Szarpanie po wstawieniu 11ski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: VW_seller » sob lis 07, 2015 19:52

w środku mają wszystko to samo


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: skalim1 » sob lis 07, 2015 20:06

Obniżenie dawki niewiele pomogło....Co prawda sprawdzałem tylko na HDK111 ale myślę że przy pozostałych będzie podobnie...
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_238779.html
Widać jak dawka i napięcie skacze...



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: KLICHO » sob lis 07, 2015 20:36

I takie zachowanie jest na każdym nastawniku ?

Dokładnie HDK 240/248/253 mają całkiem inną kalibracje.



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: dawid13132 » sob lis 07, 2015 20:38

bzdzioch1 pisze:wychył można ogarnąć ale nie wszyscy wiedza jak
każdy kumaty jak rozbierze nastawnik to zobaczy co trzeba dłubnąć żeby osiągnąć większy zakres , ja zrobiłem na max 5.02V , ale pytanie przy jakim max napięciu przestaniemy mieć efekty ;)
nic Ci nie zostało na stole po złożeniu pompy? :grin:
Skoro nastawnik możesz wykluczyć to może warto podmienić tłokorozdzielacz na Twój stary 10 i zobaczyć jak pompa będzie się zachowywała? Bo albo coś źle złożyłeś albo jakis tłoczek lewy...


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: skalim1 » sob lis 07, 2015 21:21

Pompa kompletna, złożona dobrze..Mam jeszcze tłokoroazdzielacz z 107j, sprawdzę jeszcze jego... głowiczki tłokorozdzielaczy 107J i 988 są takie same?
Zastanawia mnie ciśnienie wewnętrzne... przy 4000rpm ustawiłem 13bar a przy 1000rpm 5,5bar. Dość spora rozbieżność...



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: dawid13132 » sob lis 07, 2015 21:36

Głowiczki są inne, wrzuć wlasnie ten 107j dla testu. Co do ciśnienia to rzeczywiście troche mało te 5.5 b, chociaż nie pamiętam juz ile miałem przy 1000 ja po podbiciu do ok 13/4000, ale zdaje mi się że trochę więcej.. może spawacz podpowie z tym cisnieniem na niskich obrotach ;) zreszta jak ktoś tam wrzucił to nawet bez podbijania w 1z min cisnienie to 6 b a w afn 8 b.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: KLICHO » sob lis 07, 2015 21:42

11-12 bar powinno być koło 4000 tys a około 8 bar dla niskich obrotów. Może problem jest z ciśnieniem wewnętrzym pompy ?



skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: skalim1 » ndz lis 08, 2015 16:40

Za ciśnienie wewnętrzne odpowiada tylko pompa wstępna? Zorientowałem się że do sekcji 988 włożyłem tłoczek ze 107j.... nie wiem na ile może mieć to wpływ na nierowną pracę ale zobaczymy.... Wstawię jeszcze normalny timing bo teraz w pompie jest ręcznie planowany do 2,15mm.



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: dawid13132 » ndz lis 08, 2015 16:48

Czyli jednak coś źle złożyłeś :D załóż ten tłoczek 988 i zobacz wtedy ciśnienie przy 1000 obr.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: tomek08 » ndz lis 08, 2015 17:15

Witam, tłoczek i sekcja powinny zawsze pochodzić z jednej pompy, z jednego kompletu, nie należy mieszać po między tłoczkami lub głowiczkami.
Pozdrawiam.


Tomek

skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: skalim1 » pt lis 13, 2015 00:00

Problem rozwiazany. Rozebralem pompe, wymienilem łopatkowa na inną, tloczek na ten z 988, n108 z 988, podkladke pod fale z 1z, timing ok 2mm. Cisnienie lepiej juz trzyma, dawka nie skacze, nie szarpie. Czekam jeszcze na nurniki z ahh bo jeden z moich jest w srodku uwalony.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: KLICHO » pt lis 13, 2015 12:05

A jakie jeszcze masz fale ? Jak masz oryginalna z 107j to ja zaloz



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Szarpanie po wstawieniu 11ski

Post autor: dawid13132 » pt lis 13, 2015 12:06

przeciez pisał na początku że ma wrzuconą de143


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości