekszy wychył i tym sposobem wyższe napiecie będzie miało


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Post autor: tomogolf2 » pt gru 25, 2015 18:59

uporałem sie z problemem na 99% bo w gr 019 dalej pokazuje max 4.2v za to robiac loga gr 001 dochodzi do 4,5v. nie wiem czemu tak jest ale auto smiga jak trzeba:)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

zmiana komputera 8 bit na 16 bit a napiecie nastawnika

Post autor: tomek08 » sob gru 26, 2015 00:05

Witam, jeśli mogę prosić, napisz proszę tomogolf2, co było przyczyną?
U mnie w grupie 019 jest 4,480mV, a w logu wychodzi 4,5mV, jednak nie wiem dlaczego. :?
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości